  • 21. Data: 2010-11-04 21:05:52
    Temat: Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-11-2010 o 10:18:37 mk <d...@t...pl> napisał(a):

    > janusz_kk1 pisze:
    > w instrukcji zmywarki wyrażnie pisze że
    >
    > Coś mi się zdaję, że masz problem ze zrozumieniem instrukcji, najlepiej
    > jakbyś zacytował co tam jest napisane (nie pisze).
    ZAycytowałem w innym miejscu i podałem link, sam poczytaj bo jak
    na razie widzę to masz blade pojecie o zmywarce.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2010-11-07 13:53:41
    Od: mk <d...@t...pl>

    janusz_kk1 pisze:

    > ZAycytowałem w innym miejscu i podałem link, sam poczytaj bo jak
    > na razie widzę to masz blade pojecie o zmywarce.

    Fajnie, że zalinkowałeś-teraz nie mamy wątpliwości, że nie rozumiesz co
    tam jest napisane!
    Otóż sól należy dosypywać (UZUPEŁNIAĆ ZASOBNIK) bezpośrednio przez
    zmywaniem i to jest prawda-dosypywać przed gdyż podczas dosypywania
    część wyleci, wypłynie i tylko o tę część soli chodzi, reszta pozostaje
    w odpowiednim zbiorniku na kolejne mycia.
    Cieszę się, że pomogłem i zmywanie zyska inną jakość-teraz nie będziesz
    musiał do każdego zmywania dosypywać soli, jeśli będziesz miał jeszcze
    pytania to pisz śmiało. Nie wiem tylko, co powiesz innym domownikom na
    tę wieść.
    Pdr. M, także użytkownik AEG faviorita.

  • 23. Data: 2010-11-07 19:08:02
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-11-2010 o 14:53:41 mk <d...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > część wyleci, wypłynie i tylko o tę część soli chodzi, reszta pozostaje
    > w odpowiednim zbiorniku na kolejne mycia.
    Przepraszam a czy ja coś innego napisałem?
    Tylko chodzi o to że sól sama w sobie powoduje korozję i uzupełnienie
    trzeba robić przed samym zmywaniem.

    > Cieszę się, że pomogłem i zmywanie zyska inną jakość-teraz nie będziesz
    > musiał do każdego zmywania dosypywać soli,
    A gdzie napisałem że do każdego zmywania?

    jeśli będziesz miał jeszcze
    > pytania to pisz śmiało. Nie wiem tylko, co powiesz innym domownikom na
    > tę wieść.
    He powiedziałbym ci coś ale po co, ciesze się że umiesz zmywarke
    obsługiwać.

  • 24. Data: 2010-11-08 12:57:19
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 07.11.2010 20:08, janusz_kk1 wrote:
    > Przepraszam a czy ja coś innego napisałem?
    > Tylko chodzi o to że sól sama w sobie powoduje korozję i uzupełnienie
    > trzeba robić przed samym zmywaniem.

    Z Twojej wypowiedzi to wynikalo

    > A gdzie napisałem że do każdego zmywania?

    j.w.

    Reasumujac, jezeli masz osad na naczyniach to moze jednak warto poprosic
    o wizyte serwisanta. Bo wiele osob ma bardzo twarda wode a naczynia
    wychodza ze zmywarki bez zadnego nalotu.
    Wiec albo masz taki model zmywarki, ktora sobie nie radzi z twarda woda,
    albo jest ona zepsuta, albo jednak kuleje obsluga..
    S.

  • 25. Data: 2010-11-08 18:36:19
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

> [...]
    > Wiec albo masz taki model zmywarki, ktora sobie nie radzi z twarda woda,
    > albo jest ona zepsuta, albo jednak kuleje obsluga..
    Ależ sobie poradziłem i to bez twojej pomocy.
    Teraz mam ładne czyste szklanki.

    --
    Pozdr
    JanuszK