  • 11. Data: 2011-11-14 08:17:38
    Temat: Re: Stare doniczki Pabiancie Łódź i okolice
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    Stach Czarneci <s...@g...com> napisał(a):

    > Poszukuj=EA starych doniczek szk=F3=B3karskich z okolic =A3odzi i Pabianic.

    Ze starymi doniczkami bedziesz miał kłopot,bo będą różnych rozmiarów.Kup sobie
    zgrzewarkę do folii,taką do pakowania kanapek.Rolkę rękawa foliowego, i rób
    woreczki.Zgrzać należy stos psaków,potrzebnej szerokosci. Przecinasz na pół,
    obcinasz narożniki i masz doniczkę,bardzo ustawną w skrzynce.Nasypywanie
    ziemi jest niewygodne,ale innych wad nie ma.Robiłem takich woreczków tysiące,
    zużyłem dziesiątki kilogramów folii.Na większe rośliny kup worki z czarnej
    folii,są bardzo tanie. Taki worek wytrzymuje lata.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 12. Data: 2011-11-14 15:47:34
    Temat: Odp: Stare doniczki Pabiancie Łódź i okolice
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" nie czyta między wierszami:

    > Puki studiuje

    > Co uprawiasz w tej szkółce?

    No przecie napisał, że puki i insze fagasy;-)

    zdroofka Johnny

  • 13. Data: 2011-11-14 18:56:00
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skryba ogrodowy" nie czyta między wierszami:

    > No przecie napisał, że puki i insze fagasy;-)

    Myślisz, że mu w tych doniczkach pu(sz)ki urosną?
    Jeśli zawartością będzie "Żywiec" to ja proszę o ten patent.
    ;-)

    Pozdrawiam chmielowo
    skryba

  • 14. Data: 2011-11-14 20:14:06
    Od: Stach Czarneci <s...@g...com>

    On 14 Lis, 19:56, "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote:
> [...]
    >
    > Myślisz, że mu w tych doniczkach pu(sz)ki urosną?
    > Jeśli zawartością będzie "Żywiec" to ja proszę o ten patent.

    :P no niezle by bylo :))))
    Na razie zaczalem od gatunkow ktore sam bym wstawil do zakladanego
    przez siebie ogrod wiec jest troche zywotnikow troche jodel
    "gniazdowych", kilka magnolii, pęcherznice, taaaaakie tam co byly pod
    reka i daly sie ze zdrewnialej sadzonki zrobic...

    No i oczywiscie krolowa roslin :
    Winorosl :P

    Pozdrawiam
    Stach

  • 15. Data: 2011-11-15 09:29:08
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Stach Czarneci" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    > Na razie zaczalem od gatunkow ktore sam bym wstawil do zakladanego
    > przez siebie ogrod wiec jest troche zywotnikow

    Do swojego orodu chciałbyś wsadzić żywotniki i winorośle?
    Oj, Czarnecki - pchasz się w kłopoty.
    Do tego dodaj jeszcze tylko sosnę wejmutke dla towarzystwa
    czarnej porzeczki i jałowiec sabiński dla towarzystwa grusz.
    Będziesz miał wzorcowo przechlapane.

    Pozdrawiam beznadziejnie
    skryba