  • 21. Data: 2013-08-30 17:05:54
    Temat: Re: Stare drewno do porąbania - jaka siekiera ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Kris" wrote in message
    news:3d60775b-a2b9-4717-a9e4-0fc8b302d84e@googlegrou
    ps.com...

    > Ile kosztowała?

    206zł

    > Ja mam 196cm wzrostu i dla mnie ok

    Jakby co, szpilki od żony pożyczę ;)

    > Wysyłaj razem z siekiera. Buk gratis za siekiere 200zł daje;)

    E no, buk jak buk, ale daj się nowym nabytkiem nacieszyć :P ;)

  • 22. Data: 2013-09-02 15:34:50
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Kris" wrote in message news:3d60775b-a2b9-4717-a9e4-
    > [...]
    > Wysyłaj razem z siekiera. Buk gratis za siekiere 200zł daje;)

    Dobra, już niczego nie wysyłam ;)

    Siekierka X27 faktycznie daje radę.
    I wcale nie jest za długa (bałem się, że 915mm będzie
    ciut za dużo).

    Skłamałbym mówiąc, że sama łupie - są kawałki, które
    trzeba dziabnąć kilkanaście razy - ale jeśli jest
    klocek bez sęków, to trzeba delikatnie uderzać, bo
    faktycznie rozłupuje momentalnie.

    Więc drewna już na sprzedaż nie mam ;)
    Miło się robi widząc, że faktycznie dobrze idzie
    i roboty ubywa - więc czeka mnie co najwyżej
    kilkanaście wieczorków z siekierą w ręce...

    Dzięki wszystkim za porady :)
    A.

  • 23. Data: 2013-09-02 16:01:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu poniedziałek, 2 września 2013 15:34:50 UTC+2 użytkownik Aleksander >napisał:
    > Dobra, już niczego nie wysyłam ;)
    A szkoda bo miejsce na nowe drewno już szykowałem;)
    > Skłamałbym mówiąc, że sama łupie ,

    Bo żadna sama nie łupie;) Mam w garażu chyba z 5 "zwykłych" siekier i albo trzonek
    pekniety albo rozsechł sie i lużny, albo klin wypadł, trzonek się złamał, trzeba
    wydłubac klin i ułamany element itp. Albo najzwyczajniej trzonek taki że odcisków na
    dłoniach sie można nabawić
    Kupując fiskarsa o takich kłopotach zapominasz. No i mają dobrej jakości stal- ja
    moich siekier jeszcze nie ostrzyłem a drewna rabie dużo.

    > Więc drewna już na sprzedaż nie mam ;)
    E no nie manipuluj- ja chciałem drewno darmo;))W ramach pozbawienia Ciebie kłopotu;)

    > Miło się robi widząc, że faktycznie dobrze idzie
    > i roboty ubywa - więc czeka mnie co najwyżej
    > kilkanaście wieczorków z siekierą w ręce...
    Taka przydomowa siłownia;)
    Wszyscy co tak jak ja palą drewnem a i posiadacze pomp ciepła(wg Kikiego) wiedza o
    czym piszemy;))
    Dodam do tej listy jeszcze "gazowników" którzy rekreacyjnie w kominku te kilkanaście
    metrów drewna na sezon spalają;))