  • 11. Data: 2009-11-05 13:23:08
    Temat: Re: Sterownik pokojowy - jaki wybrać
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b76da893-a3ca-4642-85b8-

    > AHA!
    > No i czy nie można ustawić załączania się pompy CO powyżej wartości
    > krytycznej (tj. tych 50-kilku stopni)?
    > Automatycznie, gdy kocioł przechodziłby w stan podtrzymania i
    > temperatura spadałaby na kotle poniżej wartości krytycznej, pompa by
    > się wyłączała.

    Ale to i tak nic Ci nie da, a ponadto podwyższając temperaturę załączenia
    pompy, podczas każdego startu kotła automatyka i temperatura będą się mocno
    chuśtać powodując wydłużenie czasu nagrzewania domu.

  • 12. Data: 2009-11-05 16:40:42
    Temat: Re: Sterownik pokojowy - jaki wybraae
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisal w wiadomosci
    > U?ytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    m.googlegroups.com...

    > Niby wszystko ladnie uzasadnione ale ja uzywaj?c kotla na ekogroszek przez
    > dwa sezony stosuj?c sterowniki pokojowe mialem oszczednosci na opale rzedu
    > 30 %.

    Dobrze rozumiem, ze pierwszy sezon byl po wybudowaniu ?

  • 13. Data: 2009-11-05 17:57:03
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Mam tak, jak piszesz.
    Woda letnia jest dlatego, ze nagrzewam cały baniak, po czym wyłączam grzanie
    wody i kąpiemy się w 3 osoby, tym samym zurzywając większość ciepłej wody ;)

    Ponownie włączam grzanie wody na drugi dzień po powrocie z pracy...

    Pzdry,
    MW

  • 14. Data: 2009-11-06 13:04:23
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    > Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    >

    > A jaki masz dom ?
    > Z czego budowałeś ?

    Sciana 3W 12 styro, porotherm

  • 15. Data: 2009-11-06 13:05:53
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > Dobrze rozumiem, ze pierwszy sezon byl po wybudowaniu ?

    Pierwszy sezon licze w trakcie wykonczeniowki, bylo normalnie grzane.
    dwa sezony mieszkalne, aktualnie zainstalowalem kociol gazowy i testuje to
    rozwiazanie