  • 131. Data: 2011-02-08 14:01:45
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 13:53:32 +0100, Witek napisał(a):

    > Aicha presented the following explanation :

    > Jakie rewolucje, przecież to jak zwykle objaw "wszechwiedzy" Ikselki.
    > Witek
    >
    > PS
    > No to jak z ta krzyżówka konia z osłem byłe droga IKselko?

    A gdzieś pisałam o niej? - przypomnij. To Ci opowiem o MULE.

  • 132. Data: 2011-02-08 14:02:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 14:05:53 +0100, mirzan napisał(a):

    > A ja wolę ozdobne,i podoba mi się krzyżowka konia z zebrą,może być zeber
    > z oślicą,to też śpiew będzie ładny.
    > Artystyczne pozdrowienia.mirzan

    O mułach Pan słyszał?

  • 133. Data: 2011-02-08 14:02:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 14:25:14 +0100, Aicha napisał(a):

    > A ironia biega wokół i odsłania wargi...

    Bezwstydna kobieta z Ciebie, faktycznie.

  • 134. Data: 2011-02-08 14:03:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:51:27 +0100, Panslavista napisał(a):

    > "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> wrote in message

    > Jesteś przymulony, że atakujesz XL?

    Muła zgrywa ;-P

  • 135. Data: 2011-02-08 14:17:53
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Panslavista formulated the question :

    > Jeste? przymulony, że atakujesz XL?
    Nie, naśmiewam sie z jej braku samokrytycyzmu i niewzmąconej chęci
    zaistnienia wszędzie jako doradcy - niestety w dyskusji wychodzą takie
    kwiatki braku wiedzy, że przerażenie ogarnia (niestety nie XL, bo
    "okopuje się", a tam gdzie wymagana jest wiedza, nie odpowiadana
    pytania w postach do niej).
    Witek

  • 136. Data: 2011-02-08 14:18:40
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Ikselka wrote :

    > Muła zgrywa ;-P

    Przy oślicy, nigdy ;-)

  • 137. Data: 2011-02-08 14:19:48
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    After serious thinking Ikselka wrote :
    > Dnia Tue, 08 Feb 2011 14:05:53 +0100, mirzan napisał(a):

    > O mułach Pan słyszał?

    :-0 Nigdy, to jakieś produkty korporacji biotechnologicznych???
    :-)

  • 138. Data: 2011-02-08 14:23:23
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-08 15:00, Ikselka pisze:

    > Ale BYŁA. Za moich szkolnych czasów.

    > A coś innego wynika z tego, co napisałam? - mezaliansu NIE BYŁO.
    > Czytać i myśleć, Zwierzak.

    > Ty masz paranoję jakąś.

    Owszem. PLONK.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 139. Data: 2011-02-08 15:12:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > :-0 Nigdy, to jakieś produkty korporacji biotechnologicznych???
    > :-)

    Skrzyżowanie witek zwanych też w łódzkim łytkami lub łydkami.
    A więc skrzyżowanie łydek to jest to, o co chodziło, czyli o pierdolenie w
    koło Macieju czy... Witka.

  • 140. Data: 2011-02-08 15:14:15
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > się", a tam gdzie wymagana jest wiedza, nie odpowiadana pytania w postach

    Jesteś w mylnym błędzie, to mnie atakują a XL cierpi...