  • 31. Data: 2011-01-31 16:42:17
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 17:33:57 +0100, Aicha napisał(a):

    > Przykręć palnik, Pytio, bo się udusisz :)

    Nie mam, wiec się o mnie martwić nie musisz, w zw. z powyższym ze nie mam,
    martw się raczej o siebie. Tylko "postępowe i jaśnie oświecone" osoby mają
    gaz w kuchni, właśnie po tym (i głównie) można je poznać - ja mam tylko
    prawdziwy ogień :->

  • 32. Data: 2011-01-31 16:45:27
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Jakiś cytat, do którego się odnosisz?

    Z zainteresowaniem śledzę powstawanie nowej Ekowiary.I tak sobie myślę
    po agnostycznemu,że gdyby Ekobóg nie życzył sobie nowych krzyżówek i innych
    neoorganizmów,to zrobiłby zabezpieczenie. Zabezpiczenie istnieje,między
    skrzyżowaniem kury z kaczką: kura biegnie szybciej niż kogut od kaczki i z
    tego powodu nie dojdzie do mezaliansu.
    Ekowyznaniowe pozdrowienia.mirzan

  • 33. Data: 2011-01-31 16:57:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 16:45:27 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > gdyby Ekobóg nie życzył sobie nowych krzyżówek i innych
    > neoorganizmów,to zrobiłby zabezpieczenie

    Otóż zrobił, tylko nie tak trywialne, jak sobie możesz wyobrazić: wcześniej
    czy później człowiek się tymi krzyżówkami GMO sam wykończy i wg mnie TO
    jest właśnie zabezpieczenie przed ich eskalacją.
    Wielki Ekolog jest spokojny i ma czas.

  • 34. Data: 2011-01-31 18:20:11
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Zapewne

    Nie ma takiej pewności. Domniemywać wolno.

    > nasi pradziadkowie też tak mówili do osób mi podobnych,

    Widzisz sama, że mieli rację. Nie wierzyli w czarownice.

    >które ostrzegały przed zagrożeniami, o których się niektórym nie śniło
    >wtedy,

    Nawiedzonych i przestraszonych na zapas zawsze było pod dostatkiem.

    > a które dziś, w ciągu zaledwie 2 pokoleń, stały sie faktem.

    Oj tak, tak. Mam rodzinne doświadczenia w takich sprawach. Dla mojej
    teściowej i mojej babci straszliwym zagrożeniem wydawał się ten długi
    straszny diabeł, który pedził jak szalony, strasznie głośno gwiżdżąc i
    sapiąc parą oraz buchając piekielym dymem. Kilkanaście lat później bez obaw
    siadały do wagonów pociągu a ze swoich wcześniejszych strachów na widok
    lokomotywy śmiały się do łez serdecznych.
    Nie taki diabeł straszny jak go malują. Nie tragizuj, nie popadaj w
    katastroficzną histerię.
    Kasandry nie pobijesz. Nie wiesz i tak do końca wiedzieć nie będziesz czy
    pałaszujesz żywność GMO czy żywność EKO, która już od czasu stosowania
    nawozów nie istnieje.

    Pozdrawiam stoicko
    skryba

  • 35. Data: 2011-01-31 18:34:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 19:20:11 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Nie wiesz i tak do końca wiedzieć nie będziesz czy
    > pałaszujesz żywność GMO czy żywność EKO

    I to jest główny powód, aby przeciw GMO prostestować.
    Bo dlaczego nie mam prawa wiedzieć? Jest tu coś do ukrycia? Z jakiego
    powodu?
    :-/
    Ty się godzisz na brak wyboru - Twoja sprawa. Twoja postawa jest
    destrukcyjna.

    PS. A już te Twoje "czarownice", babcie i pociągi sobie daruję w
    komentowaniu.

  • 36. Data: 2011-01-31 18:42:53
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "mirzan" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > istnieje,między skrzyżowaniem kury z kaczką: kura biegnie szybciej niż
    > kogut od kaczki i z tego powodu nie dojdzie do mezaliansu.

    Hejka. No ale w probówce ...?
    Pozdrawiam laboratoryjnie Ja...cki

  • 37. Data: 2011-01-31 18:46:44
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Otóż zrobił, tylko nie tak trywialne, jak sobie możesz wyobrazić:

    Eee, tam. O wyobraźni Mirzana masz za mało wiedzy na tak kategorycze
    stwierdzenie.
    A co do trywializmów to poczytaj siebie samą zanim komukolwiek trywializm
    przypiszesz.

    > wcześniej czy później człowiek się tymi krzyżówkami GMO sam wykończy

    A co za różnica czy wykończy się wieszczeniem iluzorycznej (bo nie jest ona
    pewna) katastrofy czy na skutek katastrofy. Ludzie są niedobrzy i na przekór
    ekooszołomom żyją coraz dłużej. Dlaczego? Bo lubią i im się chce.

    > i wg mnie

    I tu jest "pies pogrzebany", że w/g Ciebie tak a w/g wielu nie. Nie warto o
    to kruszyć ani lancy ani kosy bojowej.

    > TO jest właśnie zabezpieczenie przed ich eskalacją.
    > Wielki Ekolog jest spokojny i ma czas.

    Nie wiesz, bo nikt tego nie wie, że tak jest na pewno?

    Pozdrawiam racjonalnie
    skryba

  • 38. Data: 2011-01-31 18:50:47
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > powodu?
    > :-/
    > Ty się godzisz na brak wyboru - Twoja sprawa. Twoja postawa jest

    Wystarczy, że nie histeryczna.

    > PS. A już te Twoje "czarownice", babcie i pociągi sobie daruję w
    > komentowaniu.

    Baaa. Z faktami się nie dyskutuje. One miały miejsce i nie da się ich
    unieważnić uchwałą lub protestami jakiegoś ekooszołonskiego gremium.

  • 39. Data: 2011-01-31 18:59:57
    Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...pl>

    Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "mirzan" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. No ale w probówce ...?
    > Pozdrawiam laboratoryjnie Ja...cki

    Zadałeś podchwytliwe pytanie,ale odpowiedź znów trywialna.Kura do prórówki
    nie wejdzie,zwłaszcza z kaczorem.
    Ekopragmatycznie pozdrawiam.mirzaqn

  • 40. Data: 2011-01-31 19:07:30
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Wielki Ekolog jest spokojny i ma czas.

    To Go nie poprawiaj i nie ucz jak ma robić.Jeśli sobie życzy,to ktoś kogoś
    w locie przeleci i skutków będzie cały ul.Jeśli sobie życzy,to i w Zimnej
    Wodzie da się to i owo zrobić.A jakby sobie nie życzył,to powietrze było by
    za rzadkie,albo woda za ciepła.Nie wiedziałem,że jestem bardziej wierzący,
    niż Ci,co się za takich ogłaszają.
    Ekoreligijne pozdrowienia.mirzan