  • 11. Data: 2018-02-01 22:27:22
    Temat: Re: Styropian - parametry techniczne
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Feb 2018 21:14:53 +0100, KIKI napisał(a):

    > Mnie też usiadła posadzka EPS100

    IMO każda siądzie, o ile nie wpakujesz tam XPS-a.

    Chyba faktycznie najlepszym rozwiązaniem jest wbudowanie wszystkiego w
    płytę fundamentową i oszczędzenie sobie problemów z wylewką.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2018-02-01 22:27:34
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 lutego 2018 21:14:54 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Mnie też usiadła posadzka EPS100

    a ja wlasnie przywiozłem eps100 i za pare dni układam. Z życiowych niepokojów: będzie
    tego 20cm - z centymetr to musi usiąść :/

    b.

  • 13. Data: 2018-02-01 22:29:06
    Temat: Re: tyropian - parametry techniczne
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 lutego 2018 22:24:41 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Po kilku latach czy przez kilka lat? A płytki klejem elastycznym były
    > klejone?

    A co to ma za znaczenie w kwesti osiadania styropianu?

  • 14. Data: 2018-02-01 23:25:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 lutego 2018 22:29:32 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > IMO każda siądzie, o ile nie wpakujesz tam XPS-a.
    >
    > Chyba faktycznie najlepszym rozwiązaniem jest wbudowanie wszystkiego w
    > płytę fundamentową i oszczędzenie sobie problemów z wylewką.

    Pomijasz tych którym wylewki nie siadają. Albo tego nie zauważają;)

  • 15. Data: 2018-02-02 01:38:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Feb 2018 14:25:56 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Pomijasz tych którym wylewki nie siadają. Albo tego nie zauważają;)

    Raczej to drugie ;)
    Albo im wszystko siądzie tuż po wylaniu, później już mają spokój. Tylko tak
    czy inaczej masz problem z programi, jeśli próbujesz wycelować w konkretny
    poziom podłogi.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2018-02-02 03:31:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.02.2018 22:24, Mateusz Bogusz wrote:

    > Po kilku latach czy przez kilka lat? A płytki klejem elastycznym były
    > klejone?

    Elastycznym. W piwnicy zauważyłem, że się fuga rozeszła przy cokołach.

  • 17. Data: 2018-02-02 11:16:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-02 o 01:38, Borys Pogoreło pisze:

    > Raczej to drugie ;)
    > Albo im wszystko siądzie tuż po wylaniu, później już mają spokój. Tylko tak
    No właśnie że nie, siada później, ci co mają panele to tego nie zauważą,
    bo 2mm trudno
    zauważyć, ale na płytkach już widać.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2018-02-02 11:17:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Po kilku latach czy przez kilka lat? A płytki klejem elastycznym były
    > klejone?

    Na podłogówce tylko taki klej, mnie "zawisły" dwie na ścianie i przez to
    pękły.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2018-02-02 11:45:25
    Od: s...@g...com

    > Mnie też usiadła posadzka EPS100

    mi nie siadło. styrodur.
    Posadzke uzbroilem siatka 10x10 z castoramy...

  • 20. Data: 2018-02-02 11:59:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 11:45:27 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > mi nie siadło. styrodur.
    > Posadzke uzbroilem siatka 10x10 z castoramy...

    ta siatka to jaki gruby drut był?

    b.