  • 11. Data: 2009-03-29 09:42:43
    Temat: Re: Sufit podwieszany, kasetonowy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:c7169870-15b6-4631-b46a-cac99a5f46b9@h28g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 28 Mar, 13:13, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    >Skad jestes dokladnie i ile m2 tego sufitu ??
    >Mam schowany kompletny sufit kasetonowy ~30-35m2, moglbym za pol ceny
    >marketowej puscic :)

    Ja potrzebuej tylko 6m2 wiec, chyba szkoda zachodu - Ty wiele nie zyskasz ja
    wiele nie zaoszczedze, a do Castoramy mam 15min spacerkiem, samochodem
    odpowiednio szybciej, ale dzieki za oferte ;-)

  • 12. Data: 2009-03-29 09:54:44
    Od: a...@g...com

    On 29 Mar, 11:42, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Ja potrzebuej tylko 6m2 wiec, chyba szkoda zachodu - Ty wiele nie zyskasz ja
    > wiele nie zaoszczedze, a do Castoramy mam 15min spacerkiem, samochodem
    > odpowiednio szybciej, ale dzieki za oferte ;-)

    A to rzeczywiscie nie ma sensu, pewnie transport wyjdzie wiecej niz
    caly castoramowy sufit :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.