  • 1. Data: 2011-07-04 19:29:50
    Temat: Sun'X opinie?
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Witam,
    Musze sie zdecydowac czy robic deskowanie i pape na dachu czy membrana.
    Raczej nie chce tych membran, ktore byly wciskane ludziom do tej pory
    ale w muratorze kilka tygodni temu byly probki i byl tam sun'x - calkiem
    porzadnie to wyglada. Zniecheca mnie tylko to, ze icopal gwarantuje
    tylko koszt membrany a nie jej wymiany (chyba, nie odpowiedzieli na
    maila). Uzywal ktos tego i moze sie podzielic wrazeniami?

  • 2. Data: 2011-07-04 20:36:12
    Temat: Re: Sun'X opinie?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message news:iut4bd$5c6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > koszt membrany a nie jej wymiany (chyba, nie odpowiedzieli na maila).
    > Uzywal ktos tego i moze sie podzielic wrazeniami?

    Zrób deskowanie, zrób papę ale solidną, a membranę też dać musisz. Przecież
    dyskutujemy o tym od kilku lat.

  • 3. Data: 2011-07-05 06:53:12
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Zrób deskowanie, zrób papę ale solidną, a membranę też dać musisz. Przecież
    > dyskutujemy o tym od kilku lat.

    Nieswiadomych uświadamia sie ze kiki daje rady dobre tylko strasznie kosztowne :-)
    Są różne sposoby na dach - deskowanie nie jest obowiązkowe. A ten Icopal jest tak
    drogi ze musi być dobry :-)

    b.

  • 4. Data: 2011-07-05 09:33:44
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 05/07/2011 07:53, Budyń wrote:
> [...]
    Są różne sposoby na dach - deskowanie nie jest obowiązkowe. A ten Icopal jest tak

    :) Ten icopal i tak jest sporo tanszy od deskowania.

  • 5. Data: 2011-07-05 19:03:39
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lucky napisał:

    > :) Ten icopal i tak jest sporo tanszy od deskowania.

    Nie sądzę jednak, żeby był od niego lepszy... :-P

    pozdr
    Robert G.

  • 6. Data: 2011-07-05 19:23:03
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-07-05 21:03, robercik-us pisze:
    > Nie sądzę jednak, żeby był od niego lepszy... :-P

    To zależy jak tę lepszość zdefinujesz.

    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2011-07-05 19:54:50
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > To zależy jak tę lepszość zdefinujesz.

    Wiem wiem... ;-)
    Membrany paroprzepuszczalne są nowoczesne, a trzeba iść z duchem postępu...
    No i za to, na co wydaje się robiąc deskowanie po kilka tysięcy, można
    zapłacić trzykrotnie mniej...
    Nie trzeba też zachowywać szczeliny wentylacyjnej między deskowaniem, a
    wełną mineralną, ani też dawać papy...
    Zresztą deskowanie jak już, to wskazane jest pod blachę, a pod dachówki
    już jest zbyteczne...

    No i w ogóle trendy jest robienie dachu z membraną, a nie z deskowaniem...

    Znam te wszystkie argumenty, bo już dyskutowaliśmy te kwestie nie dwa i
    nie pięć razy...
    A i tak u siebie zrobiłem deskowanie, a na to dałem dachówkę ceramiczną,
    bo membrany nie przemawiają do mnie choćby ze złota były utkane ;-).

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 8. Data: 2011-07-05 21:15:50
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 05/07/2011 20:54, robercik-us wrote:

> [...]
    > zapłacić trzykrotnie mniej...
    > Nie trzeba też zachowywać szczeliny wentylacyjnej między deskowaniem, a
    Sun'X jest paroszczelna. Szczelina jak najbardziej musi byc.

  • 9. Data: 2011-07-10 02:07:01
    Od: fleczer <p...@o...pl>

    W dniu 2011-07-05 21:54, robercik-us pisze:
    > Użytkownik quent napisał:

    > A i tak u siebie zrobiłem deskowanie, a na to dałem dachówkę ceramiczną,
    > bo membrany nie przemawiają do mnie choćby ze złota były utkane ;-).

    Ja właśnie skończyłem dach u siebie. Dylemat czy dekować rozwiązał mi
    się sam. Pojechałem do dekarza który właśnie naprawiał dach pokryty
    karpiówką pod który wszedł jakiś gryzoń (chyba kuna). Dziury w membranie
    że szkoda łatać. Właściciel zdecydował się na zdjęcie dachówki, i pełne
    odeskowanie. Nawet nie pytajcie ile musiał za to zapłacić bo dach ponad
    400m2.

    Po tej akcji, już bylem zdecydowany na deskowanie i nie żałuję - buduję
    na dekady a nie na sezon.

    /pozd. Piotr