  • 41. Data: 2014-02-04 10:11:19
    Temat: Re: Świat się przewraca!
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-02-04 09:53, Dirko pisze:
    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Hejka. W moich stronach mówią: Dlaczegoś biedny, boś głupi.
    > Dlaczegoś głupi, boś biedny.
    > Pozdrawiam bezradnie Ja...cki
    > PS W początku lat 80-tych pan Cz. rzucił karierę naukowca (i żonę),
    > kupił za grosze rozwalający się dworek w Hucie Czechy, który
    > odremontował przy finansowej pomocy konserwatora zabytków oraz obok
    > postawił szklarnie, które kipiały gerberami gdy go odwiedziłem w 1985 roku.
    > Ciekawe jak mu się obecnie powodzi? Możesz Stefan zabaczyć bo masz
    > go po sąsiedzku.

    Wystąpiłem w tym samym mniej więcej czasie o pożyczkę z banku /kolejną -
    poprzednie spłaciłem/ ale te pożyczki były dla wybranych.
    Startowałem w tym samy czasie co Smolarek - on dostawał pożyczki a ja
    nie - mówię o tych poza pasieką
    Jednym umożliwiano start a innym nie - po prostu

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 42. Data: 2014-02-04 14:37:02
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]
    > nie - mówię o tych poza pasieką
    > Jednym umożliwiano start a innym nie - po prostu

    Hejka. Może po prostu nie spełniałeś nowych kryteriów.
    Pozdrawiam krytycznie Ja...cki

  • 43. Data: 2014-02-04 15:10:16
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-02-04 14:37, Dirko pisze:
    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Może po prostu nie spełniałeś nowych kryteriów.
    > Pozdrawiam krytycznie Ja...cki

    Po 30 latach to juz tylko historia

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 44. Data: 2014-02-05 12:14:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Feb 2014 06:44:16 +0100, SJS napisał(a):

    > a co powiem wnuczkowi jak trafi na takie same bariery jak ja?

    Ty się martw, zebyś w ogóle wnuki miał...
    --
    XL
    "Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

  • 45. Data: 2014-02-05 12:15:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Feb 2014 10:11:19 +0100, SJS napisał(a):

> [...]
    > nie - mówię o tych poza pasieką
    > Jednym umożliwiano start a innym nie - po prostu

    Nie "po prostu", tylko "po linii" :->

  • 46. Data: 2014-02-05 12:16:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Feb 2014 15:10:16 +0100, SJS napisał(a):

    > Po 30 latach to juz tylko historia

    Ale "linia" stara. jak nie jestes "po linii", to masz pod górę, jak wtedy.

  • 47. Data: 2014-02-05 14:03:24
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-02-05 12:14, Ikselka pisze:

    > Ty się martw, zebyś w ogóle wnuki miał...

    Jak przyjedziesz do Starej Miłosnej z obiecanym miodem to się i wnuk
    znajdzie

    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 48. Data: 2014-02-05 21:40:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Feb 2014 14:03:24 +0100, SJS napisał(a):

    > Jak przyjedziesz do Starej Miłosnej z obiecanym miodem to się i wnuk
    > znajdzie

    Przyjadę. Wczoraj też byłam - u wnusi :-)

  • 49. Data: 2014-02-05 21:55:55
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-02-05 21:40, Ikselka pisze:

    > Przyjadę. Wczoraj też byłam - u wnusi :-)

    Z tym miodem to żartowałem ale na kawę/herbatę i własnego wypieku chleb
    z masłem i miodem zapraszam

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 50. Data: 2014-02-05 22:03:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Feb 2014 21:55:55 +0100, SJS napisał(a):

    > Z tym miodem to żartowałem ale na kawę/herbatę i własnego wypieku chleb
    > z masłem i miodem zapraszam

    Bardzo chętnie latem wpadnę, bo dzień dłuższy i będę miała więcej czasu na
    coś więcej prócz wizyty w Warszawie u córki młodszej i w Miłosnej u wnusi i
    córki starszej. Ba, i chrześniaka mam też w Miłosnej, którego cokolwiek
    zaniedbałam wczoraj, bo już czasu nie starczyło.
    No a muszę wracać tego samego dnia, żeby nie wiem co - pieski na podwórzu i
    kotki w domu, dlatego tak z tym latem... A z miodem pitnym wcale nie
    żartowałam, bo i niby dlaczego miałabym :-)