  • 11. Data: 2009-12-23 00:05:39
    Temat: Re: ?więta! :-)
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 21:17:41 +0100, barbakan napisał(a):

    > Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

    > Tu masz rację.
    >
    > Zatem,
    > niech te Święta nie będą zielone, bo Święta powinny być białe.
    > Niech nie będą za ciepłe, bo Święta powinny być mroźne.
    > A ten Nowy Rok niech przyniesie tyle nowego i niespodziewanego,
    > żeby naprawdę był Nowy.
    >
    > I tego Wam Wszystkim Życzę

    Wzajemnie :-)
    --

    Ikselka.

  • 12. Data: 2009-12-23 19:05:46
    Temat: Re: Święta! :-)
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hejka! :-)
    > No, to Milusińscy Grupowicze Ogrodowi:
    >
    > Radosnych, Spokojnych i Zdrowych Świąt
    > życzy Wam Jarek Siedlecki

    Tobie Jarku oraz wszystkim grupowiczom
    Pogodnych, Dobrych i pełnych miłości Świąt,
    wielkich wygranych dla realizacji marzeń ogrodowych,
    oraz urodzaju i dużo dobrego zdrowia
    życzy
    skryba

  • 13. Data: 2009-12-25 11:58:35
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tobie Jarku oraz wszystkim grupowiczom
    > Pogodnych, Dobrych i pełnych miłości Świąt,

    Hejka. Z tymi życzeniami pogodnych świąt to Ci chyba troszkę nie wyszło
    tym razem. ;-) :-(
    Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

  • 14. Data: 2009-12-25 12:48:55
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Z tymi życzeniami pogodnych świąt to Ci chyba troszkę nie wyszło
    > tym razem. ;-) :-(

    Ależ wyszło jak najbardziej. Pogoda jest zawsze.
    Nie moją zasługą jest, że nie jesteś teraz w upalnym Egipcie lub mroźnej
    Alasce.
    :-))

    Pozdrawiam świątecznie
    skryba

  • 15. Data: 2009-12-25 13:02:23
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Z tymi życzeniami pogodnych świąt to Ci chyba troszkę nie
> [...]

    Barani skok? A tu glony i porosty na drzewaxh zazieleniły się...

  • 16. Data: 2009-12-25 13:53:37
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Ależ wyszło jak najbardziej. Pogoda jest zawsze.
    > Nie moją zasługą jest, że nie jesteś teraz w upalnym Egipcie lub mroźnej
    > Alasce.
    > :-))

    Hejka. Nie wykręcisz się tak łatwo. :-) Słownik jest bezlitosny:
    pogodny 1. <odznaczający się piękną pogodą>
    Pozdrawiam leksykalnie Ja...cki

  • 17. Data: 2009-12-25 14:27:02
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Nie wykręcisz się tak łatwo. :-) Słownik jest bezlitosny:
    > pogodny 1. <odznaczający się piękną pogodą>
    > Pozdrawiam leksykalnie Ja...cki

    Myślę, że wykręcać się nie będę.
    Jednak zważ, że tekst z kontekstu nie wyrwany
    dotyczy raczej pogodnego ducha, umysłu nastroju i oblicza.
    :-)

    Pozdrawiam nastrojowo
    Ps. "Grudniok" zakwitł wczoraj

  • 18. Data: 2009-12-25 21:10:22
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > tekst z kontekstu nie wyrwany
    > dotyczy raczej pogodnego ducha, umysłu nastroju i oblicza.
    > :-)

    Hejka. I tak trzymać! :-)
    Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

  • 19. Data: 2009-12-28 07:44:14
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Skończyły się święta to zima wróciła. :-)
    Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

  • 20. Data: 2009-12-28 09:26:12
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Hejka. Skończyły się święta to zima wróciła. :-)

    Sikory do karmnika też
    :-)

    Pozdrawiam obserwacyjnie
    skryba