  • 11. Data: 2024-01-12 12:16:28
    Temat: Re: Święta swietami a życie płynie dalej. Kiedy takie cos u nas
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 10 stycznia 2024 o 20:45:08 UTC+1 FEniks napisał(a):
> [...]
    Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku. We wszystkich tych miastach
    przybyło mieszkań do najmu. Nie sa to jakieś size ilości. Od kilkudziesięciu do
    prawie dwustu mieszkań. Ale czas tez nie jest długi bo 7 dni w czasie których były
    dwa dni wolne.
    > Duże miasta => dużo mieszkań => dużo wy/najmujących => duża rotacja.
    >
    > Ewa
    Masz cos na poparcie swojej tezy czy napisałas żeby cokolwiek napisać? Od ostatniego
    dnia zeszłego roku obserwuje w otodomie co się dzieje z najmem w kilku największych
    miastach w Polsce. W tym czasie w tych miastach przybyło po kilkaset mieszkań do
    wynajęcia. Twoja teza o rotacji zwyczajnie nie pasuje do otaczającej rzeczywistości.