  • 21. Data: 2010-04-01 14:42:56
    Temat: Re: Świetlówki energooszczędne k.... mać.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > od kiedy to atom jest bardziej ekologiczny od węgla?:O)

    Od początku.

    > nie wspominając o ekonomi na niekożyćć atomu:O)

    A to ciekawe, bo prad z atomu jest o wiele tańszy od prądu z węgla.

    > dałeś się nabić w butelkę ekoterrorystycznym organizacjom podobnie jak z
    > globalnym ociepleniem i śfietlufkami!:O)

    A ty oszukałeś polonistów.

  • 22. Data: 2010-04-01 14:47:11
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    > od kiedy to atom jest bardziej ekologiczny od węgla?:O)

    a jakie odpady zostają po atomie?

    > nie wspominając o ekonomi na niekożyćć atomu:O)

    podobno prąd z atomu jest tańszy, nie jest?

    b.

  • 23. Data: 2010-04-01 14:56:38
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Papa5merf oszukał nie tylko polonistów, ale nawet swoich rodziców.
    Jacek

  • 24. Data: 2010-04-01 15:01:40
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Papa5merf oszukał nie tylko polonistów, ale nawet swoich rodziców.
    > Jacek

    Wylazł z kfu i się człowiek zapomniał że z istotą ludzką pisze.

  • 25. Data: 2010-04-01 15:01:41
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Afera klimatyczna

    Numer: 10/2010 (1414)
    Skandal związany z globalnym ociepleniem robi się coraz większy. Właśnie się
    okazało, że podstawą wielu alarmujących przestróg Międzyrządowego Panelu ds.
    Zmian Klimatycznych (IPCC) nie są wyniki rzetelnych badań naukowych, lecz
    błędne cytaty i kłamliwe twierdzenia organizacji ekologicznych.
    Raport, w którym najostrzej skrytykowano metody pracy IPCC i dane
    wykorzystywane przez tę agencję, 29 stycznia 2010 r. opublikowali Joseph D'Aleo
    (współzałożyciel stacji telewizyjnej Weather Channel) oraz Anthony Watts
    (meteorolog i twórca witryny SurfaceStations.org). D'Aleo i Watts podają, że
    w 1990 r. amerykańska Narodowa Agencja ds. Badań Atmosfery i Oceanów (NOAA)
    zaczęła systematycznie eliminować dane zbierane przez posterunki klimatyczne
    w chłodniejszych rejonach świata. Oczywiście dzięki temu uzyskano wyższe
    temperatury średnie. Nie brano pod uwagę danych ze stacji położonych na
    wyższych szerokościach geograficznych i na większych wysokościach, na
    terenach odległych od morza oraz w rejonach, gdzie przeważa zabudowa
    wiejska. Spadek liczby posterunków klimatycznych był ogromny - początkowo
    gromadzono dane z ponad 6 tys. stacji, podczas gdy obecnie z niespełna 1,5
    tys. O tendencyjności gromadzenia danych świadczy także to, że w coraz
    większym stopniu wykorzystuje się pomiary dokonywane w rejonach miejskich -
    a przecież w obszarach o dużej gęstości zaludnienia wytwarza się więcej
    ciepła. Gdy zatem zwiększa się liczbę posterunków meteorologicznych na
    terenach miejskich, uzyskuje się wyniki świadczące również o szybszym
    wzroście temperatur w kolejnych latach.

    W swoim raporcie D'Aleo i Watts wyjaśniają, w jaki sposób uzyskano wzrost
    średnich temperatur w Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie, Norwegii, Szwecji
    i USA. Dodają, że gdyby nie manipulacje IPCC, w wielu wypadkach wyniki
    pomiarów mogłyby być przeciwne - średnietemperatury w rzeczywistości
    spadałyby, zamiast rosnąć. D'Aleo i Watts piszą o tym tak: "Mniej więcej
    połowa tych korekt doprowadziła do tego, że uzyskano ocieplenie tam, gdzie
    go w ogóle nie było. Pozostałe korekty znacznie wyolbrzymiają odnotowywane
    ocieplenie". D'Aleo i Watts krytykują także to, że wprowadzane korekty
    często w ogóle nie były uzasadniane, a w najlepszym wypadku słabo
    udokumentowane. Powołując się na ustawę o swobodnym dostępie do informacji
    (Freedom of Information Act), James Hansen z NASA wystąpił o udostępnienie
    danych, ale przez ponad dwa lata nie otrzymał odpowiedzi.

    W raporcie podano również inne fascynujące przykłady tendencyjnego
    gromadzenia danych. Można wspomnieć o Syberii, gdzie obecnie odnotowuje się
    jedne z największych wzrostów średnich temperatur. Zmiany można częściowo
    wytłumaczyć tym, że w tym rejonie świata znacznie spadła liczba posterunków
    meteorologicznych i brakuje niektórych danych. Przyczyną jest jednak także
    to, że w czasach ZSRR przydzielano więcej opału i pieniędzy tym regionom, w
    których odnotowywano niższe temperatury. Pracownicy stacji badawczych mieli
    więc konkretne powody, aby w przeszłości podawać nieprawdziwe dane.

  • 26. Data: 2010-04-01 15:03:53
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "Boombastic" napisał:
    > Od początku.

    > A to ciekawe, bo prad z atomu jest o wiele tańszy od prądu z węgla.

    jak już mówiłęm dałeś się nabić w butelkę ekoterrorystom i ślepo poftażasz
    ich propagandę!:O)
    enetgia jądrowa wcale nie jest tania, a prawdopodobnie jest to najdroższa
    energia na śfiecie, elektrownie buduje się do wzbogacania uranu do produkcji
    broni jądrowej, sieje się propagandę o taniości tej energii zeby podatnicy
    nie fikali że ich kasa i podatki idą na kosztowną broń jądrową, jak nie
    wierzysz to zastanuf się dlaczego usa i israel tak sprzeciwiają się budowie
    takiej elektrowni i iranie, taniego prundu im szkodują?:O)

    co do ekologii sprawa podobna, to cztsta propaganda, w razie awarii masz
    katastrofę ekologiczną na wieki (czarnobyl, gdzie mało brakowało aby doszło
    do kosmicznego wybuchu jądrowego, o czym się nie mówi), natomiast toksyczne
    i radioaktywne odpady są praktycznie wieczne!!:O(

    acha, no i paliwo jądrowe też się skończy i kto wie czy nie szybciej niż
    wengiel, uranu brakuje, a jego wydobywanie to kolejna bomba ekologiczna
    (zobacz zdegradowaną glebę i wody w afryce gdzie się uran wydobywa)

  • 27. Data: 2010-04-01 15:07:07
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "Budyń" napisał:
    > a jakie odpady zostają po atomie?

    toksyczne i promieniotfurcze i są wieczne!:O(

    > podobno prąd z atomu jest tańszy, nie jest?

    nie jest, taniość energii jądrowej, oraz jej żekoma ekologia to wyłącznie
    propaganda, taka sama jak globalne oczieplenie i ekologiczne śfietlufki:O)

  • 28. Data: 2010-04-01 15:15:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > toksyczne i promieniotfurcze i są wieczne!:O(

    gdyby odpady rozrzucać po lasach, to moze byś mnie przekonał.

    > nie jest, taniość energii jądrowej, oraz jej żekoma ekologia to wyłącznie
    > propaganda, taka sama jak globalne oczieplenie i ekologiczne śfietlufki:O)

    Tu mnie przekonałeś. Głównie ortografią. Już sie z tobą nie kłóce.

    b.

  • 29. Data: 2010-04-01 16:07:43
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "Budyń" napisał:

    > gdyby odpady rozrzucać po lasach, to moze byś mnie przekonał.

    oczyfisci fakt że za atomowy prunt zapłącisz kilka krotnie wiecej niż za
    węglowy taż cię nie przekona, bo fszyscy będą mówili że tani, a jak tak
    mufio to majo racja:O)

    więc wybierz się do afryki na tereny zdegradowane przez wydobycie uranu i
    zobaczysz, następnie wybierz się do czarnobyla i tam są odpady pod beronową
    kopułą a mimo to prawie nie ma tam życia, następnie w wyobraźni wybierz się
    w przyszłość kiedy to te odpady wyciekną w sposób naturalny ze skalnych
    bunkruf:O)

    natomiast odpady po węglu to trochę syfu, ktury szybciutko zniknie:O)

  • 30. Data: 2010-04-01 18:33:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > bunkruf:O)
    >
    > natomiast odpady po węglu to trochę syfu, ktury szybciutko zniknie:O)

    Po h.j ciagle zmieniasz maila?

    PLONK