  • 31. Data: 2010-04-01 19:22:13
    Temat: Re: Świetlówki energooszczędne k.... mać.
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:hp1h5a$4jl$1@inews.gazeta.pl...

    > co by o tej żarówkowej hucpie nie sądzić, od września ma stanąć
    > produkcja żarówek 75W. To ostatni dzwonek, by spokojnie zgromadzić
    > zapasik na najbliższe lata :-)

    Ja spokojnie kupuję nadal w sklepie "elektrycznym" fotograficzne żarówki 100W "nie do
    zastosowań w gospodarstwie domowym".

  • 32. Data: 2010-04-01 20:13:09
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Jacek pisze:
    > Afera klimatyczna
    >

    > Numer: 10/2010 (1414)
    [...]
    > więc konkretne powody, aby w przeszłości podawać nieprawdziwe dane.

    Powiedzą, że to prima aprilis :-DDD Wyślij tego posta jutro, to może
    ktoś rozpocznie dyskusję... jak zwykle czczą w tym temacie zresztą...

  • 33. Data: 2010-04-02 05:48:09
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Po h.j ciagle zmieniasz maila?
    >
    > PLONK

    po to zeby omijac twojego kfa... tez sobie go wrezuce

  • 34. Data: 2010-04-02 06:43:56
    Od: "Dawid Wasilewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie z mojego doświadczenia największy syf na naszym rynku pochodzi
    > właśnie z niemiec.
    >
    > --
    > Radek

    włączając w to samochody i sprzęt agd ?

    Chinole tłuką szajs, a jeśli chodzi świetłówki to na pewno.

    pozdro
    dawid

  • 35. Data: 2010-04-02 12:15:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 16:36:38 +0200, Papa5merf napisał(a):

    > od kiedy to atom jest bardziej ekologiczny od węgla?:O)

    Od zawsze.

    > nie wspominając o ekonomi na niekożyćć atomu:O)

    Trudno wspominać o czymś, czego nie ma.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 36. Data: 2010-04-02 13:25:55
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    > No, dal chlopak czadu.
    > W dodatku czy to 4 na poczatku kodu nie znaczy tylko tyle, ze Niemcy sie pod
    > tym podpisuja?

    ja tam nie wiem, ale potwierdzam ze philips genie made in germany wytrzymaly mi
    ponad dwa lata (dobre 5 razy dluzej niz innych producentow) i to w dodatku
    po dwoch latach padla pierwsza i jak narazie jedyna z ok. 15

  • 37. Data: 2010-04-03 07:21:18
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 14:25:55 +0100, tg napisał(a):
    > ja tam nie wiem, ale potwierdzam ze philips genie made in germany wytrzymaly mi
    > ponad dwa lata (dobre 5 razy dluzej niz innych producentow) i to w dodatku
    > po dwoch latach padla pierwsza i jak narazie jedyna z ok. 15
    Czyli nie pożyła dłużej niż zwykła żarówka :-)

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 38. Data: 2010-04-03 07:42:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podkusiło mnie w ubiegłym roku założyć na tarasie świetlówki
    > energooszczędne. Kupiłem kilka Osram 20W i powkręcałem. Ponieważ z tarasu
    > w zimie nie korzystamy, więc świetlówki te przezimowały w lampach. Lampy
    > są umieszczone pod zadaszeniem, nic na nie nie pada ani deszcz nie zacina.

    Mam cztery swietlowki na zewnatrz - zadnej nic sie nie stalo, ale kupowalem
    takie do uzytku zewnetrznego.

  • 39. Data: 2010-04-03 11:26:20
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dziś w kościele pooglądałem sobie świetlówki w żyrandolach. Pamiętam
    dokładnie, że 2 lata temu była wymiana żarówek.
    Każdy żyrandol ma 30 świetlówek. Po 2 latach średnio 5 nie świeci. W
    kościele nikt świtłem nie miga, jak u mnie na klatce schodowej, więc
    świetlówki mają komfortowe warunki pracy, a mimo to 16% szlag trafił.
    Jacek

  • 40. Data: 2010-04-03 11:31:27
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > kościele nikt świtłem nie miga, jak u mnie na klatce schodowej, więc
    > świetlówki mają komfortowe warunki pracy, a mimo to 16% szlag trafił.

    A może i więcej... :-), tylko klecha wymienia, a tych nie zauważył i nie
    wymienił :-D