  • 51. Data: 2018-05-01 20:07:25
    Temat: Re: System odzysku wody zlewozmywakowej (tzw. szarej)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys nie wiedzial to informuje i objasniam ze mnie obrazic, wkurwic, zniechecic do
    pisania nie mozesz. Bo byle kto nie moze.

  • 52. Data: 2018-05-01 20:09:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes tak madry inaczej ze sam nie wiesz jak ma byc. Ale czego mozna wymagac od
    intelektuanego kastrata.

  • 53. Data: 2018-05-01 20:16:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak bys nie wiedzial to informuje i objasniam ze mnie obrazic, wkurwic, zniechecic
    do pisania nie mozesz. Bo byle kto nie moze.

    Kiedyś ktoś wymyślił ciekawe powiedzenie: "pluj świni w oczy, a ona ci
    powie, że deszcz pada". Idealnie pasuje do ciebie :)

  • 54. Data: 2018-05-01 20:17:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba masz nasrane we lbie jak sadzisz ze ci napisze jak zrobic bezobslugowe
    odzyskiwanie wody po myciu do splukiwania kibla. Zwlaszcza ze na nowych czesciach w
    materialach w pieciu stowach bym sie zmiescil. Nie kombinuj, nie wymyslisz. Betony
    nie wymyslaja tylko nieudolnie powielaja. Poza tym nawet jak bym ci napisal jak
    zrobic to i tak bys nie zrozumial.

  • 55. Data: 2018-05-01 20:19:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze moglbym ci pluc w gebe? Nie chcialo by mi sie. Ty nikt jestes.

  • 56. Data: 2018-05-01 20:50:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    nie wymyslaja tylko nieudolnie powielaja. Poza tym nawet jak bym ci napisal jak

     I na tym się kończy twój udział w tej dyskusji, bo jesteś za tępy, a
    srasz się jakbyś pozjadał nie wiadomo jakie rozumy.

  • 57. Data: 2018-05-01 22:55:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 1 May 2018 13:15:04 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Ale ja też nie mam, nie proponuję Ci rozsączowej tylko kompaktową,
    > to są
    > 3 komory
    > + kompresor powietrza membranowy, rurki, złoże i studzienka osadowo
    > odpływowa.

    Możesz dać jakiś namiar na Twoje rozwiązanie?
    Czy ta wypływająca z tego woda ma jakiś wyczuwalny zapach? Pisałeś
    poprzednio, że można ją do rowu lać, wydawało mi się że jest zakaz
    takiego lania (nawet czystej wody)...

    --
    Marek

  • 58. Data: 2018-05-02 09:08:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 maja 2018 22:55:35 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Możesz dać jakiś namiar na Twoje rozwiązanie?
    > Czy ta wypływająca z tego woda ma jakiś wyczuwalny zapach? Pisałeś
    > poprzednio, że można ją do rowu lać, wydawało mi się że jest zakaz
    > takiego lania (nawet czystej wody)...

    Oczyszczoną (jest traktowana jak deszczówka) - możesz lać na swój,
    nieutwardzony teren byle gdzie i w dowolnych ilościach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 59. Data: 2018-05-02 10:21:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-01 o 22:55, Marek pisze:

    > Możesz dać jakiś namiar na Twoje rozwiązanie?
    Ja mam ZBF-5C, wielu to sprzedaje, poszukaj z najlepszą ceną.

    > Czy ta wypływająca z tego woda ma jakiś wyczuwalny zapach? Pisałeś
    Tylko w studzience chłonnej, a ona ma przelew bo mam taką a nie inną glebę,
    i tam już jest niewyczuwalny.

    > poprzednio, że można ją do rowu lać, wydawało mi się że jest zakaz
    > takiego lania (nawet czystej wody)...
    Lepiej lać deszczówkę czy wodę z oczyszczalni do rowu niż do sąsiada,
    poza tym ja mam tylko przelew więc jest jej mało.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 60. Data: 2018-05-02 11:43:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 May 2018 10:21:51 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Lepiej lać deszczówkę czy wodę z oczyszczalni do rowu niż do
    > sąsiada,

    No dobra, ale czuć tą wodę czy nie?

    --
    Marek