  • 1. Data: 2011-07-22 10:17:55
    Temat: System półek do warsztatu
    Od: goto <g...@g...com>

    Witam,

    Jak nazywa się patent, gdzie montujemy pionowe szyny do ściany i do
    tego mocujemy półki? Szukam takiego, aby zrobić w warsztacie półki od
    podłogi do sufitu w elastyczny sposób. Znacie może jakąś firmę, która
    sprzedaje taki system w wersji warsztatowej - mocnej (nie na koszulki
    a na narzędzia). Z góry dzięki za linki. Google cały czas podaje mi
    producentów zwykłych regałów.

    Kiedyś widziałem gdzieś, że można do takich szyn mocować dodatkowe
    rzeczy - np. panele na narzędzia itp...

    Marcin

  • 2. Data: 2011-07-22 12:06:05
    Temat: Re: System półek do warsztatu
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 03:17:55 -0700 (PDT), goto napisał(a):
    > Google cały czas podaje mi
    > producentów zwykłych regałów.

    http://pl.elfa.com/webapp/wcs/stores/servlet/Categor
    y4_11151_11551_34509_-22_33581_33544_image_0

    ?

    --
    Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
    rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,