  • 1. Data: 2009-02-23 20:37:12
    Temat: Systemy dostepu.
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Potrzebuje uruchomic dostep do pomieszczenia za pomoca kart magnetycznych
    przeciaganych przez czytnik (taki wymog). Mam drzwi z mocarnym zamkiem
    elektromotorycznym z atestem, ale brak mi systemu ktory zidentyfikuje
    uzytkownikow (maksymalnie kilka osob). Czy znacie sprawdzona firme z Lodzi,
    ktora sprzedaje takie rozwiazania? Chodzi mi o kupno gotowego rozwiazania,
    natomiast jego zamontowanie MUSZE przeprowadzic osobiscie na istniejacych
    drzwiach. Jesli to istotne, to na wyjsciu z systemu identyfikacji musze
    dostac +9V lub zwarcie na przekazniku (jest mi obojetne).

    Z checia podjalbym z taka firma stala wspolprace. Interesuja mnie takze
    skanery biometryczne.

    Testowalem dwie firmy, ale byly niesolidne - dlatego pozwalam sobie zapytac
    Was. Jesli znacie takie (sprawdzone) firmy spoza Lodzi rowniez z chcecia
    zapisze sobie namiar.

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 2. Data: 2009-02-23 21:01:46
    Temat: Re: Systemy dostepu.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 21:37:12 +0100, Tomasz Kałużny napisał(a):

    > Z checia podjalbym z taka firma stala wspolprace. Interesuja mnie takze
    > skanery biometryczne.

    Co prawda nie pomoge Ci, ale czy moglbys cos wiecej napisac o owym solidnym
    zamku elektromagnetycznym z atestem? Ile kosztuje takie cudo, w jakich
    drzwiach mozna to zamontowac, jak bardzo solidne jest, gdzie kupić... Ew.
    ile kosztuja solidne drzwi + ościeżnica + taki zamek (drzwi jak rozumiem
    tylko metalowe).

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-23 21:08:21
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gnv1dn$phc$1@inews.gazeta.pl...
    > Potrzebuje uruchomic dostep do pomieszczenia za pomoca kart magnetycznych
    > przeciaganych przez czytnik (taki wymog). Mam drzwi z mocarnym zamkiem
    > elektromotorycznym z atestem,

    a jaki ma atest?
    SJS

  • 4. Data: 2009-02-23 22:00:42
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a jaki ma atest?

    Wykonany w IMP - klasa 6 i 7 (z dodatkowa blacha).

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 5. Data: 2009-02-23 22:08:19
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

> [...]
    > solidnym
    > zamku elektromagnetycznym z atestem? Ile kosztuje takie cudo, w jakich

    Ciesze sie, ze wywolalem Twoje zainteresowanie. Z checia podam wiecej
    szczegolow, ale nie chce reklamowac i spamowac na grupie, wiec zapraszam na
    priv - vyehoo(_antyspam_)o2.pl

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 6. Data: 2009-02-23 22:10:34
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gnv6a8$qi6$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wykonany w IMP - klasa 6 i 7 (z dodatkowa blacha).

    wysoki - ale to jest na zamek mechaniczny a nie elektromagnetyczny chyba,
    że silnik wysuwa rygiel
    SJS

  • 7. Data: 2009-02-23 22:14:12
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    > wysoki - ale to jest na zamek mechaniczny a nie elektromagnetyczny chyba,
    > że silnik wysuwa rygiel

    Nie pisalem, ze elektromagnetyczny (napisalem elektromotoryczny) :) A rygle
    rzeczywiscie ma wysuwane silnikiem. Jesli interesuja Cie szczegoly, to
    rowniez zapraszam na priv - vyehoo(_antyspam_)o2.pl

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 8. Data: 2009-02-23 22:19:53
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wysoki - ale to jest na zamek mechaniczny a nie elektromagnetyczny chyba,

    Przy okazji - dzialajace w oparciu o solenoid, bez mechaniki tez sa w
    ofercie. Jednak, z powodu braku odpowiedniej PN EN nie ma na nie atestu. Co
    nie znaczy, ze nie ma nimi zainteresowania (zwlaszcza w zabezpieczeniach
    bankowych itp.) .

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 9. Data: 2009-02-23 22:47:55
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gnv73k$sm$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > rygle rzeczywiscie ma wysuwane silnikiem. Jesli interesuja Cie szczegoly,
    > to rowniez zapraszam na priv - vyehoo(_antyspam_)o2.pl

    tak, od niedawna cała grupa zamków tego typu, różnych producentów uzyskała
    klasę 7
    jeszcze chyba miesiąc temu nie było zamków które miały atest na klase 7
    warto zwrócic uwagę jak się ma dawna klasa C do normy europejeskiej
    pełen rozrzut - od klasy 3 do 7
    SJS

  • 10. Data: 2009-02-23 23:03:30
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    > tak, od niedawna cała grupa zamków tego typu, różnych producentów uzyskała
    > klasę 7
    > jeszcze chyba miesiąc temu nie było zamków które miały atest na klase 7

    Nie wiem o jakich konkretnie firmach myslisz, ale zapewne to Mottura, CR,
    S.A.B. czy polskie DELTA? Natomiast atesty na klase 6 i 7 w zamkach tego i
    podobnych typow oferowanych przez firme, ktora reprezentuje, sa wydane po
    raz pierwszy w grudniu 2006 roku. W tym roku przed jego koncem beda
    odnawiane.

    Pozdrawiam. Tomek.