  • 31. Data: 2016-04-01 22:24:33
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 21:08:58 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 20:55:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    >
    > Szczerze mówiąc nie widze problemu. Sporo już w drewnie zrobiłem atakie schody
    jak Twoje to banał
    spokojnie te kilkanaście stopni zwymiarować można.

    > He he. Sprobuj to przekonasz sie, ze to nie takie proste :-)
    > Przy czym musisz zalozyc, ze kazdy stopien ma byc co do mm identyczny
    > (bo montowany w przygotowanych przez stolarza lamelach). Powtarzam jeszcze raz
    > - nie chodzi o to zeby zmierzyc wysokosc i dlugosc biegu, podzielic przez
    > ilosc stopni i gotowe. Nie - to jest 48324832932 x trudniejsze :-)
    > No chyba, ze lubisz kuc beton + nadlewac wczesniej niektore stopnie, bo
    > wiecej jak 1cm piany pod stopniem to juz dla mnie fuszerka, a pozatym
    > kolki do schodow juz by nie trzymaly dobrze stopnia :-)
    Tak się zastanawiam z czego tu problem robisz, bo dla mnie to banalna robota. Pomiar
    betonowych stopni i dopasowanie do tego drewna. Grubość drewna to nie tajemnica a
    długość i szerokość każdego stopnia policzyć to banał.
    Żadnych kłopotów tu nie przewiduję. Nawet gdyby Tobie fueszerkę odwalili i każdy
    betonowy stopień miał inne wymiary. Ale przecież Tobie fuszery nie zrobili, masz
    3234384 razy dokładniej jak na innych budowach;)
    Ale ja z tych co zakupy bez smartfona robią;)

    którego wówczas miałem maskę 7 cm pod półkę wjechał bo garaż mam krótki.

    > 7cm? Tu mowimy o max 1mm. To jest 70 x latwiej :-)

    7cm mi brakło aby galaxy wszedł jak regał miałem więc musiałem wnękę w regale
    zaprojektować i w związku z tym kilka półek było o te 7cm węższych

  • 32. Data: 2016-04-01 22:29:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 21:27:35 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Nie, to jest nieprzykręcony dół, w połowie montażu, trzyma się tylko na
    > kołkach od półek. Po zmontowaniu trzyma wymiary co do mm. Wyszła od
    > pierwszego razu. Kupiłem to:
    >
    > http://www.adriatech.pl/999-thickbox_default/przyrza
    d-do-polaczen-kolkowych.jpg
    O tego nie widziałem jeszcze
    Obadam co to za ustrojstwo.
    Do tej pory wystarczyło mi to
    http://www.leroymerlin.pl/narzedzia-reczne/dluta-str
    ugi-sciski/akcesoria-do-wykonywania-polaczen-w-drewn
    ie/znaczniki-do-polaczen-kolkowych-8-mm-2912000-wolf
    craft,p7134,l750.html

  • 33. Data: 2016-04-01 23:56:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 22:24:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    Pomiar betonowych stopni i dopasowanie do tego drewna. Grubość drewna to nie
    tajemnica a długość i szerokość każdego stopnia policzyć to banał.

    Tylko pozornie :))
    Coz, jak kiedys takie schody zrobisz to pogadamy - teoretycznie to tez mi
    sie wydawalo to proste a wcale takie nie jest :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-04-02 10:45:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-01 o 23:56, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Coz, jak kiedys takie schody zrobisz to pogadamy - teoretycznie to tez mi
    > sie wydawalo to proste a wcale takie nie jest :-)

    Doooobra. Dzis juz drugi kwietnia. Mozesz powiedziec, ze to byl prima
    aprilis.

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2016-04-02 11:00:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 10:45:40 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Doooobra. Dzis juz drugi kwietnia. Mozesz powiedziec, ze to byl prima
    > aprilis.

    Gadac z Wami to jak ze slepym o kolorach, teoretycy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2016-04-02 11:07:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-02 o 11:00, Adam Sz. pisze:

    > Gadac z Wami to jak ze slepym o kolorach, teoretycy ;)

    Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie historia pokazuje, ze Twoje "sie
    nie da schodow" mija sie z prawda. :-)
    Doprawdy nie mam pojecia po co program, jak kazdy schodek i tak mierzysz
    indywidualnie.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2016-04-02 11:27:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 11:07:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie historia pokazuje, ze Twoje "sie
    > nie da schodow" mija sie z prawda. :-)
    > Doprawdy nie mam pojecia po co program, jak kazdy schodek i tak mierzysz
    > indywidualnie.

    Jak indywidualnie? Masz kazdy schodek inny?? :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2016-04-02 11:30:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-02 o 11:27, Adam Sz. pisze:

    > Jak indywidualnie? Masz kazdy schodek inny?? :-))

    Ja mam takie same. Moge zmierzyc ktory kolwiek i reszta bedzie identyczna.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2016-04-02 11:37:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 11:30:08 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja mam takie same. Moge zmierzyc ktory kolwiek i reszta bedzie identyczna.

    OK ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2016-04-02 13:33:45
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 01.04.2016 o 20:37, Adam Sz. pisze:

    > Lepiej sie juz nie wypowiadaj - prosta szafe nawet skopales, schodow bys sie
    > w zyciu nie doliczyl :-)

    Jesteś pewien że to mnie odpowiadasz?
    Ja nic nigdy o żadnej szafie nie pisałem.
    Masz problem z elementarnym czytaniem ze zrozumieniem.