  • 11. Data: 2014-11-15 18:33:22
    Temat: Re: Szambo
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:546666f7$0$18092$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak więc wydaje mi się, że nieco sprawę demonizujemy.

    Hejka. Demonizujemy czy nie demonizujemy ale zanim syf się rozleje może
    lepiej rozważ zainstalowanie urządzenia do napowietrzania tych ścieków w
    szambie.
    Pozdrawiam bifurkacyjnie Ja...cki

  • 12. Data: 2014-11-16 17:46:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 21:32:52 +0100, johnny napisał(a):

> [...]
    > bez najmniejszego problemu. Mało tego odniesie korzyści w postaci
    > wzbogacenia w substancje organiczne. Gleba za sprawą kompleksu
    > sorpcyjnego posiada cudowną właściwość neutralizowania szkodliwych
    > związków. Oczywiście gdy zastosujemy nawożenie fekaliami sporadycznie a
    > nie będziemy zabiegiem tym wyręczać szambelana. Pozatem, dajmy na to
    > latem są okresy gdy drzewom doskwiera susza, wylanie 1000 litrów wody
    > szarej (dobrze mówię Dirko?) z pewnoscią zrobi im lepiej niż niepodlanie
    > ich w ogóle, a nie mam innej mozliwości. Tak więc wydaje mi się, że

    Ja demonizuję tylko na własny rachunek, ale Ty myślisz życzeniowo na
    rachunek zdrowia wielu ludzi, w tym w pierwszej kolejności Twojej rodziny.