  • 11. Data: 2012-11-07 16:57:42
    Temat: Re: Szambo - pytanko
    Od: "Edzio" <e...@w...pl>

    U mnie w okolicy Wrocka 140 pln za beczkę 10 tyś litrów, szambonurek wywozi
    co 3 tygodnie rodzina 5 osobowa

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-11-08 07:25:44
    Od: "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl>

    u mnie na wiosce - świetokrzyskie - 50zł za 10m3 ale jaki w tym interes jak
    wylewają to kilka pól dalej?
    teraz sam sobie wylewam wode na działkę (oczywiście nie przy domu) -
    wszystko rośnie pięknie po takiej dawce azotu:-) a grubsze z dna raz w roku
    wywyozi ten za 50zł - aha - to domek letniskowy wiec za dużo sie tam nie
    zbiera:-)

    na g.śląsku wołają 120zł i chyba nie wylewają po polach:-)

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7670 (20121107) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 13. Data: 2013-01-30 14:06:34
    Od: "Magda B." <z...@w...pl>

  • 14. Data: 2013-07-12 02:07:37
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Magda B. wrote:
    > U?ytkownik "Baska" <B...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    W Warszawie kosztuje ok. 180 zł za wywiezienie 10 m3.
    Da się taniej?