  • 151. Data: 2021-04-26 21:50:11
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 21:17:46 UTC+2 KIKI napisał(a):
> [...]
    celach propagandowych pokazują jak szczepią ludzi. Wbijają igłę i w sporej części
    przypadków wstrzykują preparat. No bo niby co innego mieli by robić przy szczepieniu.
    A na niektórych ujęciach wbijają igłę i przed wstrzyknieciem preparatu pociągają za
    tłoczek zanim go wcisną. Dla laika różnica niewielka ale tylko drugi sposób
    zabezpiecza przed wstrzyknięciem preparatu domięśniowego do układu krwionośnego. Chuj
    wie ile zakrzepów zrobiło się przez źle zrobienie zastrzyku. Do tego informacja z
    wczoraj że debilki pielęgniarki często robią zastrzyk w nie ten mięsień co potrzeba i
    jest ryzyko uszkodzenia nerwów w ręce. I tego te chuje profesory co jak szły na
    studia to za rolnicze pochodzenie punkty miały a studia skończyły za bycie członkiem
    POP nie widzą. Za to nie chcą sprawdzić czy tani i dostępny lek zrobiony dawno temu
    jako antywirusowy nie pomaga w leczeniu.

    > Mnie tłoczek pociągała po wbiciu igły, a igła cienka nie była, raczej
    > była taka żeby zassała lepką krew. A czy w dobry mięsień wbiła to nie
    > wiem hehe. Aż mnie zaciekawiłeś, daj linka :-)
    To z cofaniem tłoczka to aspiracja się nazywa a o mięśniu pisali wczoraj na Onecie
    albo Interii.

  • 152. Data: 2021-04-26 21:57:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 26 Apr 2021 14:59:59 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Zrodła mowia jasno ze w 2020 roku covid to około 30 tys zgonów.

    Nie sie dezinformacji. To są zgony _z_ potwierdzonym covid a nie z
    powodu covid.
    Nie jest już tajemnicą, że większość szpitali z automatu dodają
    wszędzie gdzie się da przyczynę "covid" jeśli covid wyszedł w teście,
    bo to jest rozliczane korzystniej. Kupę ludzi zmarło bo nie doczekało
    się na czas pomocy i to jest ta większość górki z przyrostu zgonów.

    Na całym świecie CO ROKU umiera na zapalenie płuc 2.5mln osób i nikt
    do tej pory nie robił z tego powodu paniki. Co dziesięć lat znika z
    tego powodu populacja małej wielkości państwa. I co? I nic. A do tej
    pory liczba zgonów na covid to 3 mln i totalna sraczka.

    --
    Marek

  • 153. Data: 2021-04-26 22:17:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 26.04.2021 19:25 you wrote:

    > Sat, 24 Apr 2021 16:52:52 +0200, Pete
    > Ale wiesz że nowoczesne szczepionki działają zupełenie inaczej?

    Gówno wiesz. Szczepionki dla dzieci od wieku lat są takie same.

    > Skad wiesz że covida miałeś?

    Mam papier.

    > Córka prawie ci zeszła, prowadzisz krucjatę antyszczepionkową, a nie
    > pamiętasz nawet co to za szczepionka była? Dobre.

    To napisz teraz z pamięci tylko ile szczepień obowiązkowych oraz
    zalecanych jest podawanych dziecku do ukończenia dwóch lat.
    Z litości nie proszę o podanie chorób.

    Łatwe?

    Ja po dziesięciu latach już nie pamiętam po której z nich mieliśmy te
    historie

    --
    Pete

  • 154. Data: 2021-04-26 22:19:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Apr 2021 19:20:29 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Ciekawe co tam sobie myślą antyszczepionkowcy wiedząc że przez ich
    > działania umrze w wyniku niepodania szczepionki setki razy więcej
    > ludzi.

    Akurat działania antyszczepionkowców są zgodne z naturą i całkiem z
    nią słuszne. Istniejemy teraz jako wyewoluowany gatunek HS nie dzięki
    temu, że przez ostanie dwa miliony lat ewolucji nasi przodkowie
    przyjmowali szczepionki ale dzięki temu, że natura (czynnikami
    chorobotwórczymi) natychmiast eliminowała słabe osobniki nie
    pozwalając im się rozmnażać. Dzięki temu przetrwały najsilniejsze i
    tym te cechy (tutaj odpornościowe) były wzmacnianie.
    Wprowadzanie szczepień w skali globalnej zaburzyło ten proces dając
    możliwość przeżycia teraz osobnikom słabym, tym samym dając szansę na
    replikowanie wszystkich wad genetycznych dalej, zwiększając
    prawdopodobieństwo występowania degeneracji. Nie ma szans na to, by
    gatunek w taki sposób przetrwał kolejne miliony lat. Wprowadzenie na
    siłę ratowania słabych osobników doprowadza do błędnego koła, bo
    wtedy trzeba dzielnie rozwiązywać długookresowo problemy (choroby),
    z którymi wcześniej problemu nie było (bo osobnik nie przeżywał).
    Więc paradoksalnie (i nieświadomie) antyszczepionkowcy działają
    zgodnie z pierwotną naturą, która przez ostanie 3.5mld (nie licząc
    ostatnich 100), parafrazując poetę, znała się na rzeczy i wiedziała
    co dobre dla przetrwania gatunku.

    --
    Marek

  • 155. Data: 2021-04-26 22:21:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, KIKI.
    On 26.04.2021 20:03 you wrote:

    > Ściemnia, takie rzeczy się pamięta do końca życia :-)

    Wiesz ile szczepień przechodzi dziecko do wieku 2 lat?
    Jak by taki stary koń jak ty miał ich tyle wciągnąć (pomnóż sobie
    jeszcze objętość dawki dziecka 10 razy bo o tyle jesteś cięższy od
    dzieciaka w tym wieku.

    > A u mnie w rodzinie tylko młodzież jeszcze niezaszczepiona ale chyba
    > się uda zaszczepić bez kolejki. Wystarczy iść pod koniec dnia do
    > punktu szczepień i zapytać czy nie została dawka. Zaszczepią bez
    > problemu, bo pytałem.

    Na zdrowie.

    Bez podtekstów :-)

    Więcej się zaszczepi, antyszczepionkowcy będą zadowoleni.

    --
    Pete

  • 156. Data: 2021-04-26 22:25:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 22:19:56 UTC+2 Marek napisał(a):
> [...]
    > zgodnie z pierwotną naturą, która przez ostanie 3.5mld (nie licząc
    > ostatnich 100), parafrazując poetę, znała się na rzeczy i wiedziała

    A co w sytuacji jak ty albo twoje dzieci są tymi słabszymi?

  • 157. Data: 2021-04-26 22:26:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 26.04.2021 21:07 you wrote:

    > Za to doskonale pamięta wszystkie koszty, jakie poniósł w związku ze
    > szczepieniem i jego rzekomymi skutkami.

    To jeszcze dla ciebie to samo zadanie.
    Podaj z pamięci ile szczepień obowiązkowych i zalecanych przewidzianych
    jest do wieku 2 lat.
    A jak już znajdziesz w googlach, to myślę że wyciągniesz wnioski że to
    nie jest wcale takie proste.

    I jeszcze zapytaj swojego tż jaka szczepionkę przyjmowały dzieci w wieku
    np. 6 lat.
    I jeszcze zapytaj ile % dostawał pensji jak był na L4 10 lat temu.

    Nie musisz przepraszać.

    Tu nic nie trzeba pamiętać, bo te koszty ponosi się i teraz.
    Ale

    --
    Pete

  • 158. Data: 2021-04-26 22:39:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 26.04.2021 19:20 you wrote:

    > Mon, 26 Apr 2021 19:04:45 +0200, Pete
    > Pudło. Nie oglądam praktycznie wcale. A nawet gdybym oglądał, to
    > twój argument jest z dupy wyciągnięty. To tak jak ja bym napisał że
    > piszesz brednie bo zbyt dużo wody pijesz.

    To była przenośnia.
    Zacznij po prostu używać własnego mózgu. O ile się do czegoś jeszcze
    nadaje.

    > Nad każdym lekiem (także szczepionkami) jest prowadzona cykliczna
    > statystyka "bezpieczeństwa". To że coś zostało "oficjalnie"
    > dopuszczone, nie powoduje że się nie bada dalej wpływu.

    Ale szczepionki Covid zostały dopuszczone
    A. Warunkowo
    B. W trybie przyspieszonym

    To badania były niepełne. No i działanie długofalowe będą znane za kilka
    lat, bo nie było czasu na przeprowadzenie ich podczas badań klinicznych.

    > O tym akurat mówią statystyki, ale niektóre dzbany nie portafią z
    > nich korzystać, reszta sieje ferment tak samo jak do tej pory inni
    > antyszczepionkowcy, płaskoziemcy itp.

    Statystyki dopiero są zbierane.

    > Ciekawe co tam sobie myślą antyszczepionkowcy wiedząc że przez ich
    > działania umrze w wyniku niepodania szczepionki setki razy więcej
    > ludzi.

    No mistrz manipulacji. Ktoś kto nie chce szczepionki, ryzykuje własnym
    zdrowiem i życiem. Niech się zdrowo szczepią na zdrowie. Bo
    ja nadal nie rozumiem tych którzy pieprzą że antyszczepionkowcy zabiją
    tłumy niewinnych zaszczepionych. To po cholerę się szczepić skoro dalej
    srają w gacie i biją się niezaszczepionych?

    Pięknie zmanipulowane lemingi.

    > Pewnie są z siebie wyjątkowo dumni że uratowali "wąskich" przed
    > śmiercią. Takie to pokraczne.

    Każdy robi z własnym życiem co chce.
    Klasa robotnicza z ich wiodącą rolą już minęła towarzyszu.
    Chociaż wielu mądrzy się powrót wszechobecnej kontroli obywateli.
    A czy pretekstem jest terroryzm, czy teraz Covid to w sumie jeden pies
    (collie, sorry)
    Minie Covid, znajdą kolejny pretekst i zmanipulowane ludzi.

    P.S.
    Wiesz ile czasu trwała światowa epidemia hiszpanki?
    Bez szczepionek, respiratorów i maseczek?
    100 lat temu.

    --
    Pete

  • 159. Data: 2021-04-27 00:44:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 22:40:10 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]
    > Z litości nie proszę o podanie chorób.
    >
    > Łatwe?
    >
    > Ja po dziesięciu latach już nie pamiętam po której z nich mieliśmy te

    Uważam że trochę koloryzujesz. Przed chwilą sprawdziłem. Przy wstrząsie nie ma
    wysokiej temperatury. Chcesz dyskutować o temperaturze dyskutuj z googlem. Pomiędzy
    półtora roku a dwoma latami nie ma żadnych szczepień obowiązkowych. Obowiązkowe
    szczepienia kończą się jak dziecko ma półtora roku. Potem długo nic i dopiero w
    szkole podstawowej następne. Jesteś przeciwko obowiązkowym szczepieniom. Na polio i
    gruźlicę i odrę i jeszcze kilka chorób też jesteś przeciwny żeby twoje dziecko
    zaszczepili? Jestem z takiego rocznika że widziałem i znałem rówieśników chorych na
    polio. Oni już nie żyją a ja zyje. O tym że jesteś przeciwny możesz sobie tutaj
    pogadać. W realu jesteś państwowy jak asfalt na jezdni i znaki drogowe. Twoje dziecko
    też nie jest twoje a państwowe. Nie wierzysz to przed posterunkiem policji zbij swoje
    dziecko. Tam dziecko. Psa zbij. Pies też jest państwowy. Gdyby nie to że dla państwa
    jest taniej i wygodniej żeby rodzice odchowywali dla państwa swoje dzieci to po
    urodzeniu były by odbierane i wychowywane w państwowych instytucjach.

  • 160. Data: 2021-04-27 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > statystyk z Polski nie znam, ale w UK 7% osób z wpisanym covidem w
    > akcie zgonu zmarło na pewno na covid, pozostałe nie wiadomo na co.
    > Tylko o tym w TV nie chcą powiedzieć...

    Pewnie na złosc lekarzom...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire