  • 261. Data: 2021-04-29 18:27:13
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

    > Utratę węchu i smaku można mieć nawet przy zwykłej grupie

    Przy pl.misc.budowanie też.

    Jarek

    --
    Pewien rybak na Gwadelupie
    utrzymywał, że to bardzo głupie

  • 262. Data: 2021-04-29 20:36:58
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Z tego co wiadomo to nikt pod respirator nie trafia jeżeli
    >był zaszczepiony.

    Prawie nikt. A jesli nie jest sie tym "nikt" to "prawie" robi duza roznice.
    Sa prawdziwi pechowcy, ktorych nawet podwojna szczepionka nie uchroni.
    Zwykle z powaznym towazyszacymi i wiekiem. Ale przynajmniej wlasnie z
    poowodu tej malej grupki wszyscy poowinni sie szczepic, zeby nie roznosic.

  • 263. Data: 2021-04-29 20:39:35
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 25.04.2021 22:15, ąćęłńóśźż wrote:

    >Przecież nie wolno brać ibuprofenu, bo ubijesz szczepionkę wstrzykniętą
    >w ramię. Zacznie ci ten ibuprofen "leczyć zapalenie" przez co zniweczysz
    >całe działanie szczepionki.

    To jest tylko przypuszczenie nie potwierdzone i na zasadzie zmniejszania
    skutecznosci nie wylaczania calkowitego.

  • 264. Data: 2021-04-29 22:57:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 28.04.2021 20:52 you wrote:

    > Raban. I - jeśli jestem o tym przekonana - domagam się wpisu jako
    > odczyn poszczepienny, albo przynajmniej wzmianki o tym, że sytuacja
    > ma miejsce po szczepieniu.

    Raban był. I padło "nie. Skończyłam już dyżur. Do widzenia" Co, policję
    miałem wzywać?
    Bez szans.
    Stwierdziliśmy że sami to załatwimy, bez wypisu...

    > Wierzę, że można fatalnie trafić na lekarzy, ale próbować warto. W
    > ostateczności we własnym zakresie zgłosić producentowi szczepionki.

    ... a pediatra POZ który wszczepił nam na zgłoszony NOP, odpowiedział że
    nie ma podstaw, bo jemu zgłaszamy po ponad tygodniu od szczepienia a w
    wypisie przyczyną pobytu jest zapalenie płuc.
    Kafka normalnie.

    Więc mam się zapaliła lampka ostrzegawcza skąd takie postępowanie
    państwowej służby zdrowia. Jaki jest cel zamiatania pod dywan NOP?

    > Tak, dokładnie tak. 3 razy pod rząd jest ta sama szczepionka, ew.
    > ten sam zestaw, jeśli się nie kupi szczepionki skojarzonej. W
    > odstępach mniej więcej co 2-3 miesiące. Potem inna, a po roku znów
    > powrót do tej samej. Naprawdę można sobie nazwę utrwalić.

    Mogę pamiętać 6w1, 5w1 ale nazw handlowych ani która n-w-1 jakie choroby
    szczepi nie pamiętam.

    > Nie liczę tego, co jest od razu w szpitalu po narodzinach.

    A dlaczego? Szczepionka to szczepionka. Każda może zaszkodzić.

    > Bo pamiętam nazwy szczepionek moich dzieci. A Ty nadal nie
    > rozumiesz, że nie o ilość wkłuć byłeś pytany, ani o to, po którym
    > _wkłuciu_ córka miała problemy, ale o nazwę tej nieszczęsnej
    > szczepionki. Kluczowy nie jest sam fakt wkłucia, a zawartość
    > szczepionki.

    Nie rozumiesz. Chcę ci pokazać, że do zapamiętania jest prawie 20 wkłuć.
    I żądasz ode mnie żebym po 10 latach pamiętał którego szczepienia to
    dotyczyło.

    > Trudno ocenić inaczej, skoro upierasz się, by tego nie sprawdzić i
    > nie podać. Dla czystej ciekawości.
    Nie ma to znaczenia czy NOP był po tej czy innej szczepionce. Ważne jest
    to z czym się spotkałem przy próbie jego zgłoszenia. Że to jest
    systemowo ukrywane.
    I nie wiem kto to czyta. I niestety dzięki polskiej służbie zdrowia nie
    mam żadnego dowodu na ten NOP. Dlatego nie mogę podać nazwy tej
    szczepionki.

    > Do 2.r.ż. dokładnie 8 obowiązkowych (7 wkłuć), 3 nieobowiązkowe (3
    > wkłucia).
    > Ale odczyn poszczepienny - tak.

    Nie jest losowy. Jest pewny. Tylko pytanie czy trafi na twoje dziecko
    czy na dziecko sąsiada.
    Jak państwo stać na 100% L4, 100 tys odprawy dla górników to może niech
    założy fundusz wsparcia po NOP i sfinansuje koszty z nim związane.
    Łącznie z dożywotnią refundacją kosztów ponoszonych po NOP.

    Myślę, że połowa antyszczepionkowców zdecydowałaby się zaszczepić.

    Ale nie. Łatwiej użyć społeczeństwa i szczuć jednych na drugich.

    --
    Pete

  • 266. Data: 2021-04-29 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ja się zgadzam że ludzi jest zbyt dużo, ale ograniczenia można
    > wprowadzić z innej strony niż akurat ze strony szczepionek które
    > chronią przecież w pełni zdorwych (genetycznie) ludzi. W
    > normalnych warunkach (mniejszej ilości ludzi) możliwe że by nie
    > chorowali, ale jak jest tyle ludzi na sobie i siłą rzeczy tyle
    > patogenów atakujących, to i "normalni" chorują.

    Gates powiedział na konferencji o koniecznosci ograniczenia wzrostu
    populacji.
    I od tego czasu jest okreslany jako patol chcacy depopulować swiat.

    Chciałem cie ostrzec ze piszac to co napisałes, narazisz sie na podobny
    ostracyzm tutaj ale widze ze nie zdazyłem i ze juz sie zlecieli... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 265. Data: 2021-04-29 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Nadal medycyna pozostaje niczym innym niż manipulacją (choć
    > niektórzy usilnie próbują nazwać to poprawianiem) w naturalnym
    > procesie. To, że osobnikowi z wadami przedłuży się życie nie daje
    > gwarancji, że nie bedzie się replikował i tworzył kolejne
    > egzemplarze wymagające znowu wsparcia. Gdyby takie gwarancje były
    > być może miałoby to sens. Ale aby to stwierdzić (jak globalnie
    > wpływa to na rozwój gatunku) musimy poczekać minimum te kilkaset
    > tysięcy lat (niektórzy twierdzą, że nawet milion). Być może jednak
    > problem z ludzkością na tej planecie rozwiąże się sam wcześniej.

    W sensie ze choroby to tylko efekt złych genów a nie stylu zycia?
    Odwazne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 267. Data: 2021-04-29 23:22:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 29.04.2021 17:44 you wrote:

    > Człowieku, moje dziecko chodzi do żłobka, ma niecałe 2 lata, w
    > związku z tym nie miało możliwości zaszczepienia się. Najpierw bo
    > było zbyt młode, potem nie było szczepionek. Już nie wspomnę, że aby
    > się zaszczepić ma być zdrowe przez 2 tygodnie minimum. Ja wiem że
    > masz mizerną wiedzę na temat szczepionek, ale po co w takim razie
    > piszesz i robisz z siebie jeszcze większego ignoranta?

    To nie ja pisałem, że szczepionki na grypę są robione od 30 lat i są
    super bezpieczne. Dlaczego więc nie zaszczepiłeś swoje dziecko na
    wszystko co lata w powietrzu?
    Brakuje ci konsekwencji.

    To co, jednak wycofujesz się rakiem.

    > Utratę węchu i smaku można mieć nawet przy zwykłej grupie czy
    > zapaleniu zatok. Więc się tak (jeszcze) nie ciesz, bo może wcale
    > covid nie miałeś.

    Widzę że pamięć też ci już zawodzi. Pisałem już ci że mam papier na
    Covid.

    > Miał go za to mój kolega, co jak ty od paru lat nie chorował na nic,
    > a jak złapał covid to wylądował w szpitalu pod tlenem i niewiele mu
    > brakowało do respiratora.

    Zdarza się. Nie twierdzę że Covid to spisek a ofiary śmiertelne to
    ściema.
    Natomiast nie ma żadnej gwarancji że po szczepieniach nie przeszedłby
    tego podobnie.

    > Gdzie w tej swojej wypowiedzi znalazłeś jakiś ciąg logiczny?

    Elementarne.
    Szczepionka nie chroni przed wirusem. Ba, osoba zaczepiona może być
    nosicielem. Szczepienie wprowadza fałszywe wrażenie że jesteśmy odporni.
    I spowoduje poluzowanie nawyków DDD. Wirus będzie nadal w
    społeczeństwie. Ludzie nadal będą go przekazywać i nadal będą chorować.

    > Jaka próbka jednoosobowa, przecież są statystyki świadczące o tym że
    > szczepionki chronią przez zarażeniem lub poważnymi powikłaniami, ale
    > ty oczywiście na jednoosobowej próbce (w postaci siebie) będziesz
    > udowadniać że szczepionki szkodzą, bo tobie nie pomagają.
    Po pierwsze nie napisałem że mi nie pomagają, tylko że ja nie potrzebuję
    tego wspomagacza. Bez niego świetnie sobie daję radę.

    Natomiast ty się szczepisz i nadal chorujesz. Nie widzisz zależności?
    > Ja się będę szczepić, bo się słucham mądrzejszych od siebie i od
    > ciebie.

    Chyba w okolicach 6 klasy szkoły powszechnej przeszło mi używanie
    porównań dotyczących ilorazu IQ, jak widać niektórym zostało na starość.

    > I śmieszny i smutny to jest poziom (a w zasadzie jego brak) twojej
    > dyskusji.

    Pozostań zatem przy swojej racji. Obyś mnie musiał zweryfikować jej na
    sobie albo swoich bliskich.
    Pa.

    --
    Pete

  • 268. Data: 2021-04-30 00:40:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 kwietnia 2021 o 17:44:25 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > Ja się będę szczepić, bo się słucham mądrzejszych od siebie i od ciebie.
    > I śmieszny i smutny to jest poziom (a w zasadzie jego brak) twojej

    Dobrze wiedzieć. To teraz mogę sobie po tobie jeździć jak po łysej kobyle bez żadnej
    reakcji. Dla mnie super. Przy takim jak masz podejściu o życia nie pozostaje ci nic
    innego jak słuchać mądrzejszych, czyli wszystkich. Bo w drugą stronę nikogo znaleźć
    się nie da.

  • 269. Data: 2021-04-30 01:19:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 28 kwietnia 2021 o 17:21:53 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > pełni zdorwych (genetycznie) ludzi. W normalnych warunkach (mniejszej
    > ilości ludzi) możliwe że by nie chorowali, ale jak jest tyle ludzi na sobie
    > i siłą rzeczy tyle patogenów atakujących, to i "normalni" chorują.
    > Z tym się takżę zgadzam, dlatego jestem przeciwny temu co się dzieje
    > aktualnie w temacie aborcji. Niemniej tylko zwracałem uwagę, że nie trzeba
    > obwiniać szczepionek, bo dużo wcześniej powinna być naturalna selekcja. Jak
    > już jest i żyje, to choroby generują tylko niepotrzebne koszty i inne
    > problemy dla społeczeństwa.
    > Czyli nie zrozumiałeś, dlatego patrz wyżej.

    Od kogoś trzeba wprowadzić ograniczenia. szwaby próbowali od Żydów i się okazałego
    zly wybór to był. To może w czynię społecznym pokaz na sobie robienie depopulacji.

  • 270. Data: 2021-04-30 06:57:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie są, są coraz inne, np. jakieś kombinowane.

    -----