  • 350. Data: 2021-05-02 10:59:58
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > O zakrzepicy i zapaleniu mięśnia sercowego już wiemy.

    Zakrzepica - to prawda, chociaz wielkosc ryzyka daje do myslenia.
    Zapalenie miesnia sercowego - nic na ten temat dotychczas nie
    słyszałem.

    > Artykuł powoływał się na oficjalne informacje. Jak cię to tak
    > bardzo interesuje to sobie wyguglaj kto je publikuje.

    Obawiam sie ze skoro podajesz jakies dane to na tobie ciazy ciezar
    podania zródła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 352. Data: 2021-05-02 11:05:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 10:48 you wrote:

    > Ale pisałeś też to: "Nic nie byłem w stanie zrobić. Wypis ze
    > szpitala bez NOP. Lekarz pediatra kwalifikujący do szczepienia
    > powiedział że nie ma podstaw do zgłoszenia NOP bo dziecko w szpitalu
    > było na zapalenie płuc."

    Ale to chodziło o formalne zgłoszenie NOP do organu nadzoru oraz wpisu
    do książeczki zdrowia. Tego lekarz POZ bez papierka że szpitala nie
    chciał zrobić.
    Za to nie widział przeciwwskazań do diagnostyki skutków i przyczyn
    incydentu po szczepieniu.

    > Więc dla mnie jest to niekonsekwencja lekarza, który potem wystawia
    > skierowania na wiele badań związanych ze szczepieniem (o których
    > pisałeś w innym poście jako o dodatkowych kosztach tegoż
    > szczepienia).

    Wyglądało na to jakby lekarz zgłaszający NOP był za NOP odpowiedzialny.
    Jeden i drugi bronił się rękami i nogami przed oficjalnym zgłoszeniem
    NOP.

    > Dziwię się, bo akurat ze zgłoszeniem NOP we własnym zakresie nie
    > miałam problemu.

    Może teraz, przy coraz szerszym ruchu antyszczepionkowców, to się
    ostatnio zmieniło (to było 10 lat temu). Dwie instytucje do których się
    zgłosiliśmy, odmówiły mam tego.
    Nikt dodatkowo nas nie poinformował że możemy to zrobić we własnym
    zakresie.

    --
    Pete

  • 353. Data: 2021-05-02 11:10:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.05.2021 o 08:39, Pete pisze:

    > To do mnie?
    > W którym miejscu napisałem głupotę albo nieprawdziwą informację?

    Niekoniecznie tylko do Ciebie, ale skoro już się zgłaszasz - podajesz
    informacje niepełne lub bez potwierdzenia. Jak np. to o przypadkach
    śmierci po szczepieniu.

    Pytany o nazwę szczepienia, które zaszkodziło Twojej córce, nie jesteś w
    stanie odpowiedzieć lub zasłaniasz się strachem przed ew. konsekwencjami.

    Tego typu wrzutki od razu we mnie budzą podejrzenie o celowe sianie
    zamętu i zwątpienia.

    --
    Ewa

  • 354. Data: 2021-05-02 11:32:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 02.05.2021 10:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Zakrzepica - to prawda, chociaz wielkosc ryzyka daje do myslenia.
    > Zapalenie miesnia sercowego - nic na ten temat dotychczas nie
    > słyszałem.

    https://businessinsider.com.
    pl/wiadomosci/szczepionki-pfizera-i-moderny-a-zapale
    nie-miesnia-sercowego
    -trwaja-badania/wpvnjq6

    > Obawiam sie ze skoro podajesz jakies dane to na tobie ciazy ciezar
    > podania zródła.

    Wyguglaj sobie. Mi to zajęło 5 minut.
    Dla ułatwienia dodam, że resort jest publikowany codziennie na stronie
    gov.pl

    --
    Pete

  • 355. Data: 2021-05-02 11:40:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 11:10 you wrote:

    > Niekoniecznie tylko do Ciebie, ale skoro już się zgłaszasz -
    > podajesz informacje niepełne lub bez potwierdzenia. Jak np. to o
    > przypadkach śmierci po szczepieniu.

    Możesz dokładniej? Czy to oznacza że nikt po szczepieniu nie umarł, że
    zarzucasz mi kłamstwo?

    > Pytany o nazwę szczepienia, które zaszkodziło Twojej córce, nie
    > jesteś w stanie odpowiedzieć lub zasłaniasz się strachem przed ew.
    > konsekwencjami.

    Zapytam ponownie. Która z tych informacji jest głupotą albo kłamstwem?

    > Tego typu wrzutki od razu we mnie budzą podejrzenie o celowe sianie
    > zamętu i zwątpienia.

    Tu piszesz już lepiej. Bo opisujesz własne odczucia.
    Ale nigdy przenigdy nie zarzucaj nikomu kłamstwa jeśli nie masz na to
    twardych dowodów.

    --
    Pete

  • 356. Data: 2021-05-02 11:44:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-28 o 16:59, Myjk pisze:

    > Sam się skup i przestań manipulować zakładając z góry że szczepionka
    > niczego nie zmienia. Z mojego (i nie tylko mojego) doświadczenia wynika że
    > szczepionka na grypę chroni mnie przed zarażeniem, albo ZNACZNIE zmniejsza
    > przykre dolegliwości a co za tym idzie zmniejsza koszty leczenia a
    > dolegliwości nie eliminują mnie np. z pracy. Ergo, twoje założenia są
    > wyciągnięte z antyszczepionkowego tyłka.

    Czyli bez szczepionki leżał byś w domu i nie groził nikomu a
    zaszczepiony rozsiewasz zarazę na całe miasto.
    Pięknie.

  • 357. Data: 2021-05-02 11:57:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 30.04.2021 20:22 you wrote:

    > Thu, 29 Apr 2021 23:22:28 +0200, Pete
    > Mam ci to napisać drukowanymi? NAJPIERW BYŁO ZA MŁODE NA
    > SZCZEPIONKĘ, PÓŹNIEJ NIE BYŁO SZCZEPIONEK NA RYNKU, NIE WSPIMINAJĄC
    > ŻE ABY SIĘ ZASZCZEPIĆ TRZEBA BYĆ ZDROWYM. Jak jeszcze czegoś nie
    > rozumiesz, napisz, postaram się wyjaśnić.
    Skoro tak ci zależy na zdrowiu rodziny, to
    zrób sobie i rodzinie miesięczna kwarantannę. Aż wszyscy będziecie
    zdrowi. Zaszczepicie się i będziecie żyłki długo i szczęśliwie.

    Ale odwal się od reszty społeczeństwa która ma inny pomysł na własne
    zdrowie.

    > Nic mnie nie zawodzi, za to u ciebie ewidentnie kuleje. Masz papier
    > który mówi prawdę albo kłamie. Ja miałem utratę węchu, brak innych
    > objawów mam papier a zeń wynika że nie miałem covida, choć
    > prawdopodobnie miałem, bo ciotka ma zdewastowane covidem płuca.
    > Także uważaj na siebie, bo jeszcze możesz płakać. Szczeólnie że
    > przejście nie wyklucza ponownego zachorowania.

    Dziękuję bardzo za troskę, ale o własnym zdrowiu t po ja chcę
    zdecydować. Nie społeczeństwo, sąsiad, Myjk ani rząd.

    > Statystyki poszczepienne (na wielu wcześniejszych szczepionkach)
    > mówią że te działają. MAją skutki uboczne ale w ZDECYDOWANEJ
    > WIĘKSZOŚCI spełniają swoje działanie. Tylko antyszczepionkowcy,
    > podobnie jak płaskoziemcy, mają "odmienne zdanie" -- bo oni jak
    > zwykle wiedzą lepiej od statystyk i specjalistów.

    Hola hola.
    Może mnie z kimś mylisz, ale ja jestem przeciwny _obowiązkowym_
    szczepionkom.
    Kto chce, niech w siebie ładuje co chce.
    Ale nie chcę żeby ktoś decydował co ja chcę.

    > Czyli jednak masz braki w tym jak działają szczepionki. Doucz się,
    > atyszczepionkowcu.

    Może wskaż z łaski swojej które z powyższych jest nieprawdziwe?
    Albo odszczekaj.

    > Proboszcz w "mojej parafii" twierdził tak samo jak ty, nie wierzył i
    > nawet z ambobny nawoływał do bojkotu tego "cyrku", bo on nie
    > chorował i w ogóle. Jutro pogrzeb, bo się nie wybudził spod
    > respiratora.

    A powiem znany piosenkarz się zaszczepił, trafił do szpitala a dzień po
    wpisaniu zszedł.
    Dobry przykład?
    Taki sam z dupy jak twój.

    > To już wiadomo, antyszczepionkowcy sami wszystko wiedzą lepiej sami.
    > Tacy oświeceni.

    Więcej pokory.

    > Tak samo i ty. Pytanie czy jak wylądujesz jednak pod tlenem, oby nie
    > pod respiratorem, to dasz znać i odszczekasz. Bo takich jak ty było
    > już wielu i nie odszczekają, bo już nie żyją zwyczajnie.

    Zachowaj takie straszenie dla członków swojej rodziny.
    Pamiętaj że to są ludzie inteligentni, którzy potrafią myśleć.

    --
    Pete

  • 358. Data: 2021-05-02 12:24:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.05.2021 o 11:05, Pete pisze:
    > Nikt dodatkowo nas nie poinformował że możemy to zrobić we własnym
    > zakresie.

    Taka informacja jest na ulotce dodanej do szczepionki, wystarczy się
    zainteresować, co się dziecku wstrzykuje.

    Głowy nie dam, że było tak 10 lat temu, ale 4 lata temu - kiedy ja
    zgłaszałam - tak.

    Nie chcę tu usprawiedliwiać lekarzy, z którymi się zetknęliście, bo wg
    mnie zachowali się co najmniej dziwnie. Chcę tylko zwrócić uwagę, że
    świadomość i aktywność pacjenta często pomaga (o czym się sama
    wielokrotnie przekonałam). Dlatego zapamiętywanie nazw leków i innych
    procedur medycznych na mnie czy moich dzieciach stosowanych uważam za
    rzecz oczywistą.

    --
    Ewa

  • 359. Data: 2021-05-02 12:26:55
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.05.2021 o 11:40, Pete pisze:
    > Możesz dokładniej? Czy to oznacza że nikt po szczepieniu nie umarł, że
    > zarzucasz mi kłamstwo?

    Nie, ja po prostu nie piszę ani że ktoś umarł, ani że nie umarł. Bo tego
    nie wiem. Chciałabym się dowiedzieć, z jakich źródeł masz te informacje.

    --
    Ewa

  • 360. Data: 2021-05-02 12:32:16
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.05.2021 o 11:32, Pete pisze:
    > https://businessinsider.com.
    > pl/wiadomosci/szczepionki-pfizera-i-moderny-a-zapale
    nie-miesnia-sercowego
    > -trwaja-badania/wpvnjq6

    No ale czy Ty zajrzałeś w ogóle w link, który podajesz?

    "Obecnie nic nie wskazuje na związek tych przypadków ze szczepionką" -
    podkreślono.

    Jak dodał europejski regulator,*częstsze występowanie zapalenia mięśnia
    sercowego stwierdzono z kolei w związku z samą chorobą Covid-19.*Agencja
    nie podała, ile przypadków zapalenia mięśnia sercowego objęła swoim
    badaniem.

    --
    Ewa