  • 651. Data: 2021-05-13 22:10:23
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 May 2021 14:20:31 +0200, quent

    > podobno, być może....

    Czyli jesteś klasycznym płaskoziemcą co wybiera sobie tylko te warunki,
    które mu akurat pasują. Wierzysz w to co powiedział/napisał profesor o
    szczepionkach (bo akurat pasuje ci do tezy), ale jak inny specjalista powie
    że osoby bezobjawowe zarażają mniej (co jest oczywiste, bo za siłą choroby
    idzie zazwyczaj ilość patogenu w organizmie) to masz, jak widać powyżej,
    ujemny poziom argumentów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 652. Data: 2021-05-21 08:15:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 13.05.2021 o 18:59, Budzik pisze:
    > Mowisz o naszym 2% wyszczepialnosci na grype?

    Mam na myśli nie tylko nasz kraj.
    Wirusy mutują i nie ma na to rady.

  • 653. Data: 2021-05-21 08:26:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 07.05.2021 o 19:33, Myjk pisze:

    > Znaczy zaprzeczasz że bosak w MW działał, które to działa z kolei z ONR,
    > które ma zapędy faszystowskie?

    Znaczy zdefiniuj faszyzm mendo zanim zaczniesz się pruć.

    > Zaprzeczasz że konfederacja najchętniej by
    > puściła ludzi z LGBT z dymem bo ich w oczy kłują? Przecież taki jest ich
    > program ubrany w sreberko.

    Ty masz jednak nasrane pod kopułą.
    Dwa lata mnie tu nie było i zapamiętałem Cię z raczej rozsądnych
    wypowiedzi. Nieźle się widać kamuflowałeś.

  • 654. Data: 2021-05-21 08:36:26
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 13.05.2021 o 18:03, Myjk pisze:
    > Thu, 13 May 2021 14:27:54 +0200, quent

    > Mimo jakich szczepień? Min. przez takich dzbanów jak ty w PL na grypę
    > szczepi(ło) się poniżej 5% ludzi, miniony sezon był lepszy, dlatego
    > szczepionki poznikały z rynku, ale to i tak mniej niż 10%. Przypomnisz,
    > specjalisto, ile potrzeba dla osiągnięcia odporności populacyjnej?

    W PL :-DDD
    Wirusy nie znają granic barania łąko.

    > Buehehe.

    Idiotę poznać po takich reakcjach na truizmy.

    > Przestań sobie mordę wycierać profesorami, skoro nawet w omawianym temacie
    > ich nie potrafisz zacytować.

    Lepiej czytać/cytować profesora niż Myjka na usenecie LOL

  • 655. Data: 2021-05-21 12:38:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kawę bierz własną, są aneksy kuchenne dla rodziców.
    Generalnie się poprawiło, można nawet prysznic wziąć (przynajmniej w nowych czy
    wyremontowanych placówkach).
    Gorzej z wifi, bo SSL nie puszcza ;-)

    -----

  • 656. Data: 2021-05-21 12:45:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To bardzo zmieniło.

    -----

  • 657. Data: 2021-05-21 15:48:00
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.05.2021 o 12:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kawę bierz własną, są aneksy kuchenne dla rodziców.
    > Generalnie się poprawiło, można nawet prysznic wziąć (przynajmniej w
    > nowych czy wyremontowanych placówkach).
    > Gorzej z wifi, bo SSL nie puszcza ;-)

    Kawę piję w domu. I niech już lepiej tak zostanie.

    --
    Ewa

  • 658. Data: 2021-05-21 17:25:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Mam na myśli nie tylko nasz kraj.
    > Wirusy mutują i nie ma na to rady.

    Moze jakby wyszczepic gdzies 70-80 procent populacji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 659. Data: 2021-05-21 18:17:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 May 2021 08:36:26 +0200, quent

    > W PL :-DDD
    > Wirusy nie znają granic barania łąko.

    Pusty dzbanie, nigdzie na świecie nie ma wyszczepialności na grypę na
    poziomie odporności populacyjnej. Czyli potwierdza się, że nie masz
    zielonego ppojęcia o czym piszesz.

    > Idiotę poznać po takich reakcjach na truizmy.

    Przecież antyszczepionkowcy twierdzą że wirusy mutują i przez to stają się
    bardziej groźne, bo umykają przed szczepionkami, wniosek jest więc, że bez
    sensu jest się szczepić populacyjnie.

    > Lepiej czytać/cytować profesora niż Myjka na usenecie LOL

    Pewnie że lepiej, dlatego zacytuj w końcu co ów profesor powiedział na
    temat (a w dyskusji tutaj prowadzonej) szczepień populacyjnych >80% --
    działają czy nie działają?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 660. Data: 2021-05-28 11:56:14
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 21.05.2021 o 17:25, Budzik pisze:
    > Moze jakby wyszczepic gdzies 70-80 procent populacji...

    Trzeba zagonić jak owce w zagrody i wyszczepić. Najlepiej 100% co tam
    się ograniczać do jakichś 80%.