  • 841. Data: 2021-07-30 15:09:16
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 30.07.2021 12:09 you wrote:

    > Widziałeś jaki był przyrost zachorowań na covid oraz przyrost
    > przypadków śmiertelnych? Dobrze ponad 20 tys. ludzi dziennie
    > zapadało na covid i kilkaset umierało, pomimo, że restrykcje były
    > bardziej zaostrzone niż dzisiaj i wiele branż siedziało na d.... w
    > domu.

    Dobre wnioski wyciągasz. Zakazy niczego nie dają.

    > Od chwili, kiedy zaczęto szczepić nastąpił znaczny spadek
    > zachorowań, a obecnie zgony z powodu covid można liczyć na palcach
    > jednej ręki.

    A przypomnisz sobie co było rok temu? Przypomnę, nie było szczepionek a
    Mateuszek odwołał pandemię. Czyli tamto to był cud a teraz to nie cud
    tylko błogosławione szczepionki.

    Coś ci się narracja nie spina.

    --
    Pete

  • 842. Data: 2021-07-30 15:52:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    piątek, 30 lipca 2021 o 12:09:35 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Od chwili, kiedy zaczęto szczepić nastąpił znaczny spadek zachorowań, a
    > obecnie zgony z powodu covid można liczyć na palcach jednej ręki.

    Tylko z tego jeszcze nie wynika, że to efekt szczepień. Być może zmarli ci, co mieli
    kieska odporność na tego typu wirusy?
    Epidemie same przychodziły i przemijały...

    Co do przebiegu choroby każdy ma inne info i doświadczenia. Np ja:
    - brat się zaraził, najprawdopodobniej na nartach w sobotę (był z dzieckiem) - we
    środę gorączka, tel. do lekarza - po konsultacji tel. skierowanie na test => wynik
    pozytywny
    przebieg choroby - zero problemów, taka słaba grypa, dziecko coś narzekało dzień
    wcześniej na ból głowy, ale,że młody non stop ściemnia to rodzice zignorowali, na
    drugi dzień już nic,
    więc mogło być też chore, ale bez potw. testem...
    - siostra żony z mężem - potw. testem, kwarantanna, też zero problemów,

    z drugiej strony w dalszej "rodzinie" zmarła synowa brata wujka, ~43 lata, zdrowa...
    on sam przeszedł bez problemów, choć wcześniej wszyscy byli pewni, ze jak złapie
    covida to koniec,
    bo od lat leczył się na płuca...

    co do mniejszej liczby ludzi w szpitalach niż zwykle - w sumie to fakt - stały puste
    czekając na armagedon, który jednak nie nastąpił, a lekarze próbowali jednak uzyskać
    pozwolenie na leczenie,
    zwłaszcza kontynuację rozpoczętych...
    - w ten sposób zmarła moja teściowa - czekała na planową operacje, niby prosta
    laparoskopia...
    w marcu/kwietniu zeszłego roku była już nawet w Krakowie pod szpitalem, ale w
    ostatniej chwili wstrzymali przyjęcia... w końcu pod koniec roku poszła prywatnie -
    lekarz po konsultacji chciał to jednak
    w państwowej klinice robić ze względu na skomplikowanie... (gdzie też pracował) -
    miejsca były, ale "zakaz przyjęć", więc w prywatnym gabinecie niby OK, ale doszło
    jakieś zakażenie pooperacyjne,
    wizyty w SORrze... gdzie (najprawdopodobniej tam, bo nigdzie nie wychodziła) złapała
    covida i w końcu wylądowała w tej klinice - pod respiratorem :(

    BTW JKM często ma trafne obserwacje:
    https://dorzeczy.pl/opinie/193214/korwin-mikke-szcze
    pienie-dzieci-to-zbrodnia.html
    wg https://www.gov.pl/web/gis/udzial-procentowy-grup-wi
    ekowych-w-ogolnej-liczbie-zgonow-z-powodu-covid-19 faktycznie najmłodsza zmarła osoba
    miała 32 lata...

  • 843. Data: 2021-07-30 17:12:35
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-30 o 12:27, ddddddddddddd pisze:
    > Muszą, bo dostają  (tu w UK) część pieniędzy od
    > państwa (bez której byłoby im bardzo ciężko), bo dom mają kupiony na
    > spółkę z państwem itp.
    nic nie musza. telefon/sms - tak/nie i koniec tematu.
    > Sorry, dla mnie wolność jest ważniejsza
    nie żartuj.
    > i się na to nie zgodzę - chociaż wiem, że prawdopodobnie będę musiał się z tego
    > powodu przeprowadzić.
    dokąd? ;-)))

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 844. Data: 2021-07-30 18:44:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 lipca 2021 o 14:58:22 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > niezaszczepieni mają takie same prawa i taki sam dostęp do leczenia.
    > Jeżeli chodzi o jakość tego leczenia i zaangażowanie to chyba nie do
    > mnie to pytanie powinieneś skierować. Zadawaj je tym, którzy o tym decydują.
    >
    > Chcesz to się nie szczep i drżyj w niepewności.
    >
    > Ja chorowałem na covid, a pomimo to się zaszczepiłem. Nic mi nie
    > wyrosło, nie dostałem udaru od szczepionki i czuję się dobrze.
    >
    > Obecnie żyję tak, jakby covid dla mnie nie istniał. Wchodząc do sklepu
    > nie zakładam maseczki i wali mnie to czy ktoś ją zakłada czy też nie.
    Nie zakładasz maseczki jak wchodzisz do sklepu bo chuj złamany jesteś. Przechorowanie
    i lub zaszczepienie nie chroni przed zachorowaniem. Możesz chuju zachorować i nawet o
    tym wiedział nie będziesz. Bez maseczki możesz zarażać innych. A ci inni mogą być w
    sytuacji że z względów zdrowotnych czasowo albo nigdy nie będą mogli być
    zaszczepieni. Jak ktoś nie może być zaszczepiony ze względów zdrowotnych i go pomimo
    tego że nosi maseczkę taki chuj na kaczych łapach jak ty zarazi to ma dużą szansę na
    ciężkie przechorowanie a nawet śmierc. Pomimo obowiązku jeśli nie nosisz maseczki to
    znaczy że jestes bandyta. I teraz dobra wiadomość. Szczepionka nie jest skuteczna w
    stu procentach. Z światowych obserwacji wychodzi że w najlepszym przypadku jej
    skuteczność to 70%. Znaczy to że na stu zaszczepionych 70 jeśli po szczepieniu złapie
    wirusa to albo lekko przechoruje albo nie zauważy że choruje. Ale 30 u których
    szczepionka nie zadziała przechoruje od że nie zauwazy do wykitowania włącznie. Kity
    ci nie życzę ale ale w sytuacji w której narażasz przez swoje skurwysyństwo innych na
    śmierć życzę ci żeby u ciebie szczepionka nie zadziałała i żebyś się ciężko
    rozchorował i po wyzdrowieniu dwa lata dochodził do stanu przed choroba I żebyś nigdy
    do tego stanu nie powrocil. Amen.

  • 845. Data: 2021-07-30 20:54:42
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    żebyś się ciężko rozchorował i po wyzdrowieniu dwa lata dochodził do stanu przed
    choroba I żebyś nigdy do tego stanu nie powrocil. Amen.

    Nie wszyscy niezaszczepieni, chodzący bez masek zarażają innych.
    Ten problem dotyczy tylko tych, którzy złapali właśnie wirusa.
    A najgorsi są w pełni zaszczepieni, którzy przez to, że jak powszechnie
    wiadomo bardzo lekko chorują a więc zamiast leżeć w łóżku lub pod
    respiratorem, co zapewne zrobi niezaszczepiony, łażą po mieście nie
    wiedząc o chorobie.
    Z tego też powodu, aby pandemia się skończyła, szczepienia powinny być
    zakazane.

  • 846. Data: 2021-07-30 21:53:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-30 o 20:54, t-1 pisze:
> [...]
    > mieście nie wiedząc o chorobie.
    > Z tego też powodu, aby pandemia się skończyła,  szczepienia powinny

    A żeby wszyscy uzyskali odporność toi należy urządzać korona-party.

  • 847. Data: 2021-07-30 22:36:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > zadziałała i żebyś się ciężko rozchorował i po wyzdrowieniu dwa lata
    > dochodził do stanu przed choroba I żebyś nigdy do tego stanu nie

    Każdy Polak miał szansę się zaszczepić, a ja swoje już przechorowałem i
    to 2 razy. Ale pomimo to dodatkowo się zaszczepiłem, bo wiem czym jest
    covid i żeby chronić takich chujów jak ty, którzy nie chcą się zaszczepić.

    Jeżeli taki chuj jak ty się nie zaszczepił i jeszcze usprawiedliwia swój
    chujowy stosunek do szczepień, rzekomą niemożliwością szczepienia się i
    jeszcze ma do mnie pretensje, że nie chcę nosić maseczki, żeby chuj
    zenuś mógł się czuć komfortowo to w chuju mam to czy zachorujesz i
    zdechniesz czy nie. To jest twój wybór, a mnie nie zmuszaj do noszenia
    maseczki tylko dlatego, że masz w chuju szczepienia, a chcesz się czuć
    bezpiecznie. Poza tym taki chuj jak ty marnuje szczepionki, za które ja
    także płacę.

    Dla mnie każdy kolejny kontakt z covidem wyłącznie wzmacnia mój układ
    odpornościowy.

    A jeżeli jest ktoś, kto nie może się szczepić z powodów zdrowotnych to
    niech siedzi w domu i niech dupy nie zawraca i nie zmusza mnie i innych
    zaszczepionych do noszenia maseczki, której ja nie mogę nosić z powodów
    zdrowotnych. Niby dlaczego ja mam się męczyć z astmą w maseczce, bo chuj
    zenuś ma w dupie szczepienie? Po to właśnie były te szczepienia, abyśmy
    mogli wszyscy powrócić do normalności, ale przez takich chujów jak ty
    jeszcze długo będzie trwała pandemia.

    Gdyby wszyscy Polacy podeszli do tych szczepień w sposób odpowiedzialny
    to już dawno zapomnielibyśmy o covidzie, ale przez takich chujów jak ty,
    ludzie dalej umierają i dalej są lockdowny.

    Póki nie było szczepionek to grzecznie nosiłem maseczkę, choć z tego
    powodu sam miałem szereg problemów z astmą.  Teraz to już mam w dupie,
    bo już zrobiłem wszystko, aby chronić takich chujów jak ty, a to, że ty
    chuju nie chcesz się zaszczepić to już twój, chuju osrany problem.

  • 848. Data: 2021-07-31 00:14:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 lipca 2021 o 22:36:35 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > bo już zrobiłem wszystko, aby chronić takich chujów jak ty, a to, że ty
    > chuju nie chcesz się zaszczepić to już twój, chuju osrany problem.
    Debilizm i bandytyzm w twoim szmaciarzu przypadku idą w parze. Jestem zaszczepiony i
    tak jak ty debilu się z tym nie obnoszę. Wiem że nie ma szczepionek o skuteczności
    100%. Pomimo zaszczepienia moge zachorować bo mogę być w grupie tych co u nich
    szczepionka nie działa. Mogę być również w grupie że żeby skały srały to nie
    zachoruje. Wiem również że są ludzie którzy nigdy nie będą mogli być zaszczepieni.
    To na przykład ludzie po przeszczepach. Leki biorą znoszą u nich odporność. Tylko
    dlatego przeszczepy nie są odrzucane. Jeśli mechanizmy odpornościowe zostaną
    zakłócone bo zyskają nawet najmniejsza odporność to umierają. I żeby ich uchronić to
    wystarczy w ich obecności mieć maseczkę. Oni będą ją mieli na 100% ale to za mało. I
    taki bandyta jak ty chwali się że nie nosi maseczki i stanowi śmiertelne zagrożenie
    dla innych. W tej chwili na grupie jest dwóch bandytów. Ty narażasz swoim
    postępowaniem ludzi na ciężka chorobę i ewentualną śmierć a wista wio łapie we wnyki
    zwierzęta i je zabija , na dodatek w czasie kiedy mają młode.

  • 849. Data: 2021-07-31 00:28:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 lipca 2021 o 21:52:51 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > A żeby wszyscy uzyskali odporność toi należy urządzać korona-party.
    Ty i tobie podobni bandyci powinni być na takim korona party na którym hans gra na
    ckemie. Wycieczka w oparach spalin dizla też by mogła byś wskazana.

  • 850. Data: 2021-07-31 08:08:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Debilizm i bandytyzm w twoim szmaciarzu przypadku idą w parze.

    Dobra, dobra juz się nie popisuj bandyto ubecki.

    > Jestem zaszczepiony i tak jak ty debilu się z tym nie obnoszę.

    To po ch.... drzesz ryja? Wyrosły ci cycki, rogi, albo kutas na czole?
    Dostałeś udaru, albo masz jakieś problemy po szczepionce? Pomijam jedno
    czy dwudniowe zaraz po zaszczepieniu złe samopoczucie, gorączkę czy
    osłabienie, bo były to objawy pożądane, które świadczyły o prawidłowym
    funkcjonowaniu układu odpornościowego.

> [...]
    Leki biorą znoszą u nich odporność. Tylko dlatego przeszczepy nie są odrzucane.

    Ale tych ludzie może zabić każda infekcja i wcale to nie musi być covid.
    Może od razu pozabijać wszystkich tych co nie mieli przeszczepów, wszak
    stnaowią oni śmiertelne niebezpieczeństwo dla tych po przeszczepach.
    Zenuś ty jesteś tak jebvnięty, że szkoda gadać.

    Pretensje to kieruj debilu do tych, którzy wierzą w "potwora latającego
    spaghetti" i z tego powodu się nie zaszczepili.

    Póki co statystyki mówią jednoznacznie, że co 38 osoba chora na covid
    umiera. Czyli na chwilę obecną czeka w kolejce na zgon z powodu covid
    ok. 800 tys. ludzi. Do tej pory zmarło dopiero nieco więcej jak 75 tys.
    osób, a bez zaszczepienia prawie całej populacji jeszcze umrze 10 razy
    więcej ludzi w Polsce niż umarło do tej pory.

    Ile osób jeszcze umrze w związku z pandemią, bo się nie doczeka zabiegów
    operacyjnych czy przeszczepów?

> [...]
    że nie nosi maseczki i stanowi śmiertelne zagrożenie dla innych. W tej chwili na

    Pierwszym jesteś ty jako bandyta ubecki.

    Gdzie widzisz równego sobie bandytę? Chyba jak się przejrzysz w lustrze
    to jest was dwóch.

    > Ty narażasz swoim postępowaniem ludzi na ciężka chorobę i ewentualną śmierć a wista
    wio łapie we wnyki zwierzęta i je zabija , na dodatek w czasie kiedy mają młode.

    Tak, tak zenusiu a moja krew, a raczej osocze mojej krwi świetnie nadaje
    się do uśmiercania ludzi w szpitalach. Zenuś za głupi jesteś, aby to
    zrozumieć, że jedyny sposób abyśmy się wzajemnie chronili to jest zdobyć
    odporność, a są tylko 2 metody zdobycia odporności:

    1. Przechorować i ozdrowieć co wiąże się z ogromnym ryzykiem powikłań i
    śmierci, bo co 38 osoba umrze. Ponadto zarażając wielu innych ludzi w
    tym także i tych po przeszczepach, bo noszenie maseczki ich nie
    zabezpieczy przed zakażeniem przez osobę chorującą na covid. Maseczki
    tylko zmniejszają ryzyko, a w czasie, kiedy już mamy ogólnie dostępne i
    do tego za darmo szczepionki na koronawirusa, można ich skuteczność
    porównać do leczenia syfa pudrem.

    2. Zaszczepić się i zdobyć odporność bez chorowania przy prawie zerowym
    ryzyku powikłań. przy tym nie zarażając ani jednej innej osoby.

    Nie ma innej metody, abyśmy zaczęli żyć normalnie. Musimy zdobyć
    odporność populacyjną.

    A ty debilu zamiast jebać tych, którzy naprawdę są winni tzn. tych,
    którzy się nie zaszczepili i w dupie mieli noszenie maseczek oraz
    ochronę innych to napierdalasz tych, którzy się zaszczepili po to, aby
    chronić innych.

    Tak więc zenusiu jebnij się w ten twój faszystowsko-ubecki łeb i zacznij
    szukać zła tam, gdzie ono jest i nie doszukuj się tam, gdzie go nie ma.