  • 11. Data: 2009-11-19 10:25:03
    Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-19 03:23:03 +0100, Michal Misiurewicz <m...@g...com> said:

    > Niekoniecznie. Uniwersytet, na którym pracuję, funduje wszystkim
    > pracownikom ubezpieczenia zdrowotne.

    Zapewne z kieszeni podatnika?

    > Firmie ubezpieczeniowej się to opłaca,

    Ha. Z finansów publicznych to wszystkim się opłaca ;)

    --
    DJ

  • 12. Data: 2009-11-19 12:47:55
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    DJ wrote:

    > Zapewne z kieszeni podatnika?

    Głównie z kieszeni klienta (czyli studenta).

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 13. Data: 2009-11-19 16:12:20
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 21:23:03 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

    > Niekoniecznie. Uniwersytet, na którym pracuję, funduje wszystkim
    > pracownikom ubezpieczenia zdrowotne. Firmie ubezpieczeniowej się
    > to opłaca, bo większość ubezpieczonych mało choruje. A ci, którzy
    > chorują dużo, bez ubezpieczenia wydaliby krocie.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Nie chodzi mi o ubezpieczenia zdrowotne, bo to nieduże kwoty jednorazowo do
    wyplacenia, lecz o ubezpieczenia "na życie" - wtedy prawnicy firm
    ubezpieczeniowych walczą jak psy, aby ich nie wypłacić przy najmniejszym
    uchybieniu warunkom prze ubezpieczonego lub wręcz się doszukują
    nieistniejących uchybień.
    --

    Ikselka.

  • 14. Data: 2009-11-19 16:13:44
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:16:34 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

> [...]
    elated
    elated

    > Nie gwałć podstawowej zasady tej grupy: w każdym wątku pierwszy post
    > powinien być na temat ogrodów (lub co najmniej roślin).

    Ależ ten post dotyczy... ogrodników! Chyba o nich zapominasz, to oni tutaj
    piszą...

    --

    Ikselka.

  • 15. Data: 2009-11-20 19:30:43
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:03:54 +0100, DJ napisał(a):
    >
    > Tak czy tak - se myślę... że to jednak nie jest takie proste...

    Hejka. Dobre.:-) Proponuję, żebyś częściej myślała przed a nie po
    napisaniu posta. ;-)
    Pozdrawiam refleksyjnie Ja...cki

    4625 (20091120) __________

  • 16. Data: 2009-11-20 20:25:44
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Dirko pisze:
    > Proponuję, żebyś częściej myślała przed a nie po
    > napisaniu posta. ;-)

    Wszyscy myślą, że myślą .
    Jeśli nie pytają ;-)

    Pozdrawiam filozoficznie, Barbara

  • 17. Data: 2009-11-20 20:46:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:30:43 +0100, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Dobre.:-) Proponuję, żebyś częściej myślała przed a nie po
    > napisaniu posta. ;-)
    > Pozdrawiam refleksyjnie Ja...cki
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4625 (20091120) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Mam wrażenie, że Ty TYLKO myślisz...
    --

    Ikselka.