  • 1. Data: 2013-02-21 23:22:03
    Temat: Szklarnia? od czego zacząc
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Posiadam 30 okien pcv bez ram i bez okuc i myslę zbudowac szkalrnię lub
    inspekt ,zrobię jakaś kostrukcje stalowa i teraz ma do was pytanie ,jak
    przygotowac ziemie ,czy macie jakieś własne doświadczenia ,na co zwrócić
    uwagę .Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-02-22 23:09:56
    Temat: Re: Szklarnia? od czego zacząc
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-21 23:22, Domator pisze:
> [...]
    > inspekt ,zrobię jakaś kostrukcje stalowa i teraz ma do was pytanie ,jak
    > przygotowac ziemie ,czy macie jakieś własne doświadczenia ,na co zwrócić
    Wydaje mi się, że konstrukcja szklarni z okien, choćby i darmowych
    wyjdzie drożej na namiotu foliowego. Poza tym z 30 okien to raczej nic
    wielkiego nie wyjdzie (pytanie, jakie te okna są duże?). Ja bym
    obstawiał raczej inspekt plus ewentualnie namiot foliowy.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-02-22 23:46:15
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    4x3 m taki pawilonik wysoki na 2,1m
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-02-23 09:53:53
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > inspekt ,zrobię jakaś kostrukcje stalowa i teraz ma do was pytanie ,jak
    > przygotowac ziemie ,czy macie jakieś własne doświadczenia ,na co zwrócić

    Hejka. Na właściwe przygotowanie gleby w szklarni jest odrobinę za
    późno. Trzeba było zacząć jesienią. Teraz pomyśl o uprawie w pojemnikach:
    http://www.twojadzialka.com/pl-PL/Piel%C4%99gnacja%2
    0ogrodu/Uprawa%20ro%C5%9Blin%20jadalnych/Uprawa%20po
    midor%C3%B3w%20i%20papryki%20w%20donicach.aspx
    Pozdrawiam osłonowo Ja...cki