  • 1. Data: 2012-12-07 23:07:05
    Temat: Szlifierka do podlog - tarcze przeciwbiezne
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy kojarzycie moze jakas marke szlifierek do podlog drewnianych z dwoma
    przeciwbieznymi tarczami? Szukam takiej do wypozyczenia i nie moge znalezc,
    a wiem ze istnieja - kiedys widzialem

    Te cholery z jedna, wielka tarcza sa dla mnie za trudne do opanowania.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-12-16 14:53:34
    Temat: Re: Szlifierka do podlog - tarcze przeciwbiezne
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 23:07:05 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > a wiem ze istnieja - kiedys widzialem
    >

    > Te cholery z jedna, wielka tarcza sa dla mnie za trudne do opanowania.

    Cwicz, cwicz, cwicz - trening uczyni Cie mistrzem.
    To jest proste, jak sterowanie helikopterem - kazdy moze sie nauczyc.

  • 3. Data: 2012-12-17 06:54:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 05:53:34 -0800 (PST), Marek napisał(a):

    > Cwicz, cwicz, cwicz - trening uczyni Cie mistrzem.
    > To jest proste, jak sterowanie helikopterem - kazdy moze sie nauczyc.

    Proste, wiem - tylko zanim dojde do wprawy, na wypozyczanie sprzetu wydam
    wiecej niz na zakup wlasnego.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-12-17 08:28:49
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Gru, 06:54, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Proste, wiem - tylko zanim dojde do wprawy, na wypozyczanie sprzetu wydam
> [...]

    Rozważ wypożyczenie takiej bębnowej szlifierki.
    Rogi i tak trzeba szlifować jakąś małą ręczną szlifierką. A taka
    bębnowa jest duzo łatwiejsza w opanowaniu.

  • 5. Data: 2012-12-17 09:39:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 23:28:49 -0800 (PST), ptoki napisał(a):

    > Rozważ wypożyczenie takiej bębnowej szlifierki.
    > Rogi i tak trzeba szlifować jakąś małą ręczną szlifierką. A taka
    > bębnowa jest duzo łatwiejsza w opanowaniu.

    Mowisz? Bebnowa mi odradzano, bo ponoc latwiej zniszczyc nia deski... W
    ogole nie bralem jej pod uwage.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-12-17 12:09:59
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Gru, 09:39, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Mowisz? Bebnowa mi odradzano, bo ponoc latwiej zniszczyc nia deski... W
    > ogole nie bralem jej pod uwage.

    Bebnowa musi ciagle byc w ruchu zeby nie porobic sobie wglebien.
    Ale mozna nia tez spokojnie dzialac, byle z wyczuciem.

    Tak czy siak zadna szlifierka nie daje pewnosci ze ci sie nie zrobi
    księżyc albo rowek, no może poza taśmówką :).

    Mozesz zrobic tak:
    Weź jaką mają i załóż drobny papier.
    Poćwicz na nim i jak już będziesz czaił jak tym kręcić, podnosić,
    pochylać to załóż właściwy gruby i zacznij działać.
    i nie martw sie. Nawet jak rysy wyjdą to ich nie będzie widać jak
    będziesz lakierował albo olejował.
    Bo z takiej odleglosci sie podlogi nie oglada.
    Do tego pamietaj ze tarczowymi szlifierkami nie zrobisz szlifu
    idealnie jak trzeba czyli wzdłuż włókien. Tak to tylko bebnowa
    potrafi.