  • 21. Data: 2012-05-06 08:51:04
    Temat: Re: Sztuczne światło a rośliny
    Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

    > Pominę Twoje uwagi o "wiadomych" roślinach w chlewiku, ale poproszę o
    > namiary na te boksy, bo póki co nie umiem znaleźć, a może by się nadały.
    > Na Allegro wyszukiwarka znajduje mi tylko wolne boksy dla koni albo boks
    > transportowy dla kota...
    > Jacek
    Nic nie pomijaj,tylko siej póki pora.
    http://hyperreal.info/node/1228#axzz1u4NotBlY
    Tu na pewno znajdziesz namiary na całe oprzyrządowanie.

  • 22. Data: 2012-05-06 09:18:50
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-05-06 08:51, mirzan pisze:
    > Nic nie pomijaj,tylko siej póki pora.
    > http://hyperreal.info/node/1228#axzz1u4NotBlY
    > Tu na pewno znajdziesz namiary na całe oprzyrządowanie.
    Dowcip widzę też masz ciężki.....
    Jacek

  • 23. Data: 2012-05-06 11:29:24
    Od: Jacek <n...@g...com>

    > A czy kolegium rodzinne na podstawie materiałów zebranych przez
    > młodego wybrało już nasionka, które będzie on wsadzał do ziemi?
    > Bo to jest kluczowa sprawa, a nie jakieś luksy. Zmiany jakościowe
    > obserwować daleko łatwiej niż ilościowe. Jak się coś poczyta na
    > temat roślin krótkiego i długiego dnia, to można wybrać taką, która
    > w zależności od długości oświetlenia zakwitnie albo i nie zakwitnie.
    Tak jest. Kolegium wybrało aksamitkę wzniesioną.
    W najbliższych dniach zmajstruję z płyty OSB ogródek podzielony na pięć
    części i zobaczymy, co z tego będzie.
    Padło na czasy oświetlenia 4-8-12-16-20 godzin i świetlówki 18 W.
    Na pewno nie jest to najlepsze światło, ale za to najtańsze.
    Jacek

  • 24. Data: 2012-05-06 12:41:05
    Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

    > Dowcip widzę też masz ciężki.....
    > Jacek

    Nie wymądrzaj się,ale poczytaj co ci uprawiacze ziół mają do powiedzenia.Na
    temat uprawy roślin można się od nich dużo nauczyć.
    mirzan

  • 25. Data: 2012-05-06 14:21:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Tak jest. Kolegium wybrało aksamitkę wzniesioną.

    Ta, jako roślina pochodząca ze strefy okołorównikowej, przyzwyczajona
    jest do wciąż tej samej długości dnia przez cały okres wegetacji.
    Nie spodziewałbym się z jej strony przesadnie żywiołowych reakcji
    na zmianę warunków oświetlenia. Widać to zresztą choćby u aksamitek
    zasiedlających np. otoczenie małych stacyjek kolejowych. Czy rosną
    w słońcu, czy w cieniu -- wszystkie jednako wzniesione.

    Jarek

    --
    Wciąż wracam na stacyjkę białą
    Pociągiem, który lato wiózł

  • 26. Data: 2012-05-07 18:06:34
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    > Nie wymądrzaj się,ale poczytaj co ci uprawiacze ziół mają do powiedzenia.Na
    > temat uprawy roślin można się od nich dużo nauczyć.

    Ci to dopiero mają doświadczenie :
    https://www.forum.haszysz.com/uprawa-hodowla-f3.html

  • 27. Data: 2012-05-07 20:24:55
    Od: "miroslaw zaniewski" <m...@W...gazeta.pl>

    tyg <t...@t...pl> napisał(a):

    > Ci to dopiero mają doświadczenie :
    > https://www.forum.haszysz.com/uprawa-hodowla-f3.html

    Zadziwiające,ale mają chłopcy dużą wiedzę.Mało kto ma pojęcie o hormonach
    roślinnych,o zastosowaniu wody utlenionej w uprawach,same ciekawe wiadomości.

  • 28. Data: 2012-05-07 20:25:16
    Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl>