  • 11. Data: 2012-03-17 05:26:01
    Temat: Re: Szuflada z płynnym domykaniem
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-03-16 18:36, Adam pisze:

    > To jest system "Bluemotion" (cichy domyk) w prowadnicach Bluma. Inni producenci
    zapewne tez maja swoje systemy tego typu :)
    > pozdr.

    Ale chyba tylko blum daje dożywotnią gwarancję na swój system.
    Pozdry,
    MW

  • 12. Data: 2012-03-17 23:36:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-17 06:26, wolim pisze:

    > Ale chyba tylko blum daje dożywotnią gwarancję na swój system.
    > Pozdry,
    > MW

    Ważne jak rozpatrują tę gwarancję... Plewa też daje podobno dożywotnią
    gwarancje na swój komin systemowy :D Niedługo się dowiem jak to
    rozpatrują :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2012-03-17 23:36:48
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

  • 14. Data: 2012-03-24 10:06:40

    > Ale chyba tylko blum daje dożywotnią gwarancję na swój system.

    Można też kupić samodomykające prowadnie a w szafkach zawiasy oraz
    dokupić do tego hamulce pneumatyczne (są nawet w takiej castoramie).

    Tutaj pierwszy lepszy z google
    http://www.akcesoria.meble.pl/akcesoria/hamulce-ogra
    niczniki/

    M.