  • 1. Data: 2009-03-09 06:50:19
    Temat: Szukam białej farby odblaskowej.
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Jak w temacie. Chciałbym pomalować nią gzyms przy suficie, ale nie wiem, czy
    da radę dostać taką farbę.
    Wiem, że są jakieś w aerozolu (graficiarze je stosują), ale wolałbym coś
    takiego emulsyjnego, ewentualnie olejnego, do pędzla lub wałka.
    z pozdrowieniami
    jangr

  • 2. Data: 2009-03-09 14:40:05
    Temat: Re: Szukam białej farby odblaskowej.
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Łatwo zrobić ją samemu. Malujesz zwykłą białą ftalową i posypujesz pyłem
    szklanym. Kawałek cienkiego szkła np z płytek laboratoryjnych trzeba
    rozetrzeć na drobny pył, albo zagadać drogowców. Oni tak maluja pasy na
    jezdni.

    PC

  • 3. Data: 2009-03-09 17:38:50
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "jangr" <j...@i...pl> wrote in message
    > Jak w temacie. Chciałbym pomalować nią gzyms przy suficie, ale nie wiem,
    > czy

    Widziałem w leroy-merlin nie dalej jak kilka dni temu białą fluorescencyjną
    na półce z farbami Magnat czy gdzieś obok gdzie są takie tynki artystyczne.
    49zł chyba za 2L albo za litr. Opakowanie taka wanienka plastikowa. Zupełnie
    przypadkiem miałem w łapach opakowanie. Ona chyba świeci w UV jak w
    dyskotekach.

  • 4. Data: 2009-03-09 19:10:03
    Od: j...@p...fm

    On 9 Mar, 07:50, "jangr" <j...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Wiem, że są jakieś w aerozolu (graficiarze je stosują), ale wolałbym coś
    > takiego emulsyjnego, ewentualnie olejnego, do pędzla lub wałka.

    witam

    Też kiedyś szukałem:

    http://www.farby.info.pl/index.php?go=forum&&numer_w
    atku=200

    ale potem mi przeszło i już się nie interesowałem.

    [pozdr]