  • 30. Data: 2019-12-19 10:47:59
    Temat: Re: Szukam cegły ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Kupiłbyś płaski telewizor OLED to nie miałbyś problemu. A tak
    > wieszasz CRT i trzeba kombinować.

    Niby wiadomo ze dowcip ale w czasach nieczytatego spoleczenstwa lepiej
    jedna oznaczac emotikonem ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 32. Data: 2019-12-19 10:59:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, December 19, 2019 at 9:17:43 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zabezpiecz TV dodatkowo linką do jakiegoś haka powyżej w ścianie czy nawet w
    suficie.

    hm, to zaraz pojawi sie watek "szukam betonu w stropie" ;)

  • 33. Data: 2019-12-19 11:04:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już był wątek o upadłym TV.

    -----

  • 34. Data: 2019-12-19 11:40:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 08:27, ToMasz pisze:

    > popieram. w walizce z plastikowymi kołkami rozporowymi, zawsze noszę kawałek deski
    > z której wytnę coś pasującego

    Słabo. W walizce (dużej) trza mieć kawałek belki drzewianej,
    by w razie większego obciążenia nie kombinować jak Zenek
    z kołkiem - czy jak Ty z deską - tylko od razu między sufitem
    a podłogą wstawić tę belkę w ścianę. Albo - bez kompromisów -
    od razu wybudować ścianę szkieletową. Tam belek od groma.
    I pod kartongipsem łatwo znaleźć taką belkę, gdyż są do nabycia
    czujniki za 50 zł.

  • 35. Data: 2019-12-19 18:01:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.12.2019 10:47, Budzik wrote:
    > Niby wiadomo ze dowcip ale w czasach nieczytatego spoleczenstwa lepiej
    > jedna oznaczac emotikonem;-P

    Najwyżej się ktoś obrazi. Ale zgodnie ze znanym powiedzeniem, będziemy
    mieli od razu autoidentyfikację ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2019-12-19 18:02:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.12.2019 11:04, ąćęłńóśźż wrote:
    > Już był wątek o upadłym TV.

    Któryś producent ostatnio zbankrutował?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 37. Data: 2019-12-19 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Już był wątek o upadłym TV.

    I to moj!
    Ale to dlatego ze fachowiec zamontował go na 4 kołkach szóstkach z tego
    co pamietam...

    Innymi słowy - winny producent uchwytu, tudziez fachowiec a nie
    technologia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 38. Data: 2019-12-19 21:04:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-19 o 10:59, WS pisze:

    > hm, to zaraz pojawi sie watek "szukam betonu w stropie" ;)

    A i owszem, może tak być ;)

    Nawet stolik pod TV strach postawić, bo podłoga stoi na stropie Kleina z
    cegłami na płask

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Strop_Kleina

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 39. Data: 2019-12-19 21:13:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Do muru z cegły nie używa się kołków rozporowych. Kołki to technologia do betonu.
    Do scian z cegły zwłaszcza jak na zaprawie wapiennej było murowane używa się kołków
    drewnianych osadzanych na gips. Im większe obciążenie tym dłuższy i o wiekszej
    srednicy kolek drewniany. Z nowocześniejszych technologii ktos zaproponował kotwe
    chemiczna. Przewiercenie ściany na wylot i użycie długich śrub z dużą/dużymi
    podkładkami też jest dobrym rozwiązaniem. A najlepszym w przypadku wieszania
    telewizora jest kupienie projektora.

    Z pełną cegłą nie ma problemów - kołki pracują (a w zasadzie cegła) na
    ściskanie. Zresztą praktycznie nie używam kołków marketowych, tylko
    lepsze, 4-częściowe do pełnego muru, i różnego rodzaju "kwiatuszki" do
    cegły sitówki.
    Mam niezły zestaw kołków i do płyt kg, i do pustych przestrzeni
    (skręcające sie, robią taki zgnieciony balonik), i jeszcze inne.

    Na drewno miałem przykręcony piecyk PG6, któren to był wieszany jakieś
    45 lat temu w nowym ówcześnie domu, a zdjąłem go tego roku, bo już nie
    mogłem kupić membrany.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 40. Data: 2019-12-20 02:10:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2019 10:48:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...
    >
    > Albo podłóż pod spodem materace na szelki wypadek zeby miał miekkie
    > lądowanie!
    >
    > Linka do sufitu... bossszzeeee :-D

    Moim zdaniem trzeba jeszcze zabezpieczyć linkę zabezpieczającą uchwyt ;)

    --
    Adam Sz.