  • 111. Data: 2016-06-05 20:15:15
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:8904d03b-2ff9-4015-a56b-821d919ad630@go
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 12:46:11 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Zdaje mi sie

    wiem

  • 112. Data: 2016-06-05 20:16:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2016-06-05 o 12:48, Ghost pisze:

    > UĹźytkownik "cef" napisaĹ, w wiadomoĹ>ci grup
    pl...

    >Czynsz jest zdefiniowany w ustawie jako jakiś tam procent wartości
    >odtworzeniowej lokalu - nie ma o czym dyskutować. To jest tylko i wyłącznie
    >propaganda,
    >że akurat teraz temat się nadmuchał.

    Skad pewnosc, ze Szydlo odnisila sie do owej ustawy, a nie czegos zupelnie
    nowego?

  • 113. Data: 2016-06-05 20:28:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 20:16, Ghost pisze:

    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    pl...

    > Skad pewnosc, ze Szydlo odnisila sie do owej ustawy, a nie czegos
    > zupelnie nowego?

    Bo przeczytałem istotne fragmenty tej ustawy i wiem, że
    nie ma niczego innego w tym temacie na tym etapie procedowania.

  • 114. Data: 2016-06-05 20:41:41
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2016-06-05 o 20:16, Ghost pisze:

    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    pl...

    >Bo przeczytałem istotne fragmenty tej ustawy

    Szydlo nie przedstawila jeszce swoje ustawy.

  • 115. Data: 2016-06-05 21:07:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 20:41, Ghost pisze:

    > Szydlo nie przedstawila jeszce swoje ustawy.

    I pie... publicznie o swoich nieokreślonych planach?
    Wiadomo, że chodzi tę starą ustawę po nowelizacji wg PIS,
    mówili o tym jej klakierzy. Nie ma obecnie innego programu.

  • 116. Data: 2016-06-05 21:14:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam w dupie co stwierdzasz.

  • 117. Data: 2016-06-05 23:00:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Jun 2016 12:06:51 +0200, w
    <5753f9b4$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>
    napisał(-a):

    > Gminy niczego nie stracą, a wręcz przeciwnie, bo zaczną dostawać podatki
    > od nieruchomości, od deszczu, klimatyczne i ch.... wie jeszcze jakie
    > jeszcze i ile.

    Wydawałoby mi się, że gdyby te działki _sprzedały_ developerowi, to dostałyby
    te same podatki + jeszcze cenę ze sprzedaży. Widocznie się myliłem :D.

  • 118. Data: 2016-06-05 23:23:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Mam w dupie co stwierdzasz.

    Ba, masz w dupie to co wypisujesz

  • 119. Data: 2016-06-05 23:24:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >I pie... publicznie o swoich nieokreślonych planach?

    Tak, misiu, zaskoczony? Witamy w świecie dorosłych.

  • 120. Data: 2016-06-05 23:30:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 22:40, masti pisze:
    > znowu? :(
    Raz się udało, a spadkobiercy do tej pory próbują cokolwiek odzyskać,
    więc znaczy, że metoda jest dobra :->

    Maciek