  • 21. Data: 2016-06-04 08:24:29
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:1789a08d-1e98-451d-b26c-6716bbee9277@go
    oglegroups.com...

    >2500 za metr. Ale to cena z dzialka i ratami kredytu.

    Bez rat. Jaki jest wg ciebie udział kosztu działku w mieszkaniu w bloku
    wielokondygnacyjnym?

  • 22. Data: 2016-06-04 10:10:35
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-06-04 o 00:42, Adam Sz. pisze:
> [...]
    głupkowaty "analityk" twierdził że się nie da za tą kase. U nas się "da" od dawna

    > Ja za polowe tego wybudowalem swoj dom z wyposazeniem i ogrodem ;)

    Tiaaaa...

    Chyba stan surowy.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 23. Data: 2016-06-04 10:28:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Tiaaaa...

    >Chyba stan surowy.

    Wyraźnie napisał, z meblami i ogrodem.

  • 24. Data: 2016-06-04 11:05:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 10:10:44 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    głupkowaty "analityk" twierdził że się nie da za tą kase. U nas się "da" od dawna

    > Tiaaaa...
    >
    > Chyba stan surowy.
    A co w tym dziwnego- poł miliona za wybudowanie domu
    300tys spokojnie starczy na budowę przyzwoitego domu.

  • 25. Data: 2016-06-04 12:20:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    głupkowaty "analityk" twierdził że się nie da za tą kase. U nas się "da" od dawna

    > Tiaaaa...
    >
    > Chyba stan surowy.

    nie dziwie sie twojemu sceptycyzmowi - ludzie potrafią wydawac pieniądze (z
    kredytu!!!) wydawać baaardzo głupio/nieracjonalnie.
    Gdy ktos jest bogaty i wydaje kase na najlepsze kafelki -nie ma sprawy. Ale jesli to
    robi biedak (czyli ten który musi na budoę pożyczać) to jest głupi. A potem sie dziwi
    ze budowa go kosztowała 2x wiecej niż moga sie pochwalic ci rozsądniejsi.

    b.

  • 26. Data: 2016-06-04 12:39:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Warszawie pewno bardzo duzy.

  • 27. Data: 2016-06-04 12:58:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozyjemy zobaczymy a kto fiknie wczesniej ten frajer pompka. Na razie jedyna pewna
    rzecza jest to ze mowia ze chca cos zrobic. Wszystko bedzie wiadomo chwile po tym jak
    jeden gosc powie " .... podniesc reke i nacisnac przycisk". Ja chce zeby to zrobili.
    Mieszkam w prywatnej kamienicy, na razie czynsz mam niski. Ale zycie potrafi platac
    figle. A nic tak nie wplywa korzystnie na ceny jak konkurencja. Tym co maja wolne
    mieszkanie i je dzisiaj drogo wynajmuja projet na pewno sie nie podoba i kto wie czy
    naiwnie nie zasila szeregow KODu w jakiejs demonstracji. To ze ktos straci jest dla
    mnie bez znaczenia. Poza tym wiecej zyska niz straci i ogolnym rachunku wyjdzie na
    plus.

  • 28. Data: 2016-06-04 13:02:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 08:21:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > A resztę ukradłeś :-)

    Nie mierz wszystkich swoja miarka :)

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2016-06-04 13:03:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 10:10:44 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Tiaaaa...
    > Chyba stan surowy.

    No wez nie zartuj :-)
    Ja to juz nawet z dzialka licze. Za 5200m2 dzialki w prawie centrum Wodzislawia
    dalem 61 tys pln :-)

    Jak Ci wszystko firma robi to owszem - wtedy trzeba liczyc kolo miliona za
    taki dom, bo wszystko wychodzi 2 x drozej :) No moze nie milion ale tak z 750
    tys na pewno (bo czesc grubych rzeczy jednak zlecalem).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2016-06-04 13:06:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 11:05:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A co w tym dziwnego- poł miliona za wybudowanie domu
    > 300tys spokojnie starczy na budowę przyzwoitego domu.

    Moj kumpel wybudowal niedaleko mnie domek bez piwnic - na dole salon + kuchnia
    + lazienka + garaz + mala kotlownia, na gorze trzy sypialnie. Lacznie tego ma
    jakies 150m2. Dzialke ma 800m2. Dzialke kupil za 20 tys pln (!), dom wybudowal
    do stanu zamknietego-pol wykonczonego za 120 tys pln, potem wzial 40 tys kredytu
    i za to go wykonczyl do konca pod klucz. Swietny domek i z dzialka wyszedl go
    180 tys pln :-) Czyli 1,2k pln / m2 pod klucz - z wyposazeniem i dzialka!!
    I wcale tam biedy nie ma. Wszystko srednia polka (jak ja zreszta).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.