  • 1. Data: 2010-04-13 07:06:37
    Temat: TRAWA - SIAĆ? czy jeszcze nie
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Jak polecacie można już posiać trawę - czy czekać do połowy maja, aż
    ryzyko przymrozków minie, czy lekkie przymrozki zaszkodzą trawie?

    Jak bym wysiał teraz to w połowie maja było by zielono, a tak to znów
    przyjdą gorące dni i może być jeszcze gorzej.

    Co radzicie?

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-04-13 07:15:25
    Temat: Re: TRAWA - SIAĆ? czy jeszcze nie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak bym wysiał teraz to w połowie maja było by zielono, a tak to znów
    > przyjdą gorące dni i może być jeszcze gorzej.

    Trawę możesz posiać praktycznie w każdym czasie.
    Ja posiałem dwa tygodnie temu i własnie zaczyna wschodzić.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-04-13 07:30:32
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    kris pisze:

    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Trawę możesz posiać praktycznie w każdym czasie.
    > Ja posiałem dwa tygodnie temu i własnie zaczyna wschodzić.

    Dokładnie - siać!
    Też posiałem jakieś 2 tygodnie temu, już mam zielono:) przy czym nie
    ryzykowałem zbyt wiele bo dosiewałem tylko na małym kawałku, jak by
    zmarzła to 2h roboty i nowa by była posiana.
    Pogoda teraz jest optymalna, deszcz i słońce na zmianę, temperatura OK.
    SIAĆ!

  • 4. Data: 2010-04-13 07:56:48
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Ja posiałem ok 2-3 tyg temu i widac już gdzie niegdzie meszek.
    Moim zdaniem warto bo jest mokro.

  • 5. Data: 2010-04-13 08:29:53
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Jak bym wysiał teraz to w połowie maja było by zielono, a tak to znów
    > przyjdą gorące dni i może być jeszcze gorzej.
    >
    > Co radzicie?

    Siać siać

    dobra pogoda wilgotnosci itp

    ja siałem w październiku juz musze zabierac się do koszenia

  • 6. Data: 2010-04-13 10:08:38
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Amir pisze:

    > Siać siać
    >
    > dobra pogoda wilgotnosci itp
    >
    > ja siałem w październiku juz musze zabierac się do koszenia

    Dzięki wszystkim za odpowiedź.

    A mam jeszcze jedno pytanie ile nasion na m2 - wg opakowań od 30 do 40m2
    z 1 kg, a w praktyce - sianie ręczne ?

    Ariusz

  • 7. Data: 2010-04-13 10:12:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > A mam jeszcze jedno pytanie ile nasion na m2 - wg opakowań od 30 do 40m2 z
    > 1 kg, a w praktyce - sianie ręczne ?
    W praktyce wyjdzie Tobie troche więcej zapewne.
    I dobrze uwałuj po sianiu

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-04-15 06:57:50
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    kris pisze:

    > I dobrze uwałuj po sianiu

    Uwałuj albo staranniej podepcz, ale na pewno dobrze podlej.

    --
    A S

  • 9. Data: 2010-04-17 00:45:12
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Kwi, 08:57, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:

    > Uwałuj albo staranniej podepcz, ale na pewno dobrze podlej.

    I ja dzisiaj wysialem - ale kupilem sobie siewnik za pare dyszek w OBI
    (taki na kolkach) - fajna sprawa!

    Tylko informuje - poniewaz wysialem trawe to prawdopodobnie przez
    najblizszy miesiac w kraju zapanuje susza jak na zlosc :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.