  • 141. Data: 2021-12-17 16:29:13
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 14:06:51 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    na zbyteczne rzeczy.
    > Ograniczniki przepięć to są zbyteczne rzeczy?

    W tym zastosowaniu o którym pisałeś tak.
    To jest niepotrzebnie wywalona jadą przez inwestora.
    Szkodliwa porada dla kieszeni inwestora.
    Zapytam jeszcze raz:
    -Jak zechce z gniazdka na podjeździe ładować,
    -Jak zechcę elektryka u teściowej naładować?
    Wtedy też zaproponujesz mu żeby woził ze sobą mobilną skrzynkę z ogranicznikami
    przepięć żeby sprzętów w domu nie uszkodzić?
    Zapytam jeszcze raz:
    Ile znasz przypadków że ładowarki od elektryków uszkodziły sprzęt elektroniczny w
    domu ponieważ brakowało ogranicznika przepięć który ty proponujesz?

    > Idź zbijać młotkiem te swoje kwietniki, którymi handlujesz. Mam
    > nadzieję, ze już przestałeś oszukiwać kupujących.
    >
    > To, że piszesz teraz pierdoły na grupie dyskusyjnej świadczy tylko o
    > tym, że produkujesz straszne gówno, bo nikt tego nie chce kupować i po
    > prostu nie masz zbytu.
    Już Tobie kilka osób zwracało uwagę żebyś darował Sobie osobiste wycieczki.
    Ty widocznie nie potrafisz prowadzić dyskusji bez awantur i osobistych wycieczek

  • 142. Data: 2021-12-17 18:04:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 23:16, Kris pisze:
    > Ale przecież tych firm kurierskich to jest raptem kilkatem oka a .
    > Z 5 kurierów mój rejon obsługuje i praktycznie już się nie znamy. Wiedzą że jak na
    domofon nikt nie odpowiada to paczkę albo kolo drzwi na ławce polozyc albo jak auto
    żony przed domem jest to do bagażnika wrzucić.

    Zanim coś napiszesz to przemyśl dobrze co chcesz nakłamać.

    Co zaś się tyczy kurierów to nawet mam sąsiada, który jest kurierem.
    Tyle, że w przeciągu ostatnich lat, na kilkaset paczek on mi dowiózł
    paczkę może ze 3-4 razy.

    Nie zaprzeczam, że na zadupiach Polski, masz 4 czy 5 kurierów z którymi
    możesz się znać osobiście.

    > Bzdurzysz, albo nie piszesz całości.
    > Na kilkadziesiąt odbieranych paczek rocznie moze kilka sytuacji że nie dostarczona
    następnego dnia po nadaniu.
    > Powyzsze nie dotyczy Poczty Polskiej Bo u nic DN+3 w regulaminie

    Dlaczego zachowujesz się jak palant, że jak w coś nie wierzysz, albo
    twoje doświadczenia są odmienne to próbujesz zdyskredytować osobę?

    Ja napisałem co ja zauważyłem, a nie co ty zauważyłeś. Tak więc przestań
    mi wmawiać jakie ja powinienem mieć doświadczenia i odczucia.

  • 143. Data: 2021-12-17 18:14:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 09:56, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale że czego nie rozumiesz? Że w Internecie TO samo co w sklepie Pana
    > Józka jest tańsze? Żadna nowość. Może pan Józek kupuje w Internecie i
    > sprzedaje lokalnie z marżą, jego sprawa. Jeśli mam możliwość kupić ten
    > sam produkt taniej to to robię.

    Ale kto Ci zabrania? Chcesz to kupuj i sobie montuj. Dla ludzi
    prowadzących działalność gospodarczą jest to dość upierdliwe i tacy
    przedsiębiorcy nie szukają po Allegro czy Aliexpresach tylko kupują w
    lokalnych hurtowniach.

    Ale twierdzenie, że ci co prowadzą DG, a zaopatrują się w miejscowej
    hurtowni są naciągaczami jest co najmniej niepoważne z Waszej strony. A
    tu właśnie takie zarzuty padały.

  • 144. Data: 2021-12-17 18:18:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 18:04 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Nie zaprzeczam, że na zadupiach Polski, masz 4 czy 5 kurierów z którymi
    > możesz się znać osobiście.

    Ech...
    Wawa, Al. Niepodległości, 10 p. biurowiec.
    DHL - od 12 lat ten sam kurier. Dzwoni do mnie rano czy dzisiaj jestem na
    "obiekcie", bo jak coś to jutro paczkę podrzuci.
    DPD - od 7 lat ten sam kurier - to samo co powyżej
    InPost - od 3 lat ten sam kurier - to samo co powyżej.

    Moja wiocha pod Warszawą:
    DPD - kurier zna z imienia całą moją rodzinę, dzwoni i pyta czy może
    zostawić paczkę dla Córki na zielonym śmietniku.
    Jak mnie nie ma w domu a są dzieciaki - to dzwoni i mówi, że tą ciężką
    paczkę zaniósł do altanki
    InPost - dzwoni i mówi, że nie widzi auta - czy może zostawić paczkę u
    sąsiadki

    z ludźmi trzeba rozmawiać, żyć - wtedy wszystko jest prostsze.

    TG

  • 145. Data: 2021-12-17 18:42:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 18:04:16 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Dlaczego zachowujesz się jak palant, że jak w coś nie wierzysz, albo
    > twoje doświadczenia są odmienne to próbujesz zdyskredytować osobę?
    Dlaczego jesteś chamski? Po raz kolejny zresztą.
    Ewidentne bzdury piszesz że paczki pobraniiowe są dostarczane szybciej niż te
    przedpłacone
    Uważasz że na sortowniach mają osobne linie dla pobraniowych?

    > Ja napisałem co ja zauważyłem, a nie co ty zauważyłeś. Tak więc przestań
    > mi wmawiać jakie ja powinienem mieć doświadczenia i odczucia.
    W którym miejscu coś Tobie wmawiam- cytat poproszę.

  • 146. Data: 2021-12-17 18:44:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 18:18:22 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > z ludźmi trzeba rozmawiać, żyć - wtedy wszystko jest prostsze.

    Dokladnie tak

  • 147. Data: 2021-12-17 18:50:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > sąsiadki
    >
    > z ludźmi trzeba rozmawiać, żyć - wtedy wszystko jest prostsze.

    Ja miałem już znajomość z moim paczkomatem. Fajny był. Przemo go
    nazwałem, bo przemokłem kiedyś jak poszedłem z buta. 2 miesiące temu idę
    i paczę, Przema nie ma a tam jakiś obcy, wielki paczkomat. Cholera,
    myślę, King Sajz jakiś, szuflandia okazała. No i został KingSajz :]

    Kuriery u mnie też te same od lat i cześć sobie mówimy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 148. Data: 2021-12-17 18:53:41
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 18:18 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > sąsiadki
    >
    > z ludźmi trzeba rozmawiać, żyć - wtedy wszystko jest prostsze.

    Dopiszę jeszcze - działałem kiedyś jak Ty - kupowałem wszystko z elektryki
    w sklepach/hurtowniach GRODNO S.A. bo miałem je "pod ręką".
    Od dwóch lat to nie ma sensu, świat się zmienił.
    Kiedyś w takiej hurtowni było 5-7 handlowców i kolejka. Teraz na
    Puławskiej w Wawie - jest max 2 i nikogo. Wszyscy kupują via NET. W necie
    masz większy asortyment, ceny 20-30% niższe, dostawa na następny dzień do
    południa. Nie ma teraz sensu tam jechać i usłyszeć, że teraz nie ma -
    będzie za 2-3 dni.
    To samo mam w IT. Już nie będzie jak dawniej, trza się przestawiać :-)

    TG

  • 149. Data: 2021-12-17 18:57:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 18:42:53 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Ewidentne bzdury piszesz że paczki pobraniiowe są dostarczane szybciej niż te
    przedpłacone
    > Uważasz że na sortowniach mają osobne linie dla pobraniowych?

    e... chyba nie do końca zrozumiałeś (albo ja ? ;) )
    Raczej chodziło o czas wysyłki przez nadawcę, opłacone czekają dłużej, bo kasa już
    jest ;)
    Też miałem takie wrażenie, ale teraz zamawiam sporo z aledrogo smartem, a tam ścigają
    dość mocno sprzedawców... lekko obniżona ocena i zdaje sie blokuja im smarty, monety,
    kupony...
    Nie kalkuluje im sie zwlekać... a czytałem juz o sprawach sądowych za wystawienie
    negatywa -> psucie interesu ;) ;)

  • 150. Data: 2021-12-17 19:04:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.12.2021 09:06, WS wrote:
    > Fajnie na wszystkim się znać, ale nie jest to realne... W teorii obowiązuje
    wszystkich ustanowione prawo, ale stawiam, że nie ma ani jednej osoby w kraju, która
    by te wszystkie akty prawne przeczytała, nie mówiąc o ich znajomości i zrozumieniu.
    Każdy zna się na "swojej działce" + trochę ogólnie kojarzy, np. gdzie szukać w razie
    pilnej potrzeby...

    Nie ma takiej możliwości żeby być alfą i omegą, ale zobacz

    - Cavallino zapytał ile powinno kosztować...jak sam w końcu napisał "nie
    wiadomo co" bo się nie zapytał.
    - Facet od PV z którym rozmawiałem przedwczoraj też języka nie miał w
    gębie, a potem pretensje.

    To do kogo oni chcą mieć pretensje, do wykonawcy który powinien mieć
    kryształową kulę żeby wpaść na to co trapi zleceniodawcę? Jasne że
    wykonawca z czasem nabiera jakiegoś doświadczenia które pomaga
    antycypować powtarzające się tematy, ale nie można od niego tego wymagać.

    > Podobnie instalacje PV - ciekawe, czy informują klienta, że jak nie będzie prądu z
    sieci, to też nie będą mieli przy pełnym słońcu? ?

    Należy zadać pytanie czy ludzie którzy zgłaszają się po PV to robią to
    dla programu Prosument czy po to żeby być samowystarczalni? Śmiem
    twierdzić że Ci co wypominają że nikt nie powiedział że nie będzie prądu
    gdy...nie będzie prądu, to osoby które przed założeniem nawet nie miały
    takiej potrzeby. Gdy już założą to przychodzi refleksja (gdy znajomy
    zapyta, gdy przez burzę wyłączy się telewizor,...) i wtedy czują się
    nagle "zrobieni w balona".

    > Wariant z falownikiem hybrydowym oczywiście raczej pominą, bo po co dyskutować,
    zniechęcać ludzi, jak kasę trzeba trzepać

    I co da sam falownik z opcją offline? Co chwila będzie wszystko się
    włączać i wyłączać bo chmurki na niebie które co 5 min przesłaniają
    słońce? Trzeba by wtedy zainwestować również w akumulatory i cena robi
    się nagle jak za dwie instalacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz