  • 171. Data: 2021-12-17 22:39:06
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 21:47, Kris pisze:
    > Czyli po raz z kolejny zrobiłeś gownoburze o nic.
    > Przy okazji obrażając ze 3 osoby.
    Kogo niby obraziłem? Ciebie?
    > Pa
    > Moje pytania i sens ograniczników przepięć wciąż aktualne
    > Odpowiesz?

    No tak. Jak odpowiedź nie po twojej myśli to wielka obraza, a w
    następnych postach znów będziesz kłamał na mój temat jak to mnie
    przyłapałeś na tym, że zaprzeczam samemu sobie.

    Wobec tego: Pa!

  • 172. Data: 2021-12-17 22:55:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 22:31, Janusz pisze:

    > Daj spokój, to jest piramidalna bzdura, ten facet nie ma pojęcia o
    > ładowarkach czy falownikach.

    Za to ty masz :)

    Skoro uważasz, że masz pojęcie o falownikach to odpowiedz dlaczego
    połączenie falownika z silnikiem musi być wykonane przewodem ekranowanym?

    Dlaczego opory hamujące przy falownikach także podłącza się do
    falowników przewodami ekranowanymi i dlaczego opory te "grają" podczas
    pracy falownika?

  • 173. Data: 2021-12-17 23:08:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 21:02, Kris pisze:
    > Na perkusji też grales?

    Dlaczego jesteś taki chamski?

    Nie grałem na perkusji, ale ty z całą pewnością się na tym znasz.
    Ciekawe tylko czy tak samo jak na elektryce i hydraulice?

    > Po raz kolejny napusze- twoje szkodliwe porady będę punktował.

    Nie szkoda ci czasu? Za ten czas co się tu produkujesz zbił byś kilka
    skrzynek.

    Ach.... fakt, zapomniałem, że tego twojego badziewia nikt nie chce kupować.

    Koledzy w tym wątku cię pytali o link. No weź się pochwal jakie to
    zajebiste rzeczy produkujesz. Ciekawe też czy pochwalisz się im kontami
    na FB na fałszywe dane?

  • 174. Data: 2021-12-18 06:15:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 22:39:09 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > No tak. Jak odpowiedź nie po twojej myśli to wielka obraza, a w
    > następnych postach znów będziesz kłamał na mój temat jak to mnie
    > przyłapałeś na tym, że zaprzeczam samemu sobie.

    Dociekliwy jestem wiec jeszcze raz grzecznie zapytam bo wg mnie szkodliwa dla
    kieszeni inwestora poradę udzieliłeś:
    I proszę nie uciekaj od tematu:
    -Jeśli ktoś zechce z gniazdka na podjeździe ładować elektryka?
    -Jeśli ktoś zechcę elektryka u teściowej naładować?
    Czy też mu zaproponujesz zeby woził ze sobą mobilną skrzynkę z ogranicznikami
    przepięć żeby sprzętów w domu nie uszkodzić?
    Jak duzo znasz przypadków że ładowarki od elektryków uszkodziły sprzęt RTV w domu
    ponieważ brakowało ogranicznika przepięć który Ty proponujesz?
    Tu są ludzie techniczni
    Rozwiń więc temat sensu montowania ogranicznika przepięć w garażu który ma chronić
    sprzęt RTV w domu.

  • 175. Data: 2021-12-18 06:26:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 22:26:50 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Tylko nie wszyscy sprzedawcy wiedzą, że istnieją paczkomaty.
    Kupowałeś coś ostatnio przez net?
    Bo mam wrażenie że że 3 lata do tyłu jesteś w tym temacie.

  • 176. Data: 2021-12-18 07:19:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 18:57:32 UTC+1 WS napisał(a):
    > Też miałem takie wrażenie, ale teraz zamawiam sporo z aledrogo smartem, a tam
    ścigają dość mocno sprzedawców... lekko obniżona ocena i zdaje sie blokuja im smarty,
    monety, kupony...
    > Nie kalkuluje im sie zwlekać... a czytałem juz o sprawach sądowych za wystawienie
    negatywa -> psucie interesu ;) ;)

    "Jakość sprzedaży" takie narzędzie allegro wymyśliło i to działa
    Spadnie wskaźnik jakości- lądujesz niżej w wynikach wyszukiwania
    Wystarczy że 1 transakcją wskaźnik jakości wzrasta i nagle kilka zamówień jest bo w
    wyszukiwarce wyżej oferty.
    Nie odpowiesz szybko na pytanie kupującego/ nie wyślesz przesyłki w deklarowanym
    terminie/ nie masz ofert że Smart itp u wskaźnik jakości spada i ostro spada
    sprzedaz.
    Sprytne narzędzie to jest

  • 177. Data: 2021-12-18 08:25:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 22:26 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

> [...]

    > Gwarantowali wysyłkę w przeciągu 24 godzin. Dobrze, że miałem drugi
    > odkurzacz, bo po prawie 2 tygodniach i braku odpowiedzi ze strony
    > sprzedającego na moje dwa zapytania, kiedy wyśle towar, zmuszony byłem
    > zamówić u innego sprzedającego. Towar od tego drugiego odebrałem z
    > paczkomatu kolejnego dnia. Po dwóch dniach jak odebrałem towar od tego
    > drugiego sprzedawcy, dotarła przesyłka od pierwszego sprzedawcy.
    > Oczywiście nie odebrałem jej i przesyłka powróciła do sprzedawcy, który
    > później miał do mnie pretensje dlaczego nie odebrałem przesyłki.

    Jak widzę, że po paru godzinach od zamówienia nic się z jego statusem nie
    dzieje (nie dostaję żadnych powiadomień, że przesyłka jest spakowana, ma
    swój nr przewozowy itp) a zależy mi na terminowości tej przesyłki to
    reaguję.
    Inna sprawa, że na kilkaset przesyłek z tego roku nie pamietam abym miał
    jakąś dłuższą obsuwę. A już na pewno nie miałem jej z przesyłkami
    "błyskawicznymi".
    O tym jak świat kurierski poszedł do przodu może świadczyć ostatnia akcja
    inPostu: "zamów towar do 22 grudnia a dostarczymy go przed gwiazdką" -
    cytat z pamięci, ale oddaje sens akcji.

    > Tylko nie wszyscy sprzedawcy wiedzą, że istnieją paczkomaty.
    To jest praktycznie niemożliwe. Nawet używane lusterko z auto-szrota,
    "złomiarz" z drugiego końca Polski wysłał mi do paczkomatu za pobraniem.
    Nikt, kto pracuje w sprzedaży Internetowej nie może sobie pozwolić na to
    aby ignorować paczkomaty bo na start traci 90% klientów kupujących w
    Internecie.

    Paczkomat to rewolucyjne rozwiązanie, zamawiasz towar i odbierasz tam
    gdzie aktualnie jesteś. Nie ma znaczenia czy jesteś na wczasach, w
    delegacji czy u rodziny na jakimś zadupiu. Wszędzie jest już jakiś
    paczkomat do którego dojedziesz rowerem i odbierzesz przesyłkę adresowaną
    do ciebie.

    TG

  • 178. Data: 2021-12-18 09:11:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Nie ma takiej możliwości żeby być alfą i omegą, ale zobacz
    >
    > - Cavallino zapytał ile powinno kosztować...jak sam w końcu napisał "nie
    > wiadomo co" bo się nie zapytał.

    > To do kogo oni chcą mieć pretensje, do wykonawcy który powinien mieć
    > kryształową kulę żeby wpaść na to co trapi zleceniodawcę?

    Do tego, żeby prawidłowo ocenić co trzeba włożyć do rozdzielni potrzebna
    jest kryształowa kula, czy jednak fachowość wykonawcy?

    On ma wiedzieć co jest potrzebne i ile kosztuje, a nie klient.

    Jeśli planuje włożyć rzeczy zbędne, to świadczy o jego profesjonaliźmie
    i uczciwości i to jest właśnie temat który chciałem zweryfikować

    Listę powinienem mieć do poniedziałku w formie pisemnej, jak otrzymam,
    to się pochwalę.

    Wymaganie doktoryzowania się klienta w każdej dziedzinie, jest grubym
    nadużyciem.
    Sprawdzasz przed każdym zakupem listę składników, czy jednak ufasz, że
    wytwórca zastosował właściwe?
    Np. doktoryzujesz się przed zakupem bułki, co do sposobu jej powstawania?

  • 179. Data: 2021-12-18 09:13:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Nieprawda! Guzik wyszedł. Przecież nadal nie wiemy co w tej cenie miało
    > zostać zrobione.

    Obojętnie co miało, wyszło że jest kilka razy drogo - i generalnie taki
    był cel.

    > Cztery koła, kierownica, silnik, bagażnik i panie powiedzieli 100 tys
    > zł! Tyle wiemy ;-)

    I jak się dowiesz, że masz zapłacić za to 400 tys, to już łatwo
    zweryfikować czy cena adekwatna za takie potrzeby.....

  • 180. Data: 2021-12-18 09:20:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 18.12.2021 o 06:26, Kris pisze:

    > Kupowałeś coś ostatnio przez net?
    > Bo mam wrażenie że że 3 lata do tyłu jesteś w tym temacie.

    To jest cała dyskusja z tobą. Nie czytasz co inni piszą tylko masz
    wrażenia. Na podstawie własnych wyobrażeń i domysłów oceniasz ludzi i
    przypisujesz im wymyślone przez siebie wypowiedzi.