  • 11. Data: 2011-12-21 08:53:07
    Temat: Re: Taki tam spam
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik tataglia napisał:

    > Ty to wiesz i ja to wiem, ale jak już wcześniej wspomniałeś dla państwa
    > jesteś niemal złodziejem. Jakbyś jeszcze nie pił wódki i nie palił
    > papierosów - to w tym momencie stajesz się głównym wrogiem publicznym.
    > Zdaje się, że dużo jeździsz a więc zużywasz dużo obciążonego dużymi
    > podatkami paliwa - to taka okoliczność łagodząca :)

    No to ja chyba terrorystą jestem ... :-PPP

    Wódki niet
    Papierosów niet
    Samochodem... niet
    Zus... bilans wychodzi in plus dla mnie
    Podatki... były umowy autorskie, ale teraz wszystko jest w DG i są koszty
    Vat... no koszty są
    Dom... też coś tam dorzucają :-)

    No rozstrzelać tylko, a majątek skonfiskować.

    pozdr
    Robert G.

  • 12. Data: 2011-12-21 09:19:23
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Zdaje się, że dużo jeździsz a więc zużywasz dużo obciążonego dużymi
    > podatkami paliwa - to taka okoliczność łagodząca :)

    podatków płacę dużo więcej niż statystyczny etatowiec, nawet licząc z
    50 % uzyskiem...
    a jak państwo zechce te kury zarzynać, to nie jest jedyne... są inne
    kurniki...:-)

    > Ale zobaczysz - lobby związków zawodowych spowoduje, że kiedyś w końcu
    > znowu staniesz się "porządnym" obywatelem i nie będziesz płacił podatku
    > tylko od 50% dochodów :)

    właśnie po raz kolejny czekam, co wyjdzie z zapowiedzi obcięcia
    artystom tego i owego, zaraz się kilka gwiazdek serialowych oburzy,
    pan "szef wszystkich artystów" a prywatnie gitarowy biznesmen,
    pomądrzy się w tefałenie, jakiś stary i uznany laureat oscara wyrazi
    swoje żenua, inny stary aktor szabelką pomacha,a lobby chałturników
    zacznie krecią robotę i po cichu, cichusieńku... zostanie tak, jak
    było...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2011-12-21 09:28:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A podpisałbyś deklarację że chcesz sam oszczędzać na emeryture więc
    zrzekasz
    > się wszelkich świadczeń od państwa, nie będziesz korzystał z państwowej
    > służby zdrowie itp?

    HEHE
    Swojego czasu jak miałem podejrzenie o nowotór
    na kolonoskopie musiałem czekac 4 miesiące. (oczywiście prywatnie
    zdecydowałem się)

    Chcąc udać się do dermatologoa 3 miesiące na wizyte czekac miałem.

    bylo tego jeszcze więcej ciekawych historii
    w każdym bądź razie leczę się tylko prywatnie.

    Znajomemu nie chcą chemii podawać, to musi jezdzic prywatnie do Strzylika
    aby
    pomagał pisać pisma i taka ta nasza służba zdrowia.
    A jak do tego uprzejmość

    jak przywiozłem żonę zabrali ją a kobieta mowi o 2 w nocy na izbie przyjęć a
    'Pan czego tu chciał' :)
    'Do domu pojdzie nie ma tu poczekalni' :)

  • 14. Data: 2011-12-21 09:49:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

    >bylo tego jeszcze więcej ciekawych historii
    >w każdym bądź razie leczę się tylko prywatnie.

    Ale gdy np zawał serca by był i do szpitala trafisz to maja ratować czy
    czekać aż rodzina wpłaci kase bo nie "nieubezpieczony"

  • 15. Data: 2011-12-21 21:24:03
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ale gdy np zawał serca by był i do szpitala trafisz to maja ratować czy
    > czekać aż rodzina wpłaci kase bo nie "nieubezpieczony"

    no właśnie cały pic w tym, że ubezpieczenia są dobre, ale tylko jeśli
    jest wybór i zdrowa konkurencja... inaczej to parodia, albo jak już
    ktoś pisał ukryty podatek...
    a takie sprawy jak w linku bulwersują, jeśli kładzie się na drugiej
    szali takie przypadki, jak w moim miejscowym zusie: facet z
    niedowładem po wypadku przy pracy nie może samodzielnie się poruszać,
    a lekarz orzecznik zusu (nota bene kardiolog) orzeka, że jest zdolny
    do pracy fizycznej i nie daje renty... :-) oczywiście to
    przejaskrawienie, ale jak sobie podstawisz w tym wypadku darmowe SPA
    dla pana doktora, to efekt psychologiczny jest jaki jest...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2011-12-21 21:31:44
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-12-21 10:49, Kris wrote:
    > Ale gdy np zawał serca by był i do szpitala trafisz to maja ratować czy
    > czekać aż rodzina wpłaci kase bo nie "nieubezpieczony"

    Zdrowie to towar jak każdy inny, za który trzeba płacić w taki czy inny
    sposób - ważne żeby tylko nie pod przymusem. Dopóki masowo ludzie tego
    nie zrozumieją doputy będzie taki syf jaki mamy.

    Przymus ubezpieczeń to podstawa socjalizmu, to rak, który toczy nasze
    społeczeństwo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2011-12-22 08:14:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Przymus ubezpieczeń to podstawa socjalizmu, to rak, który toczy nasze
    >społeczeństwo.

    Ale nigdzie na świecie jak do tej pory nic lepszego nie wymyślono.

  • 18. Data: 2011-12-22 10:30:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-12-22 09:14, Kris pisze:
    > Ale nigdzie na świecie jak do tej pory nic lepszego nie wymyślono.

    Że jak????????

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2011-12-22 10:55:19
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >W dniu 2011-12-22 09:14, Kris pisze:
    > Ale nigdzie na świecie jak do tej pory nic lepszego nie wymyślono.

    >Że jak????????

    Że gdzie?

  • 20. Data: 2011-12-22 10:59:26
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-12-22 11:55, Kris pisze:

    > Że gdzie?

    Na świecie nic gorszego chyba nie wymyślono.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info