  • 21. Data: 2023-09-25 22:43:33
    Temat: Re: Takie ciekawostki
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie. Sugeruję wejść na wagę, po tygodniu postów zwykle jest róźnica.

    W Dąbrowie Górniczej podają, że lepiej zamówić wiadro viagry. Wtedy cała
    Polska widzi :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-09-25 22:53:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Lepiej nie, za dobre mają all inclusive tu gdzie jestem :-)

    Wśród ciemności egipskich faktycznie niewiele widać.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2023-09-25 23:55:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Widać moje posty?

    widac :)
    Na szczescie moje tez po dłuzszym czasie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 24. Data: 2023-09-26 10:54:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 26 września 2023 o 00:00:01 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    Niestety tak, a było tak ładnie.

  • 25. Data: 2023-09-26 18:52:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 22:53 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Wśród ciemności egipskich faktycznie niewiele widać.

    Aktualnie, nieznacznie mi doskwiera nadmiar światła :-)
    Choć faktycznie, ta godzina do przodu jest upierdliwa.

    TG

  • 26. Data: 2023-09-26 20:48:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Aktualnie, nieznacznie mi doskwiera nadmiar światła :-)

    To może warto wyjąć panel z walizki i nałapać trochę na zimę, kiedy
    będzie niedobór?

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2023-09-27 07:40:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 20:48 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > To może warto wyjąć panel z walizki i nałapać trochę na zimę, kiedy
    > będzie niedobór?

    Mam już ponad 3MWh w magazynie odłożone na zimę i odkładam dalej.
    Miejsce w walizce zostawię na kawę i daktyle.

    TG

  • 28. Data: 2023-09-27 09:40:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Mam już ponad 3MWh w magazynie odłożone na zimę i odkładam dalej.

    Bardzo słusznie, trzeba korzystać.

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2023-09-27 11:28:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 września 2023 o 07:40:48 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Mam już ponad 3MWh w magazynie odłożone na zimę i odkładam dalej.
    > Miejsce w walizce zostawię na kawę i daktyle.
    >
    > TG
    Napisz jeszcze jaka masz duza instalacje. Przy instalacji 5kW dobry wynik ale przy
    każdej większej przy takim lecie jakie jest w tym roku porazka.

  • 30. Data: 2023-09-27 12:55:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 11:28 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Napisz jeszcze jaka masz duza instalacje. Przy instalacji 5kW dobry
    > wynik ale przy każdej większej przy takim lecie jakie jest w tym roku
    > porazka.

    Sam jesteś porażka.
    Wielkość instalacji to jedno, bieżące zużycie to drugie.
    Wiesz ile zużywam na bieżąco, że piszesz, że to porażka?
    Od początku roku mam 19,9 MWh produkcji przy 21kWp mocy całkowitej.

    TG