  • 31. Data: 2023-09-27 17:38:27
    Temat: Re: Takie ciekawostki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 września 2023 o 12:55:24 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Sam jesteś porażka.
    > Wielkość instalacji to jedno, bieżące zużycie to drugie.
    > Wiesz ile zużywam na bieżąco, że piszesz, że to porażka?
    > Od początku roku mam 19,9 MWh produkcji przy 21kWp mocy całkowitej.
    >

    > TG
    To co napisałeś to są argumenty w stylu czy wiesz kim jest moj tata. Nie wiem ile
    zuzywasz na własne potrzeby i co bys nie napisał to i tak zweryfikować nie mogę.
    Dlatego lepiej by było jak bys się w głupi sposob nie odgrazał. I chociaz nie wiem
    ile zuzywasz na własne potrzeby to mogę z duza doza prawdopodobieństwa przypuszczać
    ze możesz napisać ze na podgrzewanie wody w basenie. Tylko ze podgrzewanie wody w
    basenie to umysłowa porazka jak sa dziesiątki razy tańsze kolektory słoneczne. Bez
    fotowoltaiki w inny sposób można realizować swoje zapotrzebowanie energetyczne. Ktoś
    niedawno tutaj napisał ze przeliczył gaz i wyszło mu ok 40 groszy za kilowatogodzine.
    Czyli dużo taniej niz pradem z sieci. Prad z fotowoltaiki nie jest darmowy. On tylko
    z czasem obniża cenę kilowatogodziny jaka się zapłaciło kupując instalacje. Zeby było
    łatwiej zrozumieć to na krowach to wytłumaczę. Jak ktos zapłacił za instalacje 25
    tysięcy to pierwsza kilowatogodzina kosztowała go 25 tysięcy. Jak zrobiła instalacja
    2 kilowatogodziny to dwie wyszły 25 tysięcy a pojedyncza 12,5 tysiaca. Wychodzi ze po
    10 latach w sytuacji gdy nic się nie zapsuło i nie mazadnych innych kosztow
    kilowatogodzina kosztuje prosumenta 62,5 grosza. Tyle to nie kosztuje dzisiaj w
    drugiej taryfie. Gadali ze chca zrobić dodatkowa taryfę z tanim pradem dla tych co
    grzeja pompami ciepła. W takiej sytuacji własna fotowoltaika będzie całkowicie
    nieopłacalna. A co dopiero jak zaczna wyłaczac jak w lato będzie za duzo pradu w
    sieci. Zaraz prosumentow przerobia na sprzedawców prądu rozliczanych w systemie
    godzinowym. Zrobili dla takich ukłon ze jak beda ujemne ceny pradu to dla nich cena
    nie będzie mogła być nizsza niz zero złotych. Zaoszczędziłes 3000 KWh. To strasznie
    mało jak na grzanie własnym pradem. Sezon się kończy i mało co juz odłozysz bo dni
    mniej słoneczne, krótsze i kat pod jakim słońce swieci chujowy się zrobił. Zeby zima
    grzać będziesz ponad limit musiał dokupic 10 tysięcy kWh. To jak po 1,30 by była
    kilowatogodzina to za 13 tysięcy pradu dokupisz. Wydałes ze sto tysięcy na instalacje
    i dokupisz do niej pradu za 13 tysięcy. Normalnie interes zycia zrobiłeś.

  • 32. Data: 2023-09-27 18:05:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 17:38 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > Wydałes ze sto tysięcy na instalacje i dokupisz do niej pradu za 13
    > tysięcy. Normalnie interes zycia zrobiłeś.

    co ty chłopie znowu tu pier..lisz.
    Od 3 lat wałkujesz moją instalację i ciągle w odpowiedzi na moje posty
    dajesz jakieś pierdoły.
    Robię notatki - dzisiaj napisałem ci 9 raz jakiej mocy mam instalację, 7
    razy podawałem ile mnie to kosztowało, 3 razy wklejałem faktury, 7 razy
    podawałem ile i na co idzie mi prądu, 2 razy napisałem ile zużyłem od
    początku roku prądu - wszystko to podawałem tylko w odpowiedzi na Twoje
    pytania. Innych nie liczę i nie notuję.
    Notatki robię aby zbadać czy jesteś zdrowy psychicznie, zaniepokoiłem się
    jak w ciągu 2 tygodni pytałeś mnie kiedyś o to samo. Wychodzi na to, że
    niestety nie pomyliłem się co do Ciebie.

    3 zima już za mną na PC i PV a Ty dalej piszesz te swoje pierdoły.
    Na wiosnę pisałeś, że nic nie wyprodukuję i dostanę w końcu po dupie bo mi
    falownik będą zdalnie wyłączać :-)
    3 osobne wątki na ten temat założyłeś...

    Do końca grudnia wyprodukuję jeszcze co najmniej 1 MWh.
    W tamtym roku o tej porze miałem w magazynie o 1 MWh mniej a przy
    rozliczeniu na końcu roku zabrakło mi 350kWh.
    Nie martw się o mnie, jak będę miał do dopłaty nawet z 2k PLN to dam sobie
    jakoś radę.

    Interes życia to Ty zrobiłeś. Ładujesz te swoje akumulatory na których
    masz stratę, ale za to za prąd zapłacisz więcej bo jesteś ponad 2MWh za
    rok (niewiele ale jednak, jak sam niedawno podawałeś)
    Czyli dzięki akumulatorom podniosłeś sobie cenę kWh, zrównałeś ceny obu
    taryf i jeszcze mniej będziesz palił światła aby nie pójść z torbami.
    Normalnie geniusz :-)

    TG

  • 33. Data: 2023-09-27 19:24:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 września 2023 o 18:05:41 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > Czyli dzięki akumulatorom podniosłeś sobie cenę kWh, zrównałeś ceny obu
    > taryf i jeszcze mniej będziesz palił światła aby nie pójść z torbami.

    Jak to wystarczyło odpowiednim palcem posmyrac w odpowiednim miejscu i rzygowiny
    zmieszane z gownem wszystkimi otworami z ciebie zaczęły wychodzić. To co napisałeś o
    zuzyciu nie spina się z tym co napisałeś o produkcji. I tyle w temacie.

  • 34. Data: 2023-09-27 21:39:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 19:24 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > rzygowiny zmieszane z gownem wszystkimi otworami z ciebie zaczęły
    > wychodzić. To co napisałeś o zuzyciu nie spina się z tym co napisałeś o

    To dawaj konkrety geniuszu, co się nie spina?

    TG

  • 35. Data: 2023-09-27 22:09:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    zuzyciu nie spina się z tym co napisałeś o produkcji. I tyle w temacie.

    Muszę wjechać. Zenuś, dziesiąty raz pytasz Tomka ile ma KW w PV a on
    milion razy podawał, że ma 3 rodziny/domy w jednym miejscu na prądzie i
    auto elektryczne i po porostu mu się zwraca inwestycja w chwilę.

    Ty choćbyś się zesrał na rzadko to na tym poddaszu nie masz najmniejszej
    szansy odpalić inwestycji...no chyba że w zioło :]

    Ja rozumiem sklerozę ale nie powinieneś się z tym co chwilę obnosić.
    Zbieraj lepiej na trumnę, bo mózg zawsze miałeś zjełczały ale teraz to
    już totalna porażka! Masz archiwum, jakbyś nie pamiętał ale zapomniałeś,
    że możesz skorzystać i zapomniałeś że jest archiwum. Nie wiem czy ci
    odpuszczać i skierować empatię w tą stronę ale skoro zawsze starasz się
    być skurwysynem, to będziesz jebany aż do śmierci i nasikam ci na grób
    :] a nawet nasram :] Znajdę i specjalnie pojadę do Łodzi.

    Nie, nie jesteś w stanie mnie przeżyć :) Obojętnie co napiszesz i
    obojętnie ile akumulatorów będziesz ładował z sieci :D

    HOWGH

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 36. Data: 2023-09-27 23:27:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 września 2023 o 22:10:28 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie, nie jesteś w stanie mnie przeżyć :) Obojętnie co napiszesz i
    > obojętnie ile akumulatorów będziesz ładował z sieci :D

    Widzę ze papugę najął. Nie widziałem jego domow i samochodow. Mnie się jego opowieści
    nie spinają. Mam dwa samochody elektryczne. Uwierzyles? To dlaczego wierzysz komus
    innemu, bo napisał. Ja tez napisałem.

  • 37. Data: 2023-09-27 23:59:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Widzę ze papugę najął.

    Srugę, wiem że przez google cytaty pomijasz i masz badsectory :]

    > Nie widziałem jego domow i samochodow.

    Ja też nie widziałem ale logika jego wypowiedzi jest spójna. Twoja nigdy :]

    > Mnie się jego opowieści nie spinają.

    Bo jesteś upośledzony i nie rozumiesz matematyki, co zostało udowodnione
    setki razy :)

    > Mam dwa samochody elektryczne. Uwierzyles?

    Nie, nie masz. Masz hulajnogę i to kiepską jeszcze :D

    > To dlaczego wierzysz komus innemu, bo napisał. Ja tez napisałem.

    Bo zwarł tam dane matematyczne/logicze, których nie rozumiesz i nigdy
    nie zrozumiesz. Musisz umierać, jak każdy z nas ale powinieneś to
    przyspieszyć zamiast się ciągle ośmieszać :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 38. Data: 2023-09-28 00:23:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 28 września 2023 o 00:00:31 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > nie zrozumiesz. Musisz umierać, jak każdy z nas ale powinieneś to
    > przyspieszyć zamiast się ciągle ośmieszać :]
    Obsmiałem się. Czym mi jeszcze humor poprawisz?

  • 39. Data: 2023-09-28 00:38:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Obsmiałem się. Czym mi jeszcze humor poprawisz?

    Mogę ci włączyć stoper do umierania :)

    Masz:

    https://zegaronline.pl/minutnik/#date=2029-01-01T21:
    37:00&title=Zenek+umar%C5%82+%3A)&sound=xylophone&lo
    op=1

    Przygotuj się :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 40. Data: 2023-09-28 11:55:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Sam jesteś porażka.
    > Wielkość instalacji to jedno, bieżące zużycie to drugie.
    > Wiesz ile zużywam na bieżąco, że piszesz, że to porażka?
    > Od początku roku mam 19,9 MWh produkcji przy 21kWp mocy całkowitej.

    ~95% - super wynik.

    U mnie 87% ale niestety drzewo sasiada zasłania plus nieoptymalne
    połozenie czesci paneli. Optymalizatory pomagaja ale z chuja bata nie
    ukrecisz :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest