  • 1. Data: 2011-12-17 10:12:22
    Temat: Tani agregat pradotworczy
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Potrzebuje agregatu 1f, ktory w przypadku wielogodzinnego zaniku pradu
    zasili kociol CO (gazowy, Junkers, Heatronic), komputer i pare lamp w domu.
    Nominalna moc ok. 1 kW powinna wystarczyc. Komputer ma UPS, wiec agregat
    nie musi chyba byc specjalnie przystosowany do elektroniki. Kociol UPS-a
    nie ma.

    Polecicie jakas znosna chinszczyzne? Moze byc wersja walizkowa, z
    szarpakiem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-12-19 08:18:12
    Temat: Re: Tani agregat pradotworczy
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ma.
    >
    > Polecicie jakas znosna chinszczyzne? Moze byc wersja walizkowa, z

    mam od kilku lat jakiś CMI z OBI - wtedy kosztował 800 zł. Co jakiś czase
    widzę np w biedronce takie same agragaty tyle że inaczej malowane w cenie
    około 500 zł.
    Mój ma 2kW do stałego obciążenia i 2,2 do chwilowego. Silnik 4suwowy,
    odpalany szarpanką.
    Nic złego nie mogę o nim powiedzieć oprócz tego że ciężki- ok 35 kg w
    nieporęcznej dużej ramie i z tego powoudu trudny do przewożenia, no i kurde
    do spawarki "za cienki", ale do wszelkich moich elektronarzędzi i
    oświetelenia roboczego jest OK. Nie raz umożliwił mi wykonanie jakichś prac
    gdy najbliższy prąd był oddalony o kilkaset metrów

  • 3. Data: 2011-12-19 11:39:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 09:18:12 +0100, Jackare napisał(a):

    (...)

    Probowales pedzic nim jakas elektronike?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2011-12-19 14:14:01
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Dnia Mon, 19 Dec 2011 09:18:12 +0100, Jackare napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Probowales pedzic nim jakas elektronike?

    "czystą" nie, ale elktronarzędzia mające eletroniczne sterowanie pracują
    normalnie.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2011-12-19 17:26:44
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Jak chcesz zasilać elektronikę to weź taki:
    http://dobreagregaty.pl/product.php?id_product=92
    Jak za drogo, to weź jakikolwiek, ale dorób zabezpieczenie
    przeciwprzepięciowe, np dobra listwa Acar albo dodatkowo szeregowo
    bezpiecznik szybki i coś z tych rzeczy:
    http://www.moeller.pl/DesktopDefault.aspx?PageID=231
    Jacek

  • 6. Data: 2011-12-19 20:55:24
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 15:14, Jackare pisze:

    > "czystą" nie, ale elktronarzędzia mające eletroniczne sterowanie pracują
    > normalnie.

    Bawiłem się chwilę takim tanim agregatem (nie pamiętam firmy) i o ile
    elektronika sterująca narzędzia działała to w przypadku frezarki
    górnowrzecionowej z elektronicznym hamowaniem bardzo iskrzyło na
    komutatorze podczas wyhamowywania - bałem się dłużej używać aby nie
    zepsuć frezarki.

    --
    M.