  • 31. Data: 2010-12-07 20:21:27
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    wiadomości news:4cfe966c$1@news.home.net.pl...

    > Secundo: tobie się zawali, a odłamki na mnie polecą...

    Będę specjalnie srał z wiatrem żeby leciało na ciebie.

    > Nie, masz wyp*.*lać ze swoim blokiem tam, gdzie jest jego miejsce. Po to
    > są miejscowe plany zagospodarowania, żeby można było sobie wybrać taką
    > okoliczną zabudowę, jaką się chce mieć.

    > [ciach pierdolenie debila]

    Założę się że z takimi tekstami walisz do żony tylko nie pomyl z sąsiadem bo
    wpierdol gwarantowana.

  • 32. Data: 2010-12-07 20:36:21
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-07 21:05, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > He he he.

    Z czego rechoczesz? Chyba z tego, że nie rozumiesz.

    > To jeszcze nakaż sąsiadom wymiane całej elewacji na marmury, no bo jak

    Nie zrozumiałeś. Nie zmieniaj tematu.

    M.

  • 33. Data: 2010-12-07 21:00:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 21:36, M pisze:

    > Z czego rechoczesz? Chyba z tego, że nie rozumiesz

    Bo to idiota. Dyskusja nie ma sensu.

  • 34. Data: 2010-12-07 21:09:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tarnus wrote:

    > Dla kogoś twój dom będzie żałosny i zasłaniał mu słońce. Tu niech
    > urzędnik się nie wtrąca co jest między sąsiadami. Ja się zgodzę na
    > zbudowanie czegoś tak aby tobie nie wadziło ale jak ty się nie
    > zgodzisz to ja się nie zgodzę na twoje pomysły więc siłą rzeczy
    > dogadać się musimy. Nikt nie buduje po to aby się sypało. To nei te
    > czasy że materiałów nie było i budowało się z czegokolwiek. A jak coś
    > spadnie z mojego podczas wichury i poleci na twoją posesję to od tego
    > jest ubezpieczyciel. Innym razem może spaść z twojego na moje.

    Gorzej jak twój sąsiad będzie bogaty i wpływowy a ty biedny i słaby...
    wtedy twój sąsiad postawi na granicy mur na 5 metrów a ty bedziesz miał
    ciemność. i spędzisz resztę życia w sądach.

    > Zakaz sadzenia pietruszki w przydomowych ogródkach jaki nam szykuje
    > UE też jest z winy idiotów oraz ludzi z gruntu złych?

    bezedury jak zwykle

  • 35. Data: 2010-12-07 21:33:21
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:4cfe94d2$1@news.home.net.pl...

    > Nie, ja jestem z tych, co - w przeciwieństwie do ciebie - mają pojęcie o
    > prawach fizyki.

    Znikome.

    > Di gustibus... etc.

    > Nie jestem twoim kolegą.

    To dlaczewgo się spoufalasz pisząc do mnie "ty", "serdeńko", "idiota" ?
    Skoro nie jesteśmy kolegami ani nie pomagałem Ci w dzieciństwie wypasać świń
    to sobie nie życzę takiego tonu.
    Poza tym kultura polska wymaga, że zwracamy się do osób "Ty", "Ciebie"
    pisząc duża literą.

    > Dobrze zbudowane się nie sypią.

    Widziałeś kiedykolwiek źle zbudowane ?
    Wszystkie są dobrze zbudowane, a jednak się sypią.

    > Nie wiem, co ty widzisz. Sądząc po trzeźwości twoich wypowiedzi - mogą
    > to być już nawet nie białe myszki, ale wręcz różowe, latające krokodyle.

    Nie wiem co bierzesz, ale zapewne Ci szkodzi.

    > Nie, raczej mordercze - np. na widok twoich wypocin.

    Zapewne będziesz strzelał do swojego drugiego "ja" :)

    > Pałace... Katedry... Dwory...

    Nie tylko, ale i domy i komienice, które mają po 200-300 lat.
    Skoro ich nie widziałeś to znaczy, że mało widziałeś.

    > Ty na prawdę jesteś głupi, skoro porównujesz to do domu przeciętnego
    > "Kowalskiego".

    Tak, zapewne to ja się podpisuję Andrzej Lawa.

  • 36. Data: 2010-12-07 21:35:04
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:4cfe966c$1@news.home.net.pl...

    Zawsze wszystkich wyzywasz od idiotów, ignorantów i debili ?
    Zapewne do swoich dzieci tak nie mówisz, bo ich nie masz.

  • 37. Data: 2010-12-07 21:40:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 22:33, Plumpi pisze:

    > w wiadomości news:4cfe94d2$1@news.home.net.pl...

    > Znikome.

    Dużo większe, niż ty czy twój równie odporny klon tarnus, prezentujący
    identyczny brak myślenia. Zatem - hop! z powrotem do wora!

  • 38. Data: 2010-12-07 21:43:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:4cfea9dd$1@news.home.net.pl...

    > Dużo większe, niż ty czy twój równie odporny klon tarnus, prezentujący
    > identyczny brak myślenia. Zatem - hop! z powrotem do wora!

    Masz zbyt przerośnięte "ego", niekolego.

  • 39. Data: 2010-12-07 22:06:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Plumpi wrote:

    > Co Cię interesuje czy obok chciwiec stawia bieda-blok, który za parę
    > lat zacznie się sypać ? Jego teren, jego pieniądze, jego problem,

    nie do końca...

    jeśli postawi 5 piętrowy blok to ci zasłoni światło słoneczne, jeśli w bloku
    zamieszkają jakieś menele to cię szlag trafi.

    a tak możesz iść do sądu, a sąd ci powie że wolność Tomku we własnym domku.

    > Tobie nic do tego. Z resztą domy, które ludzie obecnie stawiają i tak
    > się sypią po kilku latach - tak więc w czym problem ? :)

    że sa małe :)

    > Od tego są sądy, żeby załatwiać sprawy związane z uciążliwością
    > sąsiadów. Wszelkie prawa i normy tylko mają na celu zniewolić ludzi.
    > Choćby dla przykładu obostrzenia co do koloru dachówki - przecież to
    > jest chore. O takich sprawach powinni decydować sami użytkownicy, a
    > nie urzędnicy. Sąsiadowi takze nic do tego.

    tu cie popieram.

    Uważam że powinien być obowiązek uchwalania planów miejscowych i na tych
    terenach powinna być 100% wolność budowania domów byle zgodnych z
    zatwierdzonymi warunkami ramowymi, które powinny móc tylko określać procent
    zabudowy działki, max wysokość zabudowy i charakter tejże. Dodam że za
    naruszenie ustaleń powinna być orzekana bezwzględna decyzja o rozbiórce na
    koszt właściciela.

    Amen

  • 40. Data: 2010-12-07 22:36:54
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >

    > Nie. Jak przeglądam pl.misc.budowlane i chcę odpowiedzieć to mój post leci
    > na pl.misc.budowlane. I nie bede za każdym razem sprawdzał czy nie leci
    > gdzie indziej tylko dlatego, ze jakis jeden jedyny burk nie zna
    > netetykiety. No ale juz bede wiedzial ze jak temat zakladasz ty to musi
    > być inaczej. Moze to obracanie kapitałem przekręca również swiatopogląd...

    Chodzi Ci o netykietę, która zabrania wysyłania na newsy wiadomości
    zawierających polskie znaki diakrytyczne?
    To ta sama, która nakazuje sprawdzenie wiadomości przed wysłaniem pod kątem
    błędów i literówek?
    No to czemu się do niej nie stosujesz, jeśli wymagasz tego od innych?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/