  • 51. Data: 2010-12-08 08:20:21
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 23:39, Jan Werbinski pisze:

    > Tylko ludzie skrajnie nieodpowiedzialni szukają innych do wzięcia
    > odpowiedzialności za ich decyzje.

    Ale ty jesteś tępy...

    OK, przetłumaczę: ktoś fachowy i obiektywny przeanalizował projekt i
    stwierdził, że nie jest żałosny ani uciążliwy.

    Teraz zrozumiałeś?

    [ciach]

    > Trzeba mieć przepis na wypowiadanie opinii? Ciekawe...

    Dawniej uznałbym, że udajesz idiotę. Teraz nie mam już takich złudzeń...

    Tłumaczenie dla janów werbińskich: bez przepisów moja prywatna opinia,
    nawet słuszna, nie jest dla nikogo wiążąca.

    [ciach]

    > Obok mitu mówiącego o tym, że wiesz coś na temat o którym piszesz.

    ...odezwał się idiota, dla którego jedyny rodzaj bezpiecznika to
    bezpiecznik topikowy...

  • 52. Data: 2010-12-08 08:23:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 23:42, Jan Werbinski pisze:
    > w wiadomości news:4cfe966c$1@news.home.net.pl...

    > Nie musisz wchodzić na cudzą posesję.

    No beton... Ty chyba nigdy nie widziałeś katastrofy budowlanej. I nie
    zdajesz sobie sprawy, że pozwolenia i regulacje dotyczą nie tylko samej
    konstrukcji budynku, ale także instalacji. Np. gazowych.

    Mam tłumaczyć dalej, czy twój ochłap w czaszce ruszy ostatnim zwojem i
    coś skojarzy?

    [ciach]

    > A jak się plan zagospodarowania zmieni?

    Rzadkie zjawisko - i wystarczy przypilnować radnych, żeby nie zmienił
    się tak drastycznie.

  • 53. Data: 2010-12-08 08:23:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 23:43, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno ma dzieci. Te co jego żonie spłodził jej kolega inspektor ds
    > zagospodarowania przestrzennego.

    Ty się martw o swoją żonę, tępy chuju.

  • 54. Data: 2010-12-08 08:32:15
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >jakoś dziwnie unijnie wspiera sie programy ekologicznego i organicznego
    >rolnictwa.

    A slyszales o aspartamie i stevii? Wiec nie mow o pseudowspieraniu
    ekologicznym. To jest biznes panie.

  • 55. Data: 2010-12-08 08:42:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Ty się martw o swoją żonę, tępy chuju.

    Panowie, może z uprzejmościami to na priv? Nie róbmy z tej grupy
    rynsztoka.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 56. Data: 2010-12-08 10:42:08
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:4cff3fed$1@news.home.net.pl...

    > Ale ty jesteś tępy...
    >
    > OK, przetłumaczę: ktoś fachowy i obiektywny przeanalizował projekt i
    > stwierdził, że nie jest żałosny ani uciążliwy.
    >
    > Teraz zrozumiałeś?

    Fachowy urzędnik? To dlaczego jest urzędnikiem???

    > Dawniej uznałbym, że udajesz idiotę. Teraz nie mam już takich złudzeń...
    >
    > Tłumaczenie dla janów werbińskich: bez przepisów moja prywatna opinia,
    > nawet słuszna, nie jest dla nikogo wiążąca.

    Nawet z przepisem Twoją opinię i tak wszyscy mają w dupie.

    > ...odezwał się idiota, dla którego jedyny rodzaj bezpiecznika to
    > bezpiecznik topikowy...

    A jaki miał być? No ciekawe... Pogrążaj się dalej...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 57. Data: 2010-12-08 10:42:37
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Tue, 7 Dec 2010 23:42:19 +0100, na
    pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.biznes.banki, Jan Werbinski napisał(a):

    > A jak się plan zagospodarowania zmieni?

    No coz, nawet jesli dojdzie do zmiany m.p.z.p. to musi go uchwalic rada
    miejska / gminna, uzgodnic z calym sztabem uzganiaczy, sami mieszkancy
    terenu musza sie na ta zmiane zgodzic... na koncu musza go opublikowac w
    Dzienniku Urzedowym aby stal sie prawomocny... Zmiana planu
    zagospodarownaia przestrzennego to jest minimum rok czasu...

    Jesli nie ma planu m.p.z.p., zagospodarowanie przestrzenne okresla Studium
    i urbanista sporzadzajcy decyzje o warunkach zabudowy. Dzieki temu ludzie
    nie budouja sobie co im sie podoba, a ewent. tak jak stanowi sasiedztwo
    budowlane, zgodnie z linia zabudowy i przeznaczeniem terenu.

    W ten sposob w dzielnicy domków jednorodzinnych nie powstaja uslugi
    uciazliwe np. warszaty lakiernicze, blacharskie, kamieniarskie itp, ani tez
    przemysl, czy wiekszy uciazliwy handel, w ten sposob mozesz byc spokojny
    majac dzialke budowlana i dom ze Twoj sasiad nie zbuduje kolo Ciebie stacji
    paliw, ani kotlowni koksowej... i dzieki temu ze mamy normatywy i prawo
    budowalne... Inaczej bylaby po prostu budowlana anarchia, tego nie ma nawet
    w USA, ani nie bylo w minionych epokach (nawet w sredniowieczu)... pierwsze
    prawo budowlane zostalo opracowane w Imperium Romanum

  • 58. Data: 2010-12-08 10:43:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Prawda jest taka, że przepisy istnieją z winy idiotów oraz ludzi z
    > gruntu złych.

    Prawda jest taka, że mnogość przepisów jakie mamy jest po to aby drenować
    nasze kieszenie i napychać kieszenie bankierom i darmozjadom, których praca
    na wolnym rynku jest nic nie warta bo zwyczajnie zbędna.

    A Ty masz zwyczajnie zapędy faszystowskie, jak rasowy socjalista.

  • 59. Data: 2010-12-08 10:44:00
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:4cff409f$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > konstrukcji budynku, ale także instalacji. Np. gazowych.
    >
    > Mam tłumaczyć dalej, czy twój ochłap w czaszce ruszy ostatnim zwojem i

    Pomimo regulacji i pozwoleń 6500 osób niedawno ewakuowano na -12 mróz w
    Zielonej Górze. Tymczasem pan Deska siedział bez pozwolenia i wbrew
    regulacjom w ciepłym domku.

    > Rzadkie zjawisko - i wystarczy przypilnować radnych, żeby nie zmienił
    > się tak drastycznie.

    Opisz jak można skutecznie pilnować radnych.

  • 60. Data: 2010-12-08 10:44:52
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:4cff40be$1@news.home.net.pl...

    > Ty się martw o swoją żonę, tępy chuju.

    Po co ta agresja? Powinieneś się cieszyć, że nie są Twoje, bo z pewnością
    będą mniej głupie.