  • 1. Data: 2009-04-27 18:27:16
    Temat: Tani, prosty domek na działkę??
    Od: "xD" <x...@p...onet.pl>

    Witam
    czy macie pomysł na najprostszy, tani, nieduży domek na działkę?

    Domek:
    - ma pomieścić 4-6 osób do spania
    - będzie podłączony do prądu
    - będzie miał podłączoną wodę (może tylko zimną)
    - musi być odporny na 'miejscowych' i złodziei - żeby nie 'kolonizowali'
    - nie będzie miał żadnych wartościowych sprzętów

    Możecie coś doradzić? Gotowy domek (skąd?)?

    Nie chcę inwestować w to dużo kasy, ale czasem bym odwiedził - z rodziną,
    znajomymi...

    pomożecie? :)

    xD

  • 2. Data: 2009-04-27 18:40:54
    Temat: Re: Tani, prosty domek na działkę??
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xD" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Możecie coś doradzić? Gotowy domek (skąd?)?
    >
    > Nie chcę inwestować w to dużo kasy, ale czasem bym odwiedził - z rodziną,

    Uech...
    zaraz znowu mi przygadaja...
    ;-/
    zwroc uwage na projekty z okiennicami
    zapraszam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-04-27 19:23:50
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "xD" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > czy macie pomysł na najprostszy, tani, nieduży domek na działkę?

    http://www.buma.com.pl/bumati/site/galeria/index_wid
    oki.htm spełnia
    wszystkie założenia, oprócz.... taniości :( jest wręcz drogi :( Ale pomarzyć
    można :)
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 4. Data: 2009-04-27 21:03:14
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    xD wrote:

    > - ma pomie?ciae 4-6 osób do spania
    > - bedzie pod??czony do pr?du
    > - bedzie mia? pod??czon? wode (mo?e tylko zimn?)
    > - musi byae odporny na 'miejscowych' i z?odziei - ?eby nie 'kolonizowali'
    > - nie bedzie mia? ?adnych warto?ciowych sprzetów

    mniej więcej taką zagadkę przerabiałem rok temu, dziś domek jest na
    ukończeniu. woda jest bieżąca, ciepła i zimna, oczyszczalnia przydomowa,
    ogrzewanie kominkowe. sporo o rozwiązaniach jest na blogu
    http://bokomaru.com.pl
    zabezpieczenia są wielorakie: w oknach stalowe kurtyny własnego pomysłu
    zrobione u ślusarza za niewielkie pieniądze, drzwi antywłamaniowe, alarm
    z czujkami radiowymi i powiadomieniem gsm, ubezpieczenie, sąsiad, niska
    wartość przedmiotów w środku.
    tu są plany:
    http://www.bokomaru.com.pl/wp-content/uploads/2009/0
    4/ranczo_dol02.gif
    http://www.bokomaru.com.pl/wp-content/uploads/2009/0
    4/ranczo_gora02.gif

    --
    bartek

  • 5. Data: 2009-04-28 07:15:41
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > - będzie podłączony do prądu

    brrr...

    > - musi być odporny na 'miejscowych' i złodziei - żeby nie 'kolonizowali'

    Tu nie ma sposobu. Ale zawsze zostaw 1/2 litra na stole, to nie
    zdemoluja domku.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-04-28 08:05:27
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Tu nie ma sposobu. Ale zawsze zostaw 1/2 litra na stole, to nie
    > zdemoluja domku.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Wtedy to juz na pewno sie ich nie pozbedziesz. A jak raz nie zostawisz
    to dopiero bedziesz mial zgliszcza.

    Pozdrawam
    Dy
    Bandytom, zlodziejom, porywaczom - nie placimy okupu.

  • 7. Data: 2009-04-28 08:19:29
    Temat: Re: Tani, prosty domek na dzialke??
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Bandytom, zlodziejom, porywaczom - nie placimy okupu.

    Chyba ze maja do dyspozycji wojsko, policje i urzedy skarbowe
    i moga wydusic poda^H^H^H okup w sposob silowy.

    pozdrawiam
    pluton

  • 8. Data: 2009-04-28 11:45:13
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Chyba ze maja do dyspozycji wojsko, policje i urzedy skarbowe
    > i moga wydusic poda^H^H^H okup w sposob silowy.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Zalozmy partie to nie zaplacimy im ani grosza.

  • 9. Data: 2009-04-28 18:41:17
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

> [...]
    >
    > Możecie coś doradzić? Gotowy domek (skąd?)?
    >
    > Nie chcę inwestować w to dużo kasy, ale czasem bym odwiedził - z rodziną,

    Zalezy jaki rejon, u tescia na Slasku kradna WSZYSTKO, nie zamyka po prostu,
    ginie siatka ogrodzeniowa, kurki z kranow, aluminiowe sztucce, stary czajnik
    elektryczny, bezpieczniki, poduszka, stary koc.. Nie ma rady. Ja mam domek w
    mazowieckim nad Bugiem, drewniane okiennice, no i pseudo ochrona (50zł/mc,
    ale jak przejedzie raz dziennie to cud). W srodku mam to co niezbedne by
    spedzic urlop, telewizor jakis 21 cali, butla gazowa, urzadzona kuchnia
    (jakies garnki w stylu "na wagę",komplet obiadowy na 6 osob), komplety
    poscieli etc, mysle ze to wszystko razem do kupy ma wartosc w stanie nowym
    powiedzmy 1500zl. To ile uzywane? Telewizor bankowy to niebawem za darmo
    bedzie mozna dostac bo utylizacja kosztuje, niczego nie brakuje w sklepach
    to nie te czasy.. Chyba ze to zupelne odludzie to nic nie zrobisz, jak
    zechca to przyjada Ursusem i sciane wyrwa.. Na poczatek okiennice...
    A moze pomyslisz nad sciagnieciem takiego holenderskiego domku-przyczepy? Za
    piekne to nie jest, ale funkcjonalne..

  • 10. Data: 2009-04-29 19:40:08
    Od: "xD" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > brrr...

    Nie w celach ochronno-odporowych, tylko że będzie w nim elektryczność :)

    > Tu nie ma sposobu. Ale zawsze zostaw 1/2 litra na stole, to nie
    > zdemoluja domku.

    A w życiu!

    xD