  • 11. Data: 2009-11-18 10:14:01
    Temat: Re: Tania hurtownia sklep hydrauliczny w małopolsce
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:he0blu$kpd$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >a według mnie to jest złodziejstwo i oszustwo jak przygodzi do mnie klient
    >jako mechanika
    > i mówie mu sam pasek rozrzadu to koszt 80 zł bo za tyle kupuje
    > za robociznę biorę 100zł to to jest fer a nie za robociżne policze ci 50
    > ale cie orżne na pasku bo zapłacisz za niego 160zł
    > Uczmy się wszyscy uczciwości choć troche bo kasy z tych orżnietych leszczy
    > na drugi świat nie zabierzemy a ja wierze
    > że z każdego orżnietego leszcza przyjdzie nam sie długo kiedyś rozliczać
    > oj długo

    A jak idziesz do sklepu po bułki to też ich od złodziei wyzywasz bo chcą cię
    oszukac na swojej marży? Nikt cię nie zmusza do kupowania częsci u mechanika
    i co cie interesuje po ile on je kupuje? Innym hurtownikom także zaglądasz
    do portfela? Niby dlaczego ma ci sprzedawać te części w jego cenie zakupu?
    Tak ciężko to zrozumieć, ze gdyby sprzedawał ci za cenę jego rabatu to
    wymiana kosztowałaby cię nie 50 zł a 150 zł?

  • 12. Data: 2009-11-18 11:42:38
    Od: "news" <m...@o...pl>

    to po co mnie oszukuje niech wezmie 150 za robocizne a nie klamie ze tanio
    robi
    klamca to klamca
    zlodziej to zlodziej a nie ekonomista marketingowiec

  • 13. Data: 2009-11-18 14:33:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > to po co mnie oszukuje niech wezmie 150 za robocizne a nie klamie ze tanio
    > robi
    > klamca to klamca
    > zlodziej to zlodziej a nie ekonomista marketingowiec

    W którym momencie cię oszukał? Nie wywiązał się z umowy? Czy też jesteś
    takim starym komuchem socjalistą? Nie wiesz co to jest gospodarka rynkowa?

  • 14. Data: 2009-11-18 21:31:48
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Kupuj samemu. Prawie każdą hurtowia da Tobie podobny upust jaki mają
    > okoliczni instalatorzy.

    Może ja czegoś nie rozumiem, ale miałem ostatnio dwa razy próbę kupienia czegoś w
    hurtowni instalacyjnej (co było niedostępne w normalnym sklepie). W żadnej nie
    sprzedawali osobom fizycznym, zaś firmy muszą podpisać umowę i mieć w działalności
    instalatorstowo. Więc nie wierzę, że udało ci się kupić elementy "na domek" w
    PRAWDZIWEJ hutrowni a raczej w sklepie instalacyjnym.

  • 15. Data: 2009-11-18 21:42:17
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i mieć w działalności instalatorstowo. Więc nie wierzę, że udało ci się
    > kupić elementy "na domek" w PRAWDZIWEJ hutrowni a raczej w sklepie

    Bo porządne hurtownie nie psują rynku swoim klientom, albo mają zupełnie
    inny cennik.
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2009-11-19 08:51:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > i mieć w działalności instalatorstowo. Więc nie wierzę, że udało ci się
    > kupić elementy "na domek" w >PRAWDZIWEJ hutrowni a raczej w sklepie

    A co to jest PRAWDZIWA hurtownia. Bo ja budując dom prawie wszystko
    kupowałem w HURTOWNIACH( tych samych w których zaopatrują sie okoliczne
    firmy)
    A i rabaty dostawałem podobne jak firmy. Wiem to bo z racji wykonywanej
    pracy widuję faktury zakupowe mniejszych i większych firm.
    Zresztą np spożywka: EuroCash też niby sprzedaje tylko hurtowo i dla firm a
    w miarę regularnie robię tam zakupy prywatne i nigdy mi nie odmówili.
    Hurtownią zalezy na sprzedaży, obrocie więc raczej nie odsyłają klientów z
    kwitkiem

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-11-19 08:55:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.uk.pl> napisał w wiadomości

    > Bo porządne hurtownie nie psują rynku swoim klientom, albo mają zupełnie
    > inny cennik.
    A co to za psucie rynku? Ich klienci to instalatorzy np. a zarobek
    instalatora to zapłata za usługę raczej. Tylko że unas to wszystko na głowie
    stoi i instalatorzy bawią się w sprzedawców materiałów a nie usług.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-11-19 09:17:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > A co to za psucie rynku? Ich klienci to instalatorzy np. a zarobek
    > instalatora to zapłata za usługę raczej. Tylko że unas to wszystko na
    > głowie stoi i instalatorzy bawią się w sprzedawców materiałów a nie usług.

    Acha, i sprawdziłeś pozostałe kraje świata i nigdzie nie spotkałes się z
    sytuacją, że wykonawca kupuje materiał. Nigdzie i nigdy, co? I telewizja
    kłamie pokazując takie sytuacje, bo przecież to tylko w Polsce jest możłiwe,
    nie? Tylko w Polsce.

  • 19. Data: 2009-11-19 10:04:27
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:he32eh$r5t$1@newsread2.aster.pl...

> [...]
    > sytuacją, że wykonawca kupuje materiał. Nigdzie i nigdy, co? I telewizja
    > kłamie pokazując takie sytuacje, bo przecież to tylko w Polsce jest

    Ależ oczywiście że może kupować. Tylko inwestorowi powinien podać dwie ceny:
    -cenę usługi
    -cenę materiału
    I inwetor decyduje czy kupuje materiał od wykonawcy czy kupuje sam we
    własnym zakresie a wykonawcy płaci tylko za usługę.
    Sytuacja jasna i klarowna jest wtedy.

    A zresztą co mnie Egipt interesuje. Może tam stać ludzi aby przepłacać za
    mateeriały zlecając ich zakup wykonawcom.
    Ja lubie pilnować swoich pieniedzy. Jak ktoś nie lubi to niech nie pilnuje
    ale niech się wtedy nie dziwi że 300-400tys na budowe nie starczyło.

    Krzysiek

  • 20. Data: 2009-11-19 12:46:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ja lubie pilnować swoich pieniedzy. Jak ktoś nie lubi to niech nie pilnuje
    > ale niech się wtedy nie dziwi że 300-400tys na budowe nie starczyło.

    Ty się dobrze czujesz? Jaki Egipt?