  • 11. Data: 2010-07-07 08:07:16
    Temat: Re: Tanie okna .Trąbki
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    po pierwsze nie h a ch
    po drugie jakbys slyszal stwierdzenie "panie a tam to maja po tyle" to tez
    bys sie wkurzyl. sam stalem za lada dosc dlugo i wiem jacy klienci niektorzy
    potrafia byc plytkomyslacy a niektorzy durni.
    Jeśli jedna firma jest najtansza to wybacz ale inne musza byc drozsze. a ze
    drozsze o 180pln to coz... nie masz obowiazku sie u nich zaopatrywac. jedz
    do krakowa. ja juz od dawna nie konkuruje cena tylko jakoscia - w moim
    miasteczku zostalem juz tylko ja i jeden konkurent, ktory jakos jeszcze sie
    telepie ale mizernie - reszta padla.
    Jak do mnie ktos przychodzi i twierdzi ze tam czy siam czy na allegro
    taniej - to ich tam odsyłam. Tyle ze ja to robie grzecznie. kiedys nawet
    tlumaczylem skad roznica w cenie, ze ja mam dobrej jakosci towar i daje
    solidna gwarancje a tam gdzie najtaniej to delikatnie mowiac loteria. Czesc
    klientow zostawala i kupowala moj drozszy towar. ci co nie chcieli kupowali
    gdzies indziej (a potem nawet kilka osob wrocilo z tym sprzetem do naprawy
    ale do mnie:)))))) gdzie zostawili mniej wiecej pieciokrotna roznice w cenie
    placac za naprawę).

    Poinformuj wlasciciela firmy o tym wybryku pracownika - mimo ze rozumiem ze
    to moze wkurzyc to nie mozna sobie pozwolic na takie prostackie zachowania.
    Dla mnie taki wybryk wart jest nagane z wpisem do akt i przeprosiny (jesli
    klient jest znany i w zasiegu - w sensiue jest kogo przeprosic).
    Byc moze nawet zarwiesz spory rabat za taki wybryk - jesli dam ja lub
    pracownik ciala w firmie to staramy się jakoś to wynagrodzić. Nie sztuką
    jest stracic klienta, sztuka jest po spieprzeniu czegos spowodowac by klient
    byl zadowolony.

    sir

  • 12. Data: 2010-07-09 21:20:29
    Temat: Re: Tanie okna .TrÄ&#65533;ki
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Zadzwoniłem do szefa.Odebrała żona wysłuchała przeprosiała.
    > Jak dzwoniłem do  biura słyszałem ten sam głos[młody] co wczoraj,zapewne firma
    > rodzinna.Młody panicz ma tyle kasy ze ma za nic potencjalnych klientów.
    > Chamstwo wchodzi na salony.Wiwat Lepper.
    > pozdro.jack
    >
    > --
    Wczoraj zamówiłem okna w firmie"Janik".
    Nawet nie musiałem jechać do biura na Gromacką,wszystko przez tel.płatne przy
    odbiorze okna 150x150 -501zł mają przywieżć w poniedziałek.
    To jest podejscie do klienta.
    pozdro.jack

  • 13. Data: 2010-07-10 00:08:18
    Od: "sadyl" <s...@p...onet.pl>

    > Kiedyś przejezdzałem przez Trąbki przeczytałem napis tanie okna.
    <ciach>
    > G.C. Plast. Producent stolarki otworowej z PCV i aluminium
    <ciach>

    Daj może namiar telefoniczny - z chęcią do nich zadzwonię.
    I przypominaj się na niusach co 2-3 tyg :)
    Jak zrobi to ~set osób, to albo zmądrzeją albo splajtują :]
    Polecam innym :)

    sadyl

  • 14. Data: 2010-07-10 15:29:01
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > I przypominaj się na niusach co 2-3 tyg :)
    > Jak zrobi to ~set osób, to albo zmądrzeją albo splajtują :]

    Prosze bardzo:12 250 66 97
    Na stronie piszą o profesjaonalnej obsłudze klienta.
    pozdro.jack

  • 15. Data: 2010-07-10 20:03:01
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Lip, 22:35, "jack" <j...@v...pl> wrote:

> [...]
    > rodzinna.Młody panicz ma tyle kasy ze ma za nic potencjalnych klientów.
    > Chamstwo wchodzi na salony.Wiwat Lepper.

    Ale zona go wychowa. O ile jej wyjasniles dlaczego stracili klienta.
    Takie zycie.
    Niech ci okno nowe sluzy.

    --
    Lukasz Sczygiel