  • 31. Data: 2010-03-02 10:07:37
    Temat: Re: Taniej - materia3y budowlane i us3ugi REKLAMA
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:hmincg$vu0$1@news.onet.pl...

    > Jak widze cena 1,35zł to i tak zadna rewelacja. Na Allegro mnóstwo takich
    > ofert. Trzeba tylko wyszukac lokalnego dostawce aby koszty transportu nie
    > zabiły

    http://www.allegro.pl/item935976912_deski_calowki_w_
    cenie_310zl_m3_wiezby_laty.html
    O np tu. 1m3impregnowanej więźby dachowej to 573zł brutto(460zł netto)
    Przeliczajac ze 1m3 drewna to 500metrów bieżących łat 5*4cm to metr łaty
    wychodzi 1,14zł brutto. z transportem w promieniu 300km + certyfikaty

    Krzysiek

  • 32. Data: 2010-03-08 08:27:39
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    On 1 Mar, 11:59, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> napisał w
    wiadomościnews:hmg5m9$335$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > Przeciez podałem ceny.
    > Łaty - cena 1,35zł za metr bieżący łaty
    > Pytka chmurka- Cena 28zł/mkw,,
    >
    > To sa ceny od naszych lokalnych dostawców.
    > Cena z transportem na moje podwórko
    > Proszę teraz o info za ile wy możecie mi taki sam towar zaproponować?
    > Jesli będzie taniej to prosze o info, będe miał podstawe do negocjacjio z
    > moimi dostawcami lub wezme od Was(łaty nie bo juz kupiłem w sobote ale
    > płytki jak najbardziej)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Chmurka 25,00 zł/m2

    Proszę podać miejsce dostawy

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 33. Data: 2010-03-09 11:41:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Marcin" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    qh.googlegroups.com...
    >On 1 Mar, 11:59, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Chmurka 25,00 zł/m2

    Jeśli z transportem do mnie na Pomorze to cena ok i pewnie wezme ok 60mkw w
    czerwonym kolorze

    >Proszę podać miejsce dostawy

    Jeśli Twoja cena jest z transportem to pisz. Szczegóły ustalimy na priv.

    Krzysiek