  • 1. Data: 2009-05-25 13:05:47
    Temat: Taras na pomieszczeniem - jak poprawnie wykonać ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Ostatnio taras na wiatrołapem zaczął mi się sypać, więc pora
    go wymienić. Powierzchnia tarasu jakieś 12m^2 (w tym 0,3-0,5m
    nawisy ponad obrys wiatrołapu). Wiatrołap ocieplony i ogrzewaniem
    (temperatura ustawiona tak na ok. 12-15 stopni).

    Obecnie jest tam jakaś 10cm wylewka i na to płytki.
    Muszę ściągnąć płytki, nadlać beton na nawisie gdzie mocno popękał
    na skutek podchodzenia wody.

    Jak poprawnie wykonać jego remont ?
    Myślałem by po ściągnięciu płytek położyć z 5 cm styropianu, 5cm
    wylewki, folię w płynie i płytki mrozoodporne (z odpowiednim klejem i
    fugami).

    Czy coś jeszcze, jakieś dobre rady, wskazówki ?

  • 2. Data: 2009-05-25 13:39:05
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Ja zdecydowałem sie na system firmy PRIM.

    http://www.styrozol.pl

    Maja licha strone www ale prazy produkcie STYROZOL P2B odszukaj sobie
    Karty techniczne. W tym pdf-ie jest pokazany przyklad wykonania tego o
    co Ci chodzi.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-05-25 16:11:02
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fugami).
    >
    > Czy coś jeszcze, jakieś dobre rady, wskazówki ?
    Ja mam taras zrobiony Mapelastic z Mapei + na to gres,
    jak na razie 2 lata i nic sie nie dzieje.

    Pozdrawiam
    Tim

  • 4. Data: 2009-05-26 20:40:59
    Od: k...@h...com

    Ja zrobiłem tak:
    -papa
    -styrodur 9 cm
    -folia kubełkowa
    -wylewka bet.
    -mazidło gumo-podobne
    -Płytki mrozoodporne na kleju mrozoodpornym.

    Folia kubełkowa zapewnia niewielką wentylację warstwy izolacyjnej no i
    sama w sobie niezle
    izoluje od wilgoci.

  • 5. Data: 2009-05-27 21:55:47
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <k...@h...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    >Ja zrobiłem tak:
    >-papa
    >-styrodur 9 cm
    >-folia kubełkowa
    >-wylewka bet.
    >-mazidło gumo-podobne
    >-Płytki mrozoodporne na kleju mrozoodpornym.

    >Folia kubełkowa zapewnia niewielką wentylację warstwy izolacyjnej no i
    >sama w sobie niezle
    >izoluje od wilgoci.

    Ty idź się sam zawentyluj :-) Po ci ci wentylacja warstwy izolacji? Miedzy
    styropian i wylewkę daje sie 2 warstwy folii budowlanej żeby wylewka pływała
    przy zmianach temperatury i przy kurczeniu/rozszerzaniu się materiału
    wylewki. Folią kubełkową tylko wydziabiesz dziury w styropianie i to
    wszystko.

  • 6. Data: 2009-05-29 07:25:41
    Od: k...@h...com

> [...]
    > przy zmianach temperatury i przy kurczeniu/rozszerzaniu się materiału
    > wylewki. Folią kubełkową tylko wydziabiesz dziury w styropianie i to

    Ale miło!

    Styrodur to nie styropian - jest twardy i płyta betonowa nie zapadła
    się
    Jest sucho od kilku lat. Ja myslę, że nawet jakby coś kiedyś
    przeciekło to wyschnie- woda nie będzie się
    tam kumulować miedzy warstwami folii bo jest niewielki dostęp
    powietrza.

  • 7. Data: 2009-05-29 14:27:38
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    k...@h...com pisze:

    > Folia kubełkowa zapewnia niewielką wentylację warstwy izolacyjnej no i
    > sama w sobie niezle
    > izoluje od wilgoci.

    Wszystko git ale ta folia kubelkowa jest bez sensu...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...