  • 1. Data: 2010-05-25 08:09:10
    Temat: Taras nad pokojem mieszkalnym - ile cm izolacji cieplnej ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wiem jak policzyć teoretycznie, ale tak z praktyki ile dajecie izolacji na
    konstrukcji stropu, pod wylewką (szlichtą) ze spadkiem,
    jeśli ktoś ostatnio robił taki strop (stropodach)?
    14 cm izolacji (styropian ewentualnie wełna)?
    20 cm?
    Więcej?

  • 2. Data: 2010-05-25 12:26:49
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > jeśli ktoś ostatnio robił taki strop (stropodach)?
    > 14 cm izolacji (styropian ewentualnie wełna)?

    15-20 będzie git. Dałbym 20 ale więcej już nie. Tylko pamiętaj żeby po całej
    powierzchni przykleić, a nie na placki, które będzie podwiewać.

  • 3. Data: 2010-05-25 23:35:22
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-25 14:26, kiki pisze:

    > "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
    >
    > 15-20 będzie git. Dałbym 20 ale więcej już nie. Tylko pamiętaj żeby po
    > całej powierzchni przykleić, a nie na placki, które będzie podwiewać.

    Powiedz mi kiki którędy ma mu podwiewać to cieplenie?
    Ja wiem wiem... masz hopla ale weź się zastanów... KTÓRĘDY??

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2010-05-26 16:56:53
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message

    > Powiedz mi kiki którędy ma mu podwiewać to cieplenie?
    > Ja wiem wiem... masz hopla ale weź się zastanów... KTÓRĘDY??

    No jak nie wiesz? Przykleją styropian i nie obrobią dookoła :-) Normalnie -
    naturalnie :-)

  • 5. Data: 2010-05-26 19:46:59
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-26 18:56, kiki pisze:

    > No jak nie wiesz? Przykleją styropian i nie obrobią dookoła :-)
    > Normalnie - naturalnie :-)

    No nie przesadzaj... przecież nie będzie mu wystawaj od czoła styro :)

    Kiki... tak z zupełnie innej beczki...
    Ty masz coś wspólnego z tematem TV/AUDIO/HIFI ?

    pozdr

  • 6. Data: 2010-05-26 21:10:11
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > No nie przesadzaj... przecież nie będzie mu wystawaj od czoła styro :)
    >
    > Kiki... tak z zupełnie innej beczki...
    > Ty masz coś wspólnego z tematem TV/AUDIO/HIFI ?

    Nie, bo nawet nie jestem ani kinomanem ani audiofilem :-) Zwisa mi to :-)
    Wolę komputer z kilkoma monitorami :-)

  • 7. Data: 2010-05-26 21:20:24
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-26 23:10, kiki pisze:

    > Nie, bo nawet nie jestem ani kinomanem ani audiofilem :-) Zwisa mi to
    > :-) Wolę komputer z kilkoma monitorami :-)

    Ok, a wiec zbieżność nicków :)

  • 8. Data: 2010-05-28 10:20:42
    Temat: Taras nad pokojem mieszkalnym - 18 cm izolacji cieplnej ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wg projektu jest 18 cm styropianu EPS 100 038, ułożonego na klinach ze spadkiem 2%.

    Wątpię, czy ten styropian jest klejony do konstrukcji betonowej, raczej po prostu
    dociążony warstwą izolacji wodochronnej z
    dwuwarstowej papy na włókninie, warstwą poślizgową z folii PE, wylewką 4 cm i na to
    gresem 0,8 cm.

    Od czoła jest belka drewniana 18 × 18 cm.

    -----

  • 9. Data: 2010-05-28 12:47:26
    Od: "kiki" <k...@k...net>

> [...]
    > prostu dociążony warstwą izolacji wodochronnej z
    > dwuwarstowej papy na włókninie, warstwą poślizgową z folii PE, wylewką 4

    Ja ci coś powiem. Jak beton jest bez spadku albo ma spadek ujemny i ty
    chcesz nardownić krzywizną styropianu czy posadzki to jesteś w wielkim
    błędzie, że będzie dobrze.
    Ja tak prułem taras rok temu :-)
    Później najpierw zrobiłem spadek na samym betonie klejem do glazury
    elastycznym, później dałem na to Superflex 10 (Papa nakłądana pacą) z
    wtopioną siatką. Później sprawdziłem czy woda spływa swobodnie.
    Później wziąłem jeszcze 3 beczki superflex 10 i przykleiłem styropian "na
    grzenień". Zapianowałem spoiny dalej 2 warstwy folii budowlanej żeby wylewka
    miała poślizg żeby termicznie nie urwała styropianu. Jedna folia na
    styropianie po prostu ma tarcie z nim, a druga ma tarcie z wylewką ale
    miedzy soba nie mają.
    I dopiero na to wylewkę posadzkarską miksokretem.
    Na to Superflex D1 wodorozcieńczalna folia w płynie w postaci worków do
    których wlewa się wode i miesza.

    Zrobisz inaczej :-)...... remont za rok :-)