  • 31. Data: 2011-04-25 21:20:05
    Temat: Re: Taras z deski ryflowanej modrzewiowej - Dlaczego nie...
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    u4g2000vbb.googlegroups.com...

    >Ot zaczynam sie zastanawiac gdzie jest ta granica uzytkowosc VS cena i
    >czy egzotyki nie sa produktem dla bucowatych burzujow :-)

    >Ma ktos z Was taras z taniego drewna ?

    3 Lata temu robiłem schody. konstrukcja metalowa, na to stopnie drewniane.
    Na stopnie proponowali mi właśnie dąb, lub jakiś egzotyk po prawie 200 zł za
    deskę. Razem wychodziło za samo drewno chyba 2 tys. w końcu spotkałem
    takiego jednego stolarza który mówi; rob stopnie z sosny + dobry lakier. I
    tak zrobiłem. Schody wyniosły mnie cos koło 4 tys. w tym ok 500zl drewno.
    użytkowane codziennie, dosyć intensywnie do dzisiaj i nic złego się nie
    dziej. Nawet jakby co co za dwa lata odkręcę te kilka desek, przehebluje,
    polakieruje i następne 5 lat z bani

  • 32. Data: 2011-04-26 08:32:42
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > http://www.parkietyszczecin.pl/plytki_tarasowe_300mm
    x300x32mm_skosny;...http://www.jakurzadzac.pl/budowa
    nie/tarasy/drewniane-plytki-tarasowehttp://www.drewn
    ianetarasy.pl/drewniane.php?menu=drewniane&go=square
    line

    > A czy ładne? To już kwestia gustu.
    > M.

    Jak to polaczyc kiedy trzeba dociac?

    KADAR

  • 33. Data: 2011-04-26 12:17:11
    Temat: Re: Taras z deski ryflowanej modrzewiowej - pytania
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 21-04-2011 o 15:25:58 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Dwóch moich kolegów z biura ma taras drewniany. Kiedys, bylem
    > podekscytowany i
    > koniecznie taki chcialem. Doszedlem jednak do wniosku, ze: 1) nie stac
    > mnie, 2)
    > nie chce mi sie tego co rok, czy co dwa, odnawiac.

    W takim razie jakie rozwiązanie tarasu wybrałeś dla siebie? Kostka?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 34. Data: 2011-04-26 13:47:18
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Shaman" <s...@o...com> wrote:

    > W takim razie jakie rozwiązanie tarasu wybrałeś dla siebie? Kostka?

    Na początku miała być kostka. W tym celu zrobiłem już nasyp z klińca,
    wymieszałem go z piachem i zagęściłem. Potem przyszedł pomysł z drewnem - gdy
    kumple robili swoje tarasy. Jak mi podsumowali koszty - dojrzałem do kafli. Z
    kostki niestety nosi się do domu piach i drobne kamyczki. Ja mam parkiet z
    ciemnego drewna i nie chcę go porysować, więc zmierzam w kierunku czegoś
    gładkiego i czystego. Godny rozważenia jest też granit. Pasy strzelińskie można
    kupić poniżej 150zł/m2.
    Na razie wyleję beton i będę dalej dojrzewał :)

    --
    Bartek

  • 35. Data: 2011-04-26 14:34:21
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > --
    > Bartek

    Moim zdaniem tylko drewno (z odpowiednim przeswitami) da ci gwarancje
    ze tego piachu bedziesz wnosil malo. Z kazdej innej powierzchni nawet
    nie zauwazysz jak masz w domu pelno piachu.

    KADAR